5 Eylül 2014 Cuma

Bitenler- nerdeyse hepsi birer fiyasko!



Balea Ölü Deniz Tuzu Peeling "Lemongras"
Dusjelini iki kere aldigim bir ürün, ama bu tam bir fiyaskoydu, dus´un altinda icindeki tuzdan dolayi vücudumda oldugunu bilmedigim yaralar ve cizikler yandi resmen, ayrica bir dus´ta komple ürünü bitirdim, bolca kullandim tabii ama hic zorlanmadimda. 


Balea Derinden Temizleme Sampuani
Bir fiyasko daha. Ilk önce kullandigimda iyi bulmustum. Üc dört kere kullandiktan sonra saclarim inanilmaz derecede kurudular.
Zaten bu ürün cok nadir kullanmasi gerek bir ürün, yani öyle her sacimi yikadigimdada kullanmadim.
Bu ürünü bitirmedim, tuvalet temizleyicinin icine doldurdum!

Essence Tirnak Etrafini Ojeden Temizleyen Aseton Kalemi
Sürekli kullandigim P2 kalemi degilde degisiklik olsun diye bu ürünü almistim gecenleri ve sadece iki kere oje sürerken kullanabildim, hemen ucu boyandi, cok cabuk icerdigi aseton bitti ve silerkende zorlandim. Artik elim alistigi icin cok fazlada boyamiyorum tirnak etrafini, ama tirnaklarim kisa olunca ve siyah oje sürerken oluyor yinede. Tekrar almiyacagim bir ürün kesinlikle.

Khadi Amla Sac Yagi
Cok kisa bir sürede bitirdim bu ürünü, bol bol kullanarak tabii.
Her dusdan bir kac saat önce saclarima uyguladim. Gece kullanmak istemedim, cünki kokusunun temiz yatagima yansimasindan korktum (nekadar altina havlu sersemde bu kokuda ise yaramazdi bence).
Hatta kokusuna bile alistim belli bir süre sonra, etkisi iyi olsaydi tekrar alabilirdim, ama maalesef öyle beni sasirtacak bir etkisinide görmedim. Yalan yok, sanki sacim biraz uzamis gibi ve daha gür geldi, ama sanirim bunu parami bosbosuna harcamadigima inanmak icin beyinimin bir oyunuydu :) 
Sacima zeytinyagini kür gibi sürünce daha etki görüyorum dogrusu.


John Frieda Volume Shampoo
Basliktaki "nerdeyse" kelimesinin tek sebebi bu sampuan. 
Saclardaki yagi en güzel volum sampuanlari cikartiyor ve buda isini gayet güzel yapti. Bu kücük verziyonuydu ama büyügüde elimde kullanmaya devam edecegim. Acikcasi Brunette serisinden aldigim sampuandan pek bir fark görmedim, ama bakalim belki uzun vadede fikrim degisir, yoksa Brunette serisine geri dönerim.


Peki sizin fiyaskolar bu aralar nelerdi?


14 yorum:

  1. Faydalı bir yayın olmuş, Balea'lar şu an Türkiye'de de var mı bilmiyorum bir iki ürününü yurt dışından gelen, kullanmıştım. Son derece faydalı buldum yayını.. John Frieda ile ilgili yazdıklarınıza da katılıyorum;).

    YanıtlaSil
  2. bende resimde John Frieda Volume Shampoo gördüğümde şaşırmıştım , çünkü benim menun kaldığım bir şampundı , yorumu okuyunca anladım :))))

    ben bayağı uzun kullandım ve memnun kaldım sıf değişik ürünleri kullanmayı denedğim için değiştirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben degistirmiyecegim artik john frieda ürünlerini-diyorum, diyorum, sonra yine seytan dürtüyor :D yok daha iyi icerigi olsun, yok daha güzel görünsün saclar vs derken sacma sapan ürünlerle bogusuyorum resmen :D

