25 Eylül 2014 Perşembe

Bitenler Eylül!



Rival de Loop Young Göz Fari Bazi
Tekrar favorim olan Urban Decay Primer Potion´u aldigim icin bunu bitmeden attim. 
Baslangicta gayet iyiydi, ama maalesef sonradan bozuldu, farlari cok mat gösteriyor ve birikme oldu,  UDPP´in tüp gibi birsey icinde oldugu icin bozulmuyor ve benim göz kapaklarimda daha kalici oluyor farlar.

Catrice Lip Smoother Gloss
Bunuda ilk basta sevmistim, ama sonra dudagima sürdügümde bir fotografimi gördüm, dudaklarimda cizgi cizgi duruyordu. 
Sonra kokusuda zamanla cok tatli geldi bana. 
Bunuda bitmeden attim maalesef.

Manhattan Ruj Creamy&Care
Cok begenerek kullandigim bir ruj, ama kabinda eridi ve ilk aldigimdaki gibi dudaklarimda durmuyordu artik, daha pötür pötür gözüyordu. Fiyati uygun oldugu icin bir ara tekrar alabilirim.

CD Deo Wasserlilie
Aluminyumsuz deodorantlara gecis yapmak istedim, bir ara hatta tamam buna alistim dedim, ama sonra koltuk altimda kasinma yapmaya basladi bende. 
Ayrica koltuk altlarim hava biraz bile sicak olsa cabuk terlemeye ve kokmaya basladi. Tekrar Dove Invisible deodorantima döndüm böylelikle.

Balea Ölü Deniz Lemongras Dusjel
Cok begendim, iki kere alip bitirdigim bir ürün. 
Artik havalar sogudugu icin biraz daha baska kokulu dusjellere yöneldim.

Balea Soft Creme
Bu ürünüde pek sevmedim, kati Bodybutterleri daha cok seviyorum, bu bana cok hafif geldi. 
Ama ben Dove kremlerini bile kullanmiyorum, onlari seven bunuda severdi bence. Senelerdir favorim olan Balea Kakao Bodybutter´ini aldim bunun yerine.

ebelin Aseton
Düzenli aliyorum, gayet güzel.

Balea Mango ve Aloe Vera Nem Sampuan ve Sackremi
Maalesef benim saclarima hic iyi gelmediler, bitirmedim bile. Kalanlarla banyoyu temizledim, tekrarda almam. 
John Frieda Brilliant Brunette serisine sadik kalmaya karar verdim bundan sonra :)

batiste medium & brunette kuru sampuan
Gayet begendigim ve ise yarayan bir ürün, ama benim saclar cok yaglanmadigi icin ve dus yaparken saclarimida yikadigim icin düzenli kullanmadim hic. 
Kuzenim geziye gidecegi zaman kuru sampuan almak istedi bende benimkini hediye ettim ona sevindi :)

John Frieda Brilliant Brunette Sac Maskesi
Güzel bir ürün, düzenli alirim bunuda ihtiyac duydukca.

Kérastase Nutritive Oleo-Relax Fluid
Buda senelerdir aldigim bir ürün, yenisini kullaniyorum bile. 
Hic bir sac yagi bunun kadar etkili olmadi bende, Kerastase Elixir Ultime bile bunun kadar iyi degildi. 
Hic kokusundanda bikmadim onca senedir. 
Diger Nutritive sampuan+sac kremi+sac kürlerinide almisligim vardi ama onlardan pek memnun kalmamistim, bu ürünü ama cok tavsiye ederim.

Avene Cleanance Jel
Harika bir ürün akneli ve yagli ciltler icin. 
Daha önce kullanip bitirip tekrar aldigim bir ürün. 
Ama artik cildim degistigi icin bu sefer cildimi cok kuruttu ve bu yüzden sadece dusjeli olarak bol bol kullandim ve bitirdim. 
Su an Dove Original sabun kullaniyorum sadece cildimi temizlemek icin, kisin belki tekrar Avene temizleme sütünü alirim her kis yaptigim gibi.

Avene Cleanance Peeling Maskesi
Bu ürünüde daha önce alip cok begenmisligim var, ama sanirim gercekten cildim degistigi icin iyi gelmedi bu sefer, memnun kalmadim. 
Bunuda bol bol kullandim cabuk bitsin diye, hala biraz icinde vardi ama attim artik, iyi gelmiyordu cünki.
Peeling her cilt icin dogru olmadigini okudum ve denemek icin simdilik hic yapmiyorum, iki üc haftadir bir terslik yasamadim ama tekrar bir Peeling ürünü alirsam oda Garancia Pschitt Magique olur.

La Roche Posay Effaclar Duo+
Önceki verziyonu gibi iyi degil maalesef. 
Daha etkili oldugunu okumustum, ama ben memnun kalmadim. 
Eczanede eski verziyonunu gördüm, belki ondan tekrar alirim, ama bu yeni formüllü olanini tekrar almam, hicde ise yaramadi zaten. Digerini tek aksam kullansam hemen söndürüyordu sivilceleri, bunu sabah aksam bile kullansam fark etmedi.

