24 Ağustos 2014 Pazar

Tag: Cantamda Ne Var?

Cok begenerek takip ettigim Belcim de bu Tagi gördüm ve kendimde yapmak istedim :)



Bu cantayi bu sene aldim, disdan fazla büyük gibi durmuyor ama ici bavul gibi masallah herseyi aliyor. Cok begendigim Picard markayla tanismam üniverstede tasidigim agir kitaplardan ve sürekli tasidigim su siselerinden dolayi oldu :)
Hertürlü cantalar en fazla bir kac hafta dayanip kopuyorlardi yada cok cabuk yipranip eskiyorlardi.  
Dayanikli bir canta ararken bana Picard dan -bana göre oldukca pahali olan- bir cantayi tavsiye etmislerdi. Satici kemerlerin agirliklarima dayanamayip koparlarsa tekrar getirebilecegimi söyleyince almistim ve yillar boyu kullanmama ragmen sapasaglam kaldi. 


Türkiyedeyken bu Nine West markali canta ve cüzdan bana dogumgünümde hediye gelmisti. 
Normalde kücük cüzdanlari severim ama henüz begendigim bir tane bulamadigim icin bu büyük olani kullaniyorum. 
Almanyada yanimizda kimlik falan tasimiyoruz hic, yani bugüne kadar hic kontrol edilmisligim yoktur benim. 


1.) Compeed Markali ayak sisliklerine karsi bantlar ve krem stick. Cok basarili, yazlari mutlaka yanimda tasirim sürekli. 
Havalar sogudugu icin artik gerek kalmadi gerci :)

2.) En son InTouch Dergisini aldim, ama genelde mutlaka okuyacak birseyler oluyor yanimda.

3.) Moleskin Ajandam, yillardir bunu kullaniyorum. Bir tarafi takvim, diger tarafi not almak icin cizgiler var sadece. Ayrica arka kisminda fis, kagit vs koymak icinde bir yer var.

4.) Kalp seklinde olan anahtarlik süsün hikayesi: esimle tanistiktan bir kac gün sonra dogumgünümdü ve bana ne sevdigimi bilmedigi icin bir cok hediye almisti, arasinda birde kalpli bir anahtarlik vardi ayni bunun gibi. O anahtarligi en az bir 10 sene kullanmisimdir, sonra iyice eskiyince ve bunu görünce aynisi gibi oldugu icin tekrar aldim. Paris Anahtarliginida hatira olarak ve yanina uyuyor diye almistim.

5.) Dalan d´olive el kremi. Pek el kremi yaninda tasiyan bir insan degilim, ama türk mali almanyaya gelmis diye desteklemek istedim :D

6.) YSL Ayna, Douglasdan siparisim yanimda hediye gelmisti, begenerek kullaniyorum.

7.) Almanyada nezaman yagmur yagacagi hic belli olmadigi icin sürekli yanimda semsiye tasiyorum, 50 Euro´yada semsiye almisligim var, 3 Euroyada ama nedense bende hepsi bir kac ay icinde kiriliyor, artik tek dikkat ettigim kiyafetlerime uygun olsun diye siyah renkli olanlari seciyorum.

8.) Kalemler tabii not alabilmek icin yada önemli birseyler okuyorsam isaretliyebilmek icin Textmarker.

9.) Bu Tempolar belki türkiyedede satiliyordur, mutlaka denemelisiniz! Ben sadece bu markadan olan kokulu mendilleri aliyorum ve cok güzeller! 
En son Limited Edition olarak "Morgenfrische", yani gündüz ferahligi adinda mendil cikartmislar, bayiliyorum kokusuna :)

10.) Blistex Liptone, cok güzel renk veriyor dudaklara ve hafif nemlendirmeside var. Gecenlerde fark ettim, en az 7-8 yildir kullaniyorum ben bu ürünü :)

11.) Kapatici olarak ya Helena Rubinstein Magic Concealer yada Vichy Dermablend´imi cantamda tasirim, ne olur ne olmaz diye. Cok nadir lazim oluyor, ama kendimi daha iyi hissediyorum yanimda olunca.

12.) Artdeco Pudra Kagitleri. Özellikle yazlari cok lazim oluyor yada aniden fotograf cekileceksem yüzüm parlamasin diye bununla anlimin ve cenemin parlakligini aliyorum. Daha önce Shiseidonunkilerini kullandim, ama bence Artdecoda performans olarak ayni.

13.) Ricola Sekerleri. Bunlardan mutlaka bir cesiti olur yanimda, her bittiginde baska birtanesini alirim, limon, portakal vs bir sürü cesidi var ;)

14.) Rayban günes gözlügümü sekiz senedir kullaniyorum, hala güzel görünüyor, cok kaliteliler gercekten. Bunun yaninda baska bir günes gözlügüm yok, tatile gidecegim zaman ucuz bir günes gözlügü daha aliyorum denize girmek icin :) 


15.) Kir cikartmak icin kalem :) 
Dm marketinden almistim iki euroydu fiyati ve oldukca basarili, diyelim üstünüz leke oldu yediklerinizden ictiklerinizden bu kalemle üstünden gecince temizleniyor, harika birsey :)

16.) Maalesef almanyada kolonyali mendil bulmak nerdeyse imkansiz :) türkiyede her kösede satiliyor ne güzel cesit cesit birde, degerini bilin ;) Balea´nin cilt temizleme yas mendillerini kullaniyorum bende :)

17.) Kullakliklarim. Bir sarkiyi cok sevdigimde nonstop sürekli repeat olarak tekrar tekrar bikana kadar dinliyorum :) 
Bu aralar bu üc sarkiya taktim, belki sizde begenirsiniz: Estate-Tendency, Imran Khan- Ni Nachleh ft McSpyder ve Mansions on the Moon-Radio (Juno Ray Remix)

18.) Samsung Galaxy S4. 
Ben cep telefonum bozulana, kaybedene yada calinana kadar degistirmeyen bir insanim. 
En son telefonumda artik ögrencilerim dalga geciyordu "dedemde ayni telefonu kullaniyor" diye, ama onlarada icimden degistirmek gelmedigini söylemistim. 
Genclere -heleki 16-18 yas aralarindakilere daha cok- paran varsa harcarsin herzaman daha yenisini alirsin mantigi var ve almiyorsan ozaman fakirsin yada garipsin mantigi maalesef.
En sonunda eski telefonumu kaybettim (caldirmisda olabilirim, ama o eski telefonu niye calsinlarki?) ve yenisini aldim.
Instagram, Twitter ve Whatsapp kullanmiyorum, cok nadir mesaj yazarim, oda sadece kardeslerimle, genelde telefon acmak daha kolayima gelir. 
Telefonumda internet baglantim vardi ama gecen ay iptal ettim, cünki internete girip bos bos gezmekten kitap ve dergi okumaz olmustum. 
Ayrica misafirlige gidince büyük kücük herkesin elinde bir telefon oluyor artik ve muhabbet cok sig ilerliyor. 
Bende onlar gibi olmamaya karar verdim.
Telefonumda sevdigim yanlar fotograf ve video cekilebilmesi ve büyük bir kayit imkani olmasi, hertürlü begendigim sözler, makyajlar, saclar, kiyafetler vs fotograf olarak cep telefonuma yüklüyorum, bu güzel oluyor.
Ayrica aldiktan sonra en yeni telefonu alma taraftariyim, cünki zaten kisa bir süre icinde oda artik eski sayiliyor ve yenileri cikiyor piyasaya :)

Bende yapmak isteyen herkesi tagliyorum :)



18 yorum:

  1. bu tür yazılara bayılıyorum ya. belki ben de yaparım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap bencede sonra zaman gecince kendin bakincada güzel oluyor :)

      Sil
  2. Çok yapayım diyorum ama zor geliyor bana bu tag :D Ha şu da var bana neredeyse bütün tagları yapmak zor geliyor nedense :D :D
    Benim çantamın içi seninkiyle benzer ama şemsiye taşımıyorum bak, İzmir sıcağında hiç gerek yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cok sanslisin günes isiklarini depola benim yerimede :D yaparsan güzel olur, insan kendinde sonradan bakinca cok hos oluyor :)

      Sil
  3. çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz ilgi ile takip ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim yorumun icin, cok sevindim :)

      Sil
  4. Ayhh canimm bende seni zevkle takip ediyorum inan ki ! :)) cok tesekkur ederim yaptigin icin zevkle okudum ben :) ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek ben tesekkür ederim tag icin :)

      Sil
  5. Çok seviyorum ben bu tagi video olarak da yapıyolardı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende izlemistim bir kac tane güzel oluyor :)

      Sil
  6. Şu leke çıkarıcı kalemden bana da lazım, çok keyifli bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cok ise yariyor :D tesekkürler!

      Sil
  7. Çok sev
    yorum çanta karıştırmayı <3 ben de ig hesabın var mı diye soracaktım ama zaten cevap geldi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fikir oluyor insana baskalari neler kullaniyor diye ögrenince :) yok canim maalesef, güzel birsey kesinlikle ama cok zamanimi alir diye yapmadim:)

      Sil
  8. Hayret makyaj çantan yok çantanda !! Dogal kızın hali baska olur tabi :) ayak bantları taşımak mantıklı heran ayakkabı vurabilir, ben ne yazıkki akıllı telefonun her nimetine cok kaptırdım ,tum sosyal medyayı yakın takip ediyorum, kitap okuyacağımda falan telefonumu uzağa koyuyorum yoksa saatler geçirebiliyorum ,tel herseyim old dan ajandaya gerek kalmıyor herseyim tel da :) birde sac fotoları eksik olmaz telefonumda kuaföre boyatmaya gittiğimde göstermek icin :) bende bir fikir vereyim sana gecen gratiste poşete katlanip konulan kumas babet gordum bir nevi sokak patigi gibi, dışarı yuksek topukla çıkılan günlerde acil durumlarda kullanma acısından cok faydalı geldi, super fikir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya makyaj dayaniyor aksam eve gelene kadar, birtek parlamaya basliyorum, bu yüzden pudra kagitleri ve ruj tazeliyorum, birde kapatici yanima aliyorum ama onuda hic kullandigim yok :D
      Ben cogunlukla topuklu giydigim icin alistim sanirim canim, ama yinede güzel bir fikirmis :) Bloguna ara sira bakiyorum ama tik yok , tatil zamani gecsin senden yeni postlar bekliyorum ;D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...