3 Eylül 2014 Çarşamba

Caudalie Vinolevure Moisturizing Toner! Hediyem geldi!


Daha önce bu postumda bahsettigim gibi Caudalie Puanlar
Caudalie ürün paketlerinde bir code oluyor ve
bunu online kayitini yapip ve yazip toplarsan
yeterince puanin olunca bir ürün secebiliyorsun.
Dogumgünümdede hediye olarak puan ekledikleri icin
bende merak ettigim bu nemlendirici tonigi sectim,
normal fiyati ~20 Euro ve kargo parasi dahi ödemedim.



Ayrica sadik bir müsterileri oldugum icin icinde tesekkür kartida vardi
zaten seviyordum markayi iyice gözüme girdiler :)

Avene temizleme suyum bitince bu ürünü kullanmaya basladim
iki hafta olmustur galiba
 gözleri temizlemek icinde kullanilir yaziyor ama
göz makyajimi kesinlikle hic cikartmiyor!
Kapaginida hic sevmedim,
elime alip ve egipde pamuga uygulamadigim sürece pamugun disinda heryere sIcrIyor ;)

Kokusu güzel, hafif bir limonsu kokusu var,
ama Vinoperfect Serumum kadar güzel kokmuyor.

Ayrica bazen sanki disarda fazla beklemis limon suyu gibi kokuyor burnuma
gerci ben Avene ürünlerinden kokusuzluga alismisim belki ondanda tuhafima gidiyor olabilir,
ürünü tonik olarak cildimi temizledikten sonra pamukla kullaniyorum
hatta daha cabuk bitsin diye "ön temizleme" yaparakda pamukla kullaniyorum.

Cildimde maalesef son zamanlar hic olmayan "siyah" noktalar ve sivilceler olusmaya basladi
siyah degiller gerci böyle acik kahverengi gibi ama ayni hesap
tabii bu ürünmü yapti yoksa havalar degisiyor sonbahara giriyoruz
 cildimmi degisti bilemiyorum
bu ürünü bitirince ama tekrardan Avene ürünlerime geri dönecegim kesinlesti :)

Sizin Caudalie ürünlerle tecrübeniz nelerdir?


5 yorum:

  1. Benim hiç tecrübem yok :D Ama aynı siyah nokta ve sivilce sorununu paylaşıyorum seninle, alerji gibi yer yer çoğaldılar üstelik minik minik, onca temizlememe rağmen... Neyse bu ürün iyi olmuş senin için, hediye ürünler her zaman daha caziptir değil mi :) Güle güle kullan canım, benim de aklımda olacak artık Avene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlim bende avene´alacagim kesinlikle bu bitsin, cok daha iyi geliyor termal suyu cildime :)

      Sil
  2. Bence hava değişiminden :)
    Benimde normalde yüzümde hiç olmazdı çıkmaya başladı hiç sevmedim bu durumu :/
    Kokusunu benzetmen çok iyiydi ama :))
    Güle güle kullan kocaman öpüyorum ki :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha evet kokusu tuhaf olabiliyor :D sagol tatlim :)

      Sil
  3. Bu puan olayını ilk defa gördüm, burada var mı bakayım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...