      Sil
  3. Ne cok ürün bitiriyorsun ya :) bendekiler bitmek bilmiyor -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sen normalsin, benimki anormal :D Ürünleri begenmeyince öyle oluyor, dolu dolu kullaniyorum cabuk bitsin diye, sevdiklerim kesinlikle daha uzun dayaniyorlar :D

      Sil
  4. -Şelale gül suyu: felaket bir kokusu var. ilk başta güzel kokuyor ama bir süre sonra resmen kedi sidiği gibi.
    -Taft volumisierendes spray-mousse: hem köpük, hem sprey. Ama bana göre ikisi de biraz biraz. Çok pratik gelmişti ama saçlarımı rezil yapıyor. resmen yapış yapış. Bitse de kurtulsam.
    -Lush American Cream: Blogger arkadaş övünce almıştım ama bu ne ya! Su gibi resmen, bi de ne saçı açtığı var ne yumuşattığı. Üstelik saçımda boya da yok benim.
    -Nusse Patatesli El Kremi: Çok övülmüştü aldım. Bütün el kremlerinden daha pahalı, bi özelliği de yok bence. Nemlendirmesi yetersizdi.
    -Inglot far bazı: Farları bu kadar güzel olan bir markanın, bazı nasıl böyle korkunç olabilir... Pudralı farı tutmuyor, bir işe yaramadı. Yarısını kullandım, yarısı çöpe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selale gül suyunu bende cildimde begenmemistim, kedi sidigi gibi haha süpersin :D
      Lush´dan bende bir sampuan almistim zamaninda curly wurly diye birde oldukca pahaliydi icinde hindistan cevizi tanecikleri vardi hatirladigim kadariyla ve felaket kötü bir sampuandi, okadar övüldügü icin almistim ve bitiremeden cöpe gitmisti, o gündür Lush dan uzak duruyorum, zaten dükkanlari gecerken bile cok karisik ve siddetli kokuyor :D
      Diger ürünleri bilmiyorum ama inglot farlar cok övülüyor dedigin gibi, bizim buralarda satilmiyor ve ismarlanacak yerde bilmiyorum bu yüzden hic denemedim,
      ben yeni far bazi aldim kendime ve yine urban decay original primer potion aldim, aslinda yeni cikan anti aging denemek istedim ama sürekli kötü cikan ürünlerden biktim ve bildiklerimden vazgecmeyecegim artik. Never change a winning team! :D

      Sil
  5. Ben ürün bitirmede pek becerikli değilim sanırım.
    Essence den bende o düzeltici kalemlerden almak istiyordum yazını okuyunca vazgeçtim, iyi oldıu..

    YanıtlaSil
  6. Tam felaket olmuş bunlar ama ya :/
    Benimde temizleme maskem yüzümü yara yaptı.
    Maskelerden uzak durmam şart bu aralar :)

    YanıtlaSil
  7. cnm bende john frieda ürünlerini çok beğenirim ama şampuan kısmında çokta iddialı değiler aslında,en yii ürün grupları ben saç maskeleri ve serumları birde go blonder serisi saç rengimi açmada çok yardımcı olmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. brilliant brunette serisinin sac kremi en sevdigim ürün galiba, sampuan dedigin gibi baska markalardanda olur, hatta Head and Shoulders daha cok kullaniyorum ve seviyorum :)

      Sil
  8. John Frieda yı ben de çok beğeniyorum, kırmızı seriyi kullanıyorum yıpranmış saçlar için bir de dalgalı saçlar için olan seriye geçiyorum yavaş yavaş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende dün elimde olan tüm diger sampuanlari bitirdim (bitirmedimde banyoyu temizledim onlarla ;) ve artik john friedada kalmaya karar verdim, onu deniyecegim bunu deniyecegim diye saclarima kötülük ediyorum. Birde Head and Shoulders kullaniyorum arada bir Classic olanini :) dalgali saclar icin almanyada varmi bir bakayim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...