31 Ağustos 2014 Pazar

Urban Decay "Snakebite" & Benefit Gimme Brow Light/Medium!


Urban Decay´in Naked 2 paletinin tüm renklerini kullanmadigim icin tekrar elimden cikartmistim ama icindeki "Snakebite" farini cok begendigim icin tekli almaya karar vermistim. 
Benefit Gimme Brow´unda koyu renkli olanini almistim ve bana cok siyah geldigi icin acik renginide denemek istedim.
Lookfantastic 20% indirim yapinca bende siparisimi verdim, yaninda Elle Dergiside hediye geldi. 
Ilk 30 sayfasi reklamdi galiba, bu tarz dergileri belki ilham kaynagi olarak kullananlar vardir diye düsünüyorum yoksa pek verimli bulmadim acikcasi :)


UD´in farlari kabindan cikiyor, ayriyetten bos far paletlerini alip icine yerlestirebiliyorsun, gerektiginde, diyelim tatile gidecegin zaman, tekrar tekli kaplarina koyabiliyorsun. 
Bir kac tane daha far alirsam palet yapabilirim, tam sevdigim is :) 
Naked 2 paletinden bir bu fari birde "Tease" rengini cok begenmistim, böyle hafif bir kahverengi-mor rengiydi oda, crease bölgesi icin cok kullanmistim. 

Benefit Gimme Brow´un "Medium/Deep" olanini artik tek basina hergün makyajim icin kullaniyorum ve cok cabuk ve kalici oldugu icin cok begeniyorum. 
Kaslarimin kücük bosluklarinida dolduruyor ve artik baslangictaki oldugu gibi simsiyah gözükmüyor. 
Normalde Mac´in "Omega" veya "Espresso" farlarini fircayla kasima sürüyordum, ama Gimme Brow cok daha hizli ve kücük fircasindan dolayi fazla bulastirmadan sürebiliyorum.

"Light/Medium" rengi benim kaslarima fazla acik geldi :D 
Söyleki, sürdügüm zaman kaslarimin üstünde hafif bir kahverengimsi parlaklik kaliyor, tekrar üstünden hafifce parmagimla geciyorum. Yoksa cok dogal duruyor. 
Sanirim ya buda digeri gibi biraz kabinin icinde kuruyacak, daha kullanisli bir renk olacak, yada yazlari sicakta kaslarimin ve sacimin rengi zaten aciliyor, ozaman tam olacak. 
Epeydir aklimdaydi bu renginide almak, bu yüzden yinede seviniyorum aldigim icin, ayrica fiyatlar cok uygundu ve kargo parasida ödemedim.
Yurtdisindan birsey ismarlamak istedigimde indirim kuponlari icin burdan magi-mania bakiyorum, düzenli bir sekilde indirimleri ve hediyelik code´lari yaziyor blogger :)


UD´in diger paletlerinden bana tavsiye edebileceginiz renkler varsa cok sevinirim :)


6 yorum:

  1. Farın rengi tam benlikmiş :) Güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  2. Beklediğim fotoğraf gelmiiş :)
    Ve sen yine çok güzel olmuşsun ki :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım, farın rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkür ederim kizlar :)

    YanıtlaSil
  5. farın rengine ba-yıl-dımmmm (: güle güle kullan (:
    bu arada bende yeni blog açtım sayfama gelirseniz çok sevinirim (:
    http://misstuti.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...