27 Eylül 2014 Cumartesi

BareMinerals Bareskin Pure Brightening Serum Foundation "Bare Natural 07" & Ready Bronzer "The Skinny Dip"



Bukadar begenecegimi tahmin etmemistim,
bareminerals fondöteni cidden güzelmis!
Cok sulu bir ürün, kullanmadan önce calkaliyorsun,
öncesinde hic birsey sürmedim (ne krem, ne primer) kendi performansini görebilmek icin
elimle uyguladim krem sürer gibi ve üc damla yetti,
bendeki numune 3 ml´lik, her gün kullanacagim bitene kadar,
bu sekilde sivilce veya baska bir rahatsizlik verirse anlarim
günes korumasida var SPF 20,
ciltde "saten" görüntüsü veriyor bende,
dogal parlak bir görünüm, kuru ciltler icin ideal,
kapaticiligi cok yüksek degil diyecegim ama kücük sönmüs ama hala kirmizi olan sivilcem vardi onu tamamen kapatti,
rengide bana belki biraz koyu geldi, 
ama yinede"Bare Natural 07" rengi  cok hosuma gitti,
yüzüme biraz canlilik katti ;)


Fondötenden daha cok´da bronzerini begendim,
fotografda belli olsun diye bayagida sürdüm
ona ragmen cok dogal duruyor
ne mat nede cok parlak
kücük isiltilar var icinde ama cok dogal duruyor
cilt rengi acik olanlar icin müthis bir bronzer! 
Allik olsun Bronzer olsun sürerken dikkat etmeyi hic sevmiyorum
bu yüzden pigmentasyonu yüksek olan ürünlerden daima uzak durmaya calisiyorum
bu bronzerin sürüsü cok hafif,
ve bence rengi cidden "günes öpmüs" gibi,
cok begendim!

Iki ürününde hic kokusu yok ve mineral ürünleri oldugu icin icerikleride temiz, 
yani tam bana göre bir marka :)


Bareminerals ürünlerinden kullandiklariniz varmi? 
Bana neler tavsiye ederseniz?



11 yorum:

  1. "Güneş öpmüş gibi" tabire bak, yerim senin o tabirlerini :))
    Bronzeri ben de çok beğendim, notumu da aldııım :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha cok sagol :D Almanlar öyle der, bende türkceye cevirdim :D

      Sil
  2. Cok yakismis güzelim, ayrica aydinlatici bir yazi olmus. Ellerine saglilk, öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. ipek gibi duruyor bayıldım. Kapatıcılığı da iyi demişsin. daha ne isteriz dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ipek gibi duruyor, ama anlimi iyi pudralamam gerekiyor :)

      Sil
  4. çok faydalı olmuş bu yazı, ayrıca yüzün ne kadar hoş bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Çok doğal durmuş, ne güzel bir fondöten ve bronzermış. Yalnız buralarda fiyatları genelde yüksek oluyor mineral ürünlerin. Orada nasıl ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Douglasda Bareskin fondöten 31 Euro ve Bronzer 29,- Euro, düzenli olarakda ya 10% yada 5 Euro indirimler oluyor ama :)

      Sil
  6. toz eyeliner ını kullanıyorum eyeliner fırçasıyla o da çok başarılı.:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...