14 Ağustos 2014 Perşembe

Ojelerim!



Augustos ayinin ortasindayiz ama almanyaya sonbahar geldi, günlerdir sel gibi yagmur yagiyor ve havalarda epey sogdu!
Öyle olunca bendede artik renkli oje sürme hevesi gitti. 
Ojeler durdukca bozulabildikleri icin, minimalist yasama uymak istedigim icin evdeki hertürlü kullanmadigim fazlaliktan kurtulmam gerektigini ögrendigim icin ve muhtemelen birdahaki yaza kadar zaten yine cok baska güzel renkler cikacagi icin elimdeki renkli yaz ojelerini hediye ettim, dibinde az kalanlarida attim ve her biri ayri favorim olan yukardaki ojeler kaldi sadece.

Gördügünüz gibi ojelere gelince Kiko markasini tercih eder oldum :)
Fiyatlari uygun, normalde yaklasik 5 Euro, ama indirimlerde 2-4 Euro arasi oluyorlar, cok fazla cesit ve renkleri var, kaliciliklari genelde iyi. 
Tabii hepsi iyi diye birsey yok, iki üc kiko ojesini atmisligimda var, french manicure ojesi mesela tam bir fiyaskoydu, ama genelde cok güzel ürünleri var.

Siyah, koyu gri ve petrol rengi en cok ise giderken sürdügüm ojeler, kiyafetlere uygun olunca cok klasik ve sIk oluyorlar ayrica.

Kahverengi ojeyi daha yeni aldim, daha önce Loreal ve baska markalardanda almistim ama kalite olarak memnun kalmamistim. Bizim Kikoda kahverengi oje yoktu ama gecenlerde büyük bir AVM´e gittik ve ordaki Kikoda cok daha fazla renkler vardi. 

Koyu renkli ve simli olan oje gecen kisdan bir LE ürünü, maalesef artik satilmiyor. 
Yilbasinda siyah ojenin üstüne sürmüstüm ve arkadaslarimin cok hosuna gitmisti.

Turkuaz renkli ve Catrice Limited Edition olan Holo isiltili bej oje yazlik ojeler, turkuaz olanini ayak tirnaklarimda cok seviyorum bu aralar ve belki olurda günes cikar bir iki gün diye iki ojeyide durduruyorum simdilik  :)

Özellikle Holo ojeleri yaz günesinde harika görünüyorlar, ama gölgede cok sönükler, birdahaki yaz a yine holo ojeleri almak isterim.

Miracle Nails Tirnaklarimi sertlestiren bir eczane ürünü, sayesinde artik tirnaklarim kirilip soyulmuyorlar. 
Ojelerin altina baz olarak kullaniyorum.

Essie Good to Go da defalarca aldigim favori kurutucu ojem, üstüne sürdükten kisa bir süre sonra renkli ojem kurumus oluyor ve ayrica güzel bir parlaklik katip daha uzun dayandiriyor ojeyi.

Kiko ojelerin numeralarini merak eden olursa yazarim tabii :)

Sizin bu aralar favori ojeleriniz hangileri?


6 yorum:

  1. kiko ojelerden bende bende bende istiyorum yaaa :) hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim, eminim kiko türkiyeyede acilir yakinda, italyali bir marka sonucta bence türklere daha yakin hissetmeleri gerek kendilerini onlar giib sicak ülke nede olsa ve kadinlarda süse püse cok merakli daha ne olsun ;)

      Sil
  2. ben koyu renk oje hastasıyım. bordo en sevdiğimdir hatta. kiko ojeler çok güzel duruyor ya renkleri de harika. türkiye'de niye yok :((((

    YanıtlaSil
  3. Bende oje meraklısıyımdır, bir sürü ojem olmasına rağmen sadece birkaçını kullanırım günlük hayatta :)

    YanıtlaSil
  4. o turkuaz oje bana Allahııııııım! dedirtti. Ne kadar güzel bi renk o öyleeeeeeeeeee! Tüh ki ne tüh. En yakın arkadaşım daha yeni İtalya'ya gitti. Kiko'dan bi iki sipariş vermiştim bulursa diye ama oje de verseymişim keşke:(((

    YanıtlaSil
  5. Petrol rengi ve turkuaz gibi olana bayıldım güle güle kullan :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...