Caudalie Lotion Tonique Hydratante
Bir sevemedigim ürün daha. 
Bunlada saclarima kur yaptim bitirdim, cildime iyi gelmedi maalesef, ayrica kokusuna bir türlü alisamadim.
Tekrar alirsam cilt tonigi Avene´inkini tekrar alirim, simdilik sadece Bioderma Sensibio H2O kullaniyorum, onuda her gün degil.
Cildime kullandigim ürünleri genelde cok azaltmak istiyorum bu aralar.
Daylong Extreme 50+
Severek kullandim, tekrarda alabilirim. 
Ben bu ürünü lekelerden korunmak icin kullandim en cok, ama maalesef yeni lekelerim cikti yine. 
Bu konuda basarisiz oldugu icin, neden her gün hala günes koruma kremi kullanayim bilemedim. 
Fondötenlerim icindede günes koruma var zaten. 
Ayrica Vitamin D olusmuyormus vücudda sürekli günes kremi kullanirsak ve zaten almanyada hava soguk ve cildimiz ve elimizden baska günes gören bir derimiz yok :)
Kullanmayinca ne olacak diye günes koruma kremini biraktim, zaten senelerdir 50+ kullaniyorum ve yinede kac kere lekeleri gidermek icin lazer yaptirmisligim var, belkide bunca kimyasal kremler iyi gelmiyordur diye günes korumasiz kremleri kullanmayi deniyecegim. 



19 yorum:

  1. La Roche ürünleri benim için de hiç etkili olmadı bir kaç kez farklı ürünlerini almama rağmen sonuç görmek nerdeyse imkânsızdı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki formülü benim cildimde ise yaramisti, keske degistirmeselerdi :( ama benimde kanim pek isinmamisti bu markaya, bir tek duo vardi zaten elimde, eskiden birde kücük tüp icinde olani denemistim sivilcelere karsi olani oda hic ise yaramamisti zaten :)

      Sil
    2. Cildim seçici benim başka bir şey gelmiyor aklıma sevilen bir markadır eczaneden alırdım tavsiye bile ediliyor ama sarmadi iste..bir Yunan markası olan Korres ürünleri çok güzeldir özellikle naz özlü günlük kremi şahane ..sevgilerimle.

      Sil
  2. kerastase yağ benim de gözdemdir, baya ürün bitmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canim, resmen dolaplar bosaldi, umarim kerastase bu yagini hic programindan cikartmaz :)

      Sil
  3. Effaclar Duo'nun yeni versiyonunu ben de kullanıyorum, bende işe yarıyor şimdilik. Ama Avene Triacneal daha hızlı sonuç veriyordu sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki hatirliyorum seneler önce avene´in triacnealinida denemistim ama memnun kalmamistim, gerci ozamanlar cildim cok daha farliydi, böyle yagli ve cok sivilceleri, simdi cok kuru ve tek tük cikiyor sivilce, ama iste cikincada cok feci oluyor :( Avene isimleri degistirmis galiba, belki formülleride degistirmislerdir, bir arastiracagim artik :)

      Sil
  4. vivacım güneş kremini bırakma bence ya. lekeler için cildine her şeyi parfümsüz seçsen diyeceğim ama genelde öyle seçiyorsun. neostrata lotion plus'ı bir denemeni tavsiye ederim. direkt pigmentasyon bozukluğu için de değişik ürünleri var istersen onları da inceleyebilirsin. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim tavsiyelerin icin, beni düsünmen cok sevindirdi :D Lekelere karsi diyorumki kisin yine lazer yaptiririm olmazsa, günes kremi ise yaramadiktan sonra niye her gün her gün yüzüme süreyim diye. Yani almanya cünki bayagi soguk ve bulutlu, ama yok UVA isigi gölgeli havada bile olur diye bize sanki 40 derece günesteymisiz gibi 50 faktörlük ürünler aldirtiyorlar, acaba sirf bizden para kazanmak icinmi bizi böyle korkutuyorlar diye soruyorum kendime. Yazin tamamda, kisin bile her gün kullaniyorum yillardir ve yinede hic leke cikmasini engellemedi günes kremleri. Kafam cok karisik gercekten. Neostrata ürünlerinide cok kullandim belki hatirliyorsundur, begenmistimde aslinda ama kesin sonuc olmamisti onlarda maalesef :)

      Sil
  5. ahh ahh burda olmayan urunleei goeunce icim gitti :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende türkiyede satilanlari görünce ayni öyle oluyorum haha :D

      Sil
  6. rival de loop'un diğer far bazı daha başarılı sanırım, ben ondan baya memnun kalmıştım ama benim de en favori far bazım the balm put a lid on it :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the balm ürünlerini cok merak ediyorum ama sadece online satildigi icin almanyada denemeden almak istemiyorum :)

      Sil
  7. ayh tatlım nerelerdesin uzun zamandır yoktun sanki sende. özlettin kendini :) yine dolu dolu harika bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim firsat, zaman ve konu buldukca yazmaya calisiyorum, ama sagol yoklugumu fark ettigin icin ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...