9 Ağustos 2014 Cumartesi

Makyaja yeniden baslasam- Alacagim 10 Makyaj Ürünü!

Farz edelimki elimde hic ürün kalmamis ve yeniden 10 tane makyaj malzemesi almam gerekiyor, neler alirdim?



Cidden cok kullandigim ve yokluguna dayanamayip hemen alacagim ürünleri sectim, 10 taneye indirmek cok zor oldu, örnegin göz kalemide cok lazim ama favori bir göz kalemim olmadigi icin onu katmadim, rujlarda baska renklerde isterdim, ama sadece iki tane secebildim sayiyi gecmemek icin, yapmak isterseniz simdiden uyarayim, aylik favorileri secmek kolay oluyor ama bu beni bayagi zorladi!

Mac 4lü Far Paleti
Bunu bir ürün olarak sayiyorum, en azindan bu renkler olmadan göz makyajimi nasil yaparim hic bir fikrim yok cünki.
Omega - Kaslarimi doldururum, göz üstüne far olarakda kullanabilirim veya gölgelendirmek icin, gözümün altina hafif göz kalemi gibide olur.
Wedge - En cok gölgelendirmek icin.
Brulé - Kaslarimin altina veya tüm göz kapagina far olarak, benim acik cildimde sanki yok gibi ama cok daha güzel dogal duran cilt rengi.
Ricepaper - Kas altina ve göz pinarlarina aydinlatmak icin yada göz kapagina far olarak.

Mac Harmony Allik
Hafif kontür olarakda kullanabilirim, ama en cok allik olarak seviyorum bu rengi, her makyaja gidiyor. 
Bir cok Bronzer denedim, Nars Laguna, Benefit Hoola, Nyx Taupe´dan bile daha güzel duruyor tenimde. 
Ayrica Far gibide kullanabilir, aslinda simdi fark ediyorum, Wedge farin yerinede bunu kullanabilirim, renkler yakin.

Benefit Coralista Allik
Favori alliklarimdