2 Eylül 2014 Salı

Almanyadan Istenecek Makyaj Malzemesi!

Sevgili Peris Scope almanyadan ne getirtmeli diye sormus, bende post yaptim,
umarim bazilerinize faydali olur :)


Kiko

Kiko markasinin cok güzel ve uygun fiyatli ürünleri var, 
ben hem farlarini hemde ojelerini cok begeniyorum.
Far paletini yanlis hatirlamiyorsam 6 Euro gibi bir fiyata almistim,
Ojelerde normal 4 Euro civarinda, indirimde 2 Euro.
Bu far paleti maalesef Limited Edition´du ama sürekli yenileri geliyor
kalitesi ayni Mac farlarim gibi ve bir cok iltifat aldim renkleri icin
bence yakinlarinizin bulundugu bölgede Kiko magazasi varsa getirtirin derim :)

 Manhattan

Drugstore´lardan Manhattan markasini tavsiye ederim,
dm ve rossmann marketlerinde bulunuyor,
özellikle Müller marketlerinde ama daha cok cesitleri oluyor.
Allik 4 Euro gibi bir fiyata, rujlar ve glosslar 2-3 Euro aralarinda satiliyor.
Benim siddetle tavsiye edecegim allik "Lady Marmalade",
tam kisin ortasinda kar yürüyüsü yapmisin gibi bir kirmizilik veriyor.
Glosslardan tek seffaf olani denedim
ama arkadasim renkli olanlarda harika diyor.
Rujlardan "Perfect Creamy&Care" renklerini cok begeniyorum,
benimki 60C rengi.
Ayrica cok güzel kokuyorlar.


Müller Marketi

Müller´in kendi markasi olan Cadeavera´dan ölü deniz ve tuz maskesi senelerdir favorim
bu sene cok pahali olan Annayake maskesinide kullandim 
ama ondan bile daha cok ise yariyor bende.
Cildimin cok güzel olmasini istedigim zaman her gün aksam uyguluyorum, 
bir kac günde piril piril bir cilt veriyor.
Sivilceyle sorunlari olan ergen kuzenlerim bile aynisini söylüyorlar.
Maskenin fiyati sadece 45 Cent ve icindeki miktar normalde 2 kullanimlik ama bana fazla geldigi icin 4 kere kullaniyorum.

Ayrica senelerdir severek kullandigim John Frieda ürünleride almanyada cok uygun oluyor, 
sampuan ve sac kremleri normalde ~6 Euro, indirimde ~4 Euroda olabiliyor,
sadece Müller´de degil, dm veya rossmanndada bulabilirsiniz.

dm marketi

dm´in kendi markasi olan Balea´dan mutlaka birseyler almalisiniz!
Fiyatlari cok uygun ve ürünleri genelde gayet iyi.
Cok cesitleri var herseyden, dusjel, sampuan, krem vs hepsinden degisik kokulari var.
Baleanin su an elimde yok ama yuvarlak kutuda cikolata kokulu kremi var, 
burda bahsetmistim Kakao Butter 
fiyati 2,45 Euro ve TheBodyShop Butterlerinden cok daha güzel kokuyor ve nemlendiriyor, 
cok tavsiye ederim!
Sac sampuanlari ve sac kremleri sadece 65 Cent,
sac maskeleri 1,95 Euro,
dusjeller 65 veya 85 Cent gibi fiyatlara satiliyor.

Ayrica dm´in yine kendi markasi olan P2 den 
tirnak etrafina bulasan ojeyi temizlemek icin bu kalemi sürekli aliyorum,
fiyati 2,65 Euro,
her ay düzenli bir tane bitiriyorum herhalde ama cok oje sürdügüm zaman tabii 
(ve birtürlü bulastirmadan süremedigim icin)
genelde P2 markasininda fiyatlari uygun ve güzel ürünleri oluyor.

Catrice markasinida dm drugstorelarda bulabilirsiniz, 
ayrica birde Müller marketlerinde satiliyor.
Rossmannda satilmiyor.
Catrice markasinin farlari cok güzel oluyor, 
maalesef bendekiler artik satilmadigi icin göstermedim,
cünki her yarim senede bir kolleksiyonlarini degistiriyorlar.
Farlar ~3 Euro gibi bir fiyata satiliyor.
Alliklarda cok iyiymis ama denemedim henüz.

Alverde markasinada bir göz atmaya deger
tamamen dogal bir marka ve yine fiyatlar uygun,
bende sadece bir fari kaldi, renk "01 elegant beige" ve cok begenerek kullaniyorum
bazi FOTD fotograflarimdada görünüyor,
yukardaki fotoda unutmusum.
Ayrica kahverengi kas jelini kullanmistim ve begenmistim
(sadece fircasi daha kücük oldugu icin simdi Benefitinkini tercih ediyorum)
Liquid Parlaticilari var bronz ve acik ten icin, bronz ten icin olani kuzenim cok seviyor ve ~3 Euro gibi bir fiyata gayet uygun.

Eczane

Eczaneden kendinize mutlaka bir Vichy Dermablend fondöten getirtmenizi tavsiye ederim!
Aksam makyaji icin fondöten gibi
yada firca yardimiyla gereken yerlere kapatici gibi kullanmayi cok seviyorum.
Cok sorunlu ciltleri olanlar icinde harika bir ürün,
icindeki cinko sivilceleride kurutuyor
fiyati ~20 Euro, 
online alman eczanelerde ~16 Euro gibi bir fiyati oluyor.

Tirnaklari cok kirilan ve soyulanlar icinde "Miracle Nails" ürününü tavsiye ederim
~9 Euro gibi fiyati var,
bunun hakkindada daha önce post yapmistim.

Yves Rocher

Yves Rocher tabii türkiyedede var, ama orda fiyatlari cok daha yüksek.
Almanyada, özellikle indirimlere dek gelirseniz cok uygun fiyatlara satin alabilirsiniz,
bu parfümün su anki online fiyati 50 ml icin 29,- Euro.
Bazen set halindede satiliyorlar,
hediye paketleri almak icinde YR magazalarini tavsiye ederim.


Douglas/Kaufhof/Karstadt

Helena Rubinstein türkiyede galiba zor bulunuyormus
bu yüzden Magic Concealerini tavsiye ederim,
kapaticiligi cok güzel, yinede dogal duruyor 
ve kirisikliklara dolmuyor
02 rengini kullaniyorum, Mac´de cildim NC15-20 arasi.

Ayrica Parfüm almanizi tavsiye ederim,
örnegin Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh parfümü cok güzel,
türkiyedeki fiyati buranin iki üc katiydi hatirladigim kadariyla,
Douglasda maalesef 125 ml´i 95 Euro,
ama online parfumdreams´den almistim ben bu parfümü ve orda 74 Euro,
tabii online siparis vermek icin zamaniniz/imkaniniz varmi önemli,
varsa genelde 2-3 gün icinde elinizde oluyor ürünler.
Akrabalarinizi ziyarete gidiyorsaniz, onlara rica edebilirsiniz siparis vermeleri icin.

Benefit

Benefit markasinida Douglas, Kaufhof veya Karstadt magazalarinda bulabilirsiniz,
türkiyede bunlarin fiyati cok daha pahali oldugu icin almanyadan getirtmenizi tavsiye ederim,
Highend markasi oldugu icin yinede pahali tabii
ama yukarda gördügünüz ürünler fiyatina deger.
Coralista alligini siddetle tavsiye ederim
en sevdigim alliklardan ve harika kokuyor.


Benim tavsiyelerim bukadar kizlar, umarim biraz faydali olmustur :)


43 yorum:

  1. valla frankfurt'ta oturan tanıdıklara yılda 2 kez mutlaka birşeyler sipariş ediyorum.
    kiko kendi mağazası haricinde başka bir yerde satılmıyor mu?
    açıkcası yıl sonu gelecek olanlardan yine bi dolu isteyeceklerim var bakalım neler gelecek ama aklıma sayende kiko'da girdi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece kendi magazalarinda yada online satiliyor :)

      Sil
  2. Arkadaşım bana Almanya'dan Kiko'nun Shimmer Powder'ını getirmişti çok severek kullanıyorum ayrıca her Almanya'ya gittiğimde mutlaka dm'e uğruyorum çünkü uygun fiyatlı ürünler bulabiliyorum özellikle bahsettiğiniz gibi Balea markalı el kremlerinden çok memnunum, kokuları da ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende parlatici bir pudra ariyorum bakayim kikoya ozaman :)

      Sil
  3. Hemencecik post yapmissin, ilgin icin cok tesekkur ederim, cok mutlu oldum, rossman istanbul da vardi orda yasarken arada balea vs. Biseyler aliyodum ama burda yok, kiko, manhattan biliyorum zaten, hr de isteyeyim o halde, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Özellikle Kiko'yu çok merak ediyorum. Yves Rocher'in de orada daha uygun olduğunu duymuştum. Ama hiç yakınım yok Almanya'da, evdekilerden biri Almanya'ya gidene kadar bekleyeceğim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko almanyaya geleli cok fazla zaman olmadi, ama bayagi tutuldu :) Yves Rocherden genelde online siparis vermeyi seviyorum, güzel indirimler ve hediyeleri oluyor. Ayrica yeni parfüm cikartmislar gördünmü? Magazaya gidip koklamak istiyorum ilk firsatta, sisesi cok hosuma gitti böyle kalp sekli vardi üstünde :)

      Sil
  5. ah şu kiko türkiyeye gelse artık! :)

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı bir yazı olmuş canım, teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkür ederim okudugun icin :)

      Sil
  7. Çok güzel bir yayın olmuş ki :)
    Hani en azından tatile veya iş için gidenlerin bile işine yarar :)

    YanıtlaSil
  8. Kiko kop gel :)
    Güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  9. Harika bir post bu. Almanyada tanıdığım yok ama olur ki birgün öyle bir imkanım olursa diye aklımın bir köşesine yazdım. Ben de Kiko far paleti'ne bir arkadaş sayesinde kavuştum. Benim aldığım da limited'tı ama çok ucuza gelmemişti kargo yüzünden. Yine de fiyatını hakediyor. Bu Vichy Dermablend'i de ilk sende görmüştüm sanırım seneler önce. Hep aklımdaydı ama ben rengine bir türlü karar veremiyorum. NC20'yim sence 15 Opal rengi çok açık ya da pembe kalır mı, 20 numarasını mı alayım ne dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 opal tam olur, nc25 de 20 olan oluyor :)

      Sil
  10. çok faydalı bir yazı oldu benim için benefit ürünlerini teyzemden isteyebilirim benefit ürünlerinin fiyatlarını da yazar mısın bir ara rice etsem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim tamaminin fiyatini bak burda bulabilirsin https://www.douglas.de/douglas/index_b1001.html?trac=de.01p.goo.AdWords.douglas_de_marken_benefit.benefit_brand.000000&erid=1409732093688053402&zanpid=1942161117246059520

      They´re Real Mascara yeni cikan eyelinerin deneme boyuyla 24,99 Euro
      Coralista 33,99 Euro
      Gimme Brow 24,99 Euro
      Porefessional 33,99 Euro

      Douglas en pahali fiyatlara satiyor almanyada, Yinede türkiyedeki fiyatlardan daha ucuz sanirim :) ama online siparis verdigin zaman sürekli 5,- Euro yada 10% indirim code lari oluyor ve yaninda hediyeler veriyorlar. Ben Gimme Brow´u ingiltere lookfantasticden 17küsür Euroya ismarlamistim. Ayrica hediye kit´leri oluyor bazen bir kac ürün bir arada o cok güzel oluyor, ben porefessionali baska ürünlerle beraber cok uygun bir fiyata almistim.

      Sil
  11. Almanya da akrabalar var ama daha önce hiçbir şey sipariş etmemiştim.Bu yazıdan sonra edeceğim sanırım.Çok teşekkürler bu bilgilendirme yazın için canım benim:)

    YanıtlaSil
  12. Aa Almanya'da Kiko oldugunu bilmiyodum acikcasi bi biz eksik kaldik :) Cok yararli bi yazi olmus, benim de arkadaslarim arada Almanya'ya gidiyor bunlari not ettim bi kenara bi dahaki gidislerinde sıkıştırcam araya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanki almanyada türkiyede oldugu kadar güzellik markalari yok, türkiye resmen makyaj cenneti, birde fiyatlar olmasa :D

      Sil
  13. Yarın Almanya'ya gidiyorum. Kiko'ya mutlaka bakacağım. Bu yazı benim için çok faydalı oldu. Bir sorum var: parfümleri nededen alıyorsun? Free shop'ta mı Almanya'da mı daha uygun olur? Önereceğin bir mağaza var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel, nereye geliyorsun? :) parfümlerim online daha uygun oldugu icin siparis veriyorum, ismarladigim yerler zentraldrogerie, parfuemerie-pieper, douglas (indirimler codelar vs olunca), parfumdreams. Bazen Kaufhof ve Karstadt lardada güzel hediye paket seklinde oluyorlar. Aaaaa evet bak gittigin yerde Müller varsa orayida tavsiye ederim, cok ucuz degil fiyatlar gerci, ama diger yerlerine bakarak yine cokda ucuk degil.

      Ama en iyisi bence duty free, hem en ucuzuda genelde orasi ve bazen cok güzel makyaj setleri vs de oluyor, ben örnegin bir kere chanel rimelimi duty free den almistim ve cok cok ucuzdu, galiba 18 Euro gibi bir fiyat ödemistim, ama tabii dek gelmesi gerekiyor, cünki cok cabuk satilip bitiyor ürünler.

      Sil
  14. Bir de fırça önerisi istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlim ben senelerdir mac fircalarini kullaniyorum, ama kuzenlerim zoeva fircalarini cok seviyorlar ve douglasdada satiliyor, fiyatlarida degisiyor seriye vs göre, hem set olarakda alinabiliyor ama douglasda set olarak varmi bilmiyorum hic dikkat etmedim, bak bu sayfadan bakabilirsin https://www.zoeva-shop.de/de/makeup-pinsel/ kuzenimin kullandigi seri buydu https://www.zoeva-shop.de/de/makeup-pinsel-sets/classic-travel/ classic brush set ve oldukca memnun.

      Ben Mac fircalarimi yillar önce aldigimda zoevanin fircalari yoktu piyasada, sonra bir tane aldim zoevadan ama onlada pek yildizimiz barismadi ve kuzenime verdim koleksiyonuna uydugu icin :)
      Ama eger Mac fircasi almak istersen, yani türkiyeye göre fiyat fark ediyorsa fircalarim hakkindaki postumu tavsiye ederim http://vivamakyaj.blogspot.de/2014/05/makyaj-fircalarim.html

      Sil
  15. Bu yazını yeni gördüm, çok faydalı bir yazı olmuş. Kiko'dan birşeyler alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  16. Benefit urunleri almanya da ne kadar ? Ben en cok erase paste correctour, high bean, poreffesional, girls meat pearl ü merak ediyorum en yakın zamanda cevaplamanız dileğiyle.... Bu ürünlerin Almanya'daki fiyatlarını soyleyebilir misiniz ? Acilennn :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benefitcosmetics.de den almanyada satilan tüm ürünleri ve fiyatlari bulabilirsin :)

      Sil
  17. Merhaba ben revolution markasinin online sitesinden urun aiparis ettim ama sizce bir problem cikar mi gelmesiyle ilgili ve ne zaman gelir sizce ingiltereden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanyada bu marka yok galiba? Ben bilmiyorum en azindan. Ingiltereden birsey ismarladigimda genelde 1-2 haftada geliyor, sanirim türkiyeyede ayni zamanda olur.Cin den bile en gec bir ayda geliyordu :)

      Sil
  18. Birde kargo ucretini onlinr odedim ama tekrar bir odeme olur mu 48 € toplam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkiyeye makyaj malzemesi vs göndermesi yasak oldugu icin eger sinirda fark edilirse tekrar vergi ödemen gerekecek. Örnegin ben de Becca Highlighterimi amerikadan siparis etmistim ve almanyada sinirda kontröl edilince bana mektup geldi, gelin paketinizi alin ve vergiyi ödeyin diye. Cok fazla degildi ödedigim, bir on euro daha ödemistim galiba,ürünün fiyatida 50-60 birseydi hatirladigim kadariyla, yani 20% yaklasik, sendede 10 Euro-30 milyon birsey yapar belki, eger türkiyedeki vergi sistemi ayniysa tabii.
      Benim en cok sinir oldugum sey taaaaa gümrüge kadar gitmek oldu, birde acilis zamanlari cok kötüydü is den izin almam gerekti, bu yüzden bir daha ismarladim yurt disindan, tabii senin oturdugun yere gümrük yakinsa yada postahanedede ödeyebilirsen daha kolay olur.
      Belkide hic fark edilmez gecip gider okadar paket icinde, belli olmaz, bol sanslar :)

      Sil
  19. Çok güzel bir yazı olmuş Dm den P2 yi ekleyebilirim bu önerilere ben ^^

    YanıtlaSil
  20. Ben P2 ürünlerinden almak istiyorum fakat satan herhangi bir site bulamadım. Sorunsuz alabileceğim bir web sitesi biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada dm marketlerinde satiliyor. Internetde amazon.de dede bazi ürünler satiliyor bildigim kadariyla, ama hic denemedim :)

      Sil
  21. Selamlar ben almanyada nars in ve makeupforeverin urunlerini nerede bulabilirim?saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, maalesef almanyada bu markalar satilmiyor, bizde yurtdisindan siparis veriyoruz (ingiltereden genelde, hqhair, lookfantastic, beautybay ilk aklima gelenler)

      Sil
  22. Hay Allah uzuldum tesekkur ederim bu arada mac urunlerini kullaninnca yuzumuz mac e aliskanlik yapiyormus diye duydum siz nedersiniz bu konuya mac urunlerini almak ostiyorum ama bunu duyuyunca tereddut te kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasil aliskanlik yapiyormuski? :) Mac den iyi ürünlerimde var kötüleride oldu, fondötenlerini hic kullanmiyorum cildimle uyusmadiklari icin. Mac hakkinda cok post larimda var, örnegin Mac favorilerim, sag da "Mac" konusunu tiklamani tavsiye ederim ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...