2 Eylül 2014 Salı

Agustos Favoriler!


Yves Rocher Vanille Noire Parfüm
Tam bir sonbahar-kis kokusu, vanilya kokusunu normalde sevmedigim halde bunu gecen seneden itibaren cok begenerek kullaniyorum.
Almanyada havalar okadar sogukki, kaloferleri yaktik bir haftadir,
bu yüzden tekrar Vanille Noire kullanmaya basladim :)


Benefit Porefessional Cilt Bazi
Tüm cildime kullandigim zaman kücük sivilceler yapiyor, bu yüzden tek sorunlu olan bölgelerime, 
yani burnuma yakin olan yanak bölgeme sürüyorum. 
Mutlaka fondöten öncesi sürmem gerekiyor, yoksa bende cok belli ediyor kendini. 
Seviyorum bu ürünü, ama keske daha uzun saatler ciltde kalici olsa, genelde ~3 saat icinde hersey normale dönüyor.

Avéne Couvrance Foundation Fluid "Porcelain"
Renkli bir nemlendirici, bunu bu ay nerdeyse her gün kullandim. 
Cokda uzun dayaniyor, az bir miktar yetiyor tüm cilde.
Turuncu bir hali var, 
 cildime sürdügümde normal bir ten rengi dönüyor, 
ama daha canli ve düzgün duruyor.
Fransiz Beaute-Test sayfasinda, fondöten yorumlarinda, en yüksek puanlari aliyor.
Sivilceleri ve lekeleri kapatmadigi icin bundan sonra tekrar nokta nokta kapatici kullanmam gerekiyor.

Becca Shimmering Skin Perfektor "Pearl"
Bu ay bunu yine düzenli kullanmaya basladim.
Ya fondötenime karistirip tüm cildime, yada sadece highlighter sürülen yerlere sürüyorum.
Ürünün kendisi harika, ama kabi cok cabuk kiriliyor, bu kendi kendine catliyan ücüncü sisem.
Ayrica fazla hormon icerikli ürünlerde almak istemiyorum bunda onlarda varmis maalesef.
Bu yüzden tekrar bu ürünü almayi düsünmüyorum, ama genel olarak size tavsiyem: 
Highlighter kullanin! Harika görünüyor insan :)
Bu ay kücük bir hikayeside var:
Market alisverisinde beni bir calisan durdurdu ve "Pardon ama cok merak ediyorum, günde kac litre su iciyorsunuz?" diye sordu.
Bende cekinerek cevapladim:
"4,5 Litre su iciyorum...ama bu yüzden defalarca doktora gitmisligim var, saglikli oldugumu söylüyor ve her insanin su ihtiyaci farkli oluyormus, ben gercekten susuyorum..tabii cok su satin aldigimiz icin soruyorsunuz sizde merak ettiniz..." derken, calisan bana
"Yok ondan degil, cildiniz cok güzel, bende cok su iciyordur diye düsündüm, demekki dogru, ben cok az su iciyorum cildim cok soluk" dedi ve isi oldugu icin hemen gitmesi gerekti.
Gitmeseydi ona Highlighter almasini önerecektim, bence o gün cildimi begenmesi bunun sayesindeydi, 
en güzel dogal "fresh" parlakligi veriyor :)

Benefit Gimme Brow "Medium/Deep"
Acik renkli olan "Light/Medium"u daha yeni aldim, 
ama onuda sevdim.
Ilk basta ürün hala islak oldugu icin cok fazla renk veriyor ve kaslarinizin üstünden tekrar pamukla/parmaklarinizla gecmeniz gerekiyor, zamanla ama tam dogal rengini tutturuyor.
Benim kaslarimdaki bosluklarimi cok güzel dolduruyor bu ürün, cok hizli oluyor, fazla bulastirmiyorum ve bir yerde okudumki kalici olarakda bosluklarda tekrar kas cikartiyormus, sanki benimde bosluklarim biraz azaldi, ama buna bakacagiz artik bir kac ay daha kullanayim kesin birsey söylüyebilirim ozaman.

Nyx Soft Matte Lip Cream"San Paulo"
Nerdeyse tüm ay dudaklarimda bu ürünle gezmisimdir, 
cok sevdim rengini ve mat yapisini.
Bundan haric diger renklerinide almak istiyorum, 
özellikle "Istanbul" rengi aklimda.
Almanyada satilmadigi icin maalesef yurtdisindan siparis vermem gerekiyor.
Normal bir rujdan daha kalici ayrica bende, 
ama yemek yiyip birseyler ictigin zaman gidiyor tabii.
Hafif veya daha belirgin sürülebiliyor :)

Manhattan Sweet&Tasty Lipgloss "Clear"
Görünüldügü gibi bu ürünü "San Paulo" rengini sürdükten sonra dudaklarimin üstüne sürdüm parlaklik vermesi icin.
Tabii buda seffaf icerigini bozdu, pembesi olmaya basladi.
Yinede renksiz gloss tam bana göreymis, bu bitince daha pratik olan tube kabinda olanlardan alacagim, icindeki ürünün sIkInca disari ciktigi birsey -ki rengi bozulmasin.
Cok güzel kokuyor, 
genel anlamda Manhattan markasinin ruj ve gloss ürünlerini cok begeniyorum.


Sizin favorileriniz neydi agustosda?


14 yorum:

  1. Canim yine güzel bir yazi olmus. Benim agustos favorim sanirim semsiyeydi:D

    YanıtlaSil
  2. Her daim highligher benim favorim, laura mercier ve bobbi brown, bayiliyorum, smashbox vs. Severin. Likit aydinlatici yuzum karma oldugu icin cok iyi durmuyor, Almanya cok sogukmus gercekten accuweather guide baktik haftaya esim hamburg a gelecek. ALmanyadan hangi kozmetikleri isteyeyim fikir verirsen sevinirim sevgili viva.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende pudra aydinlatici almak istiyorum denemek icin :) tamam canim almanyadan alinacaklar icin bir post yaparim :)

      Sil
  3. Pearl rengi yerine yanlışlıkla başka rengini sipariş etmiştim:(( Çok güzel bir ürün ama dediğin gibi kapağı kırıldı. Bi de koca şişeyi yanımda taşıyamıyorum ki ben ofiste makyaj yapıyorum. Elim hep daha pratik ürünlere gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde az miktar yettigi icin bitmekte bilmiyor :) Mary Lou Manizer´i almak istiyorum, birde Laura Mercier´in Matte Radiance Powder güzel gözüküyor :)

      Sil
  4. benefit gimme brow ve nyx sof matte lip creame benimde favorilerim arasında Avene renkli nemlendiriciye de bulabilirsem bir göz atacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yillardir kullandigim güzel bir ürün :) son zamanlar birde erborian bb creme au ginseng cok övülüyor beaute-test sayfasinda, onunda kücük deneme boyunu almak istiyorum, degisiklik olsun belki dahada güzeldir avene´den :)

      Sil
  5. nyx krem ruj alasım var ama bakalım indrim olursa anca, loreal rujları çok kalıcı gerçekten nude bir ruju varki dillere destan vvooden brovn diye akıldan yazdım ama doğrudur umarım :) mac e benzetiyorlar yapılarınıda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lorealdan bende heikes nude diye bir renk var, acik bir pembe gibi, cok severek kullaniyorum :)

      Sil
    2. feel pınk galıba ,evet oda hoş ama almadım henu z :)

      Sil
  6. ayhh yine cici cici ürünleri koymuşsun tatlım :) bu tarz şeylere bakarken listem kabarıyor hep :) benim favorim güneş kremiydi sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Şu Aveneyi merak ettim bayaa. Ağustosta buharlaştığım için pek bişi kullanamadım.

    YanıtlaSil
  8. Avene in o ürünü de yok sanırım türkiyede yaa:( Hoof çok da merak etmiştim!
    Nyx butter larda o rengi aşırı beğeniyorum ama bi türlü bulamadım:/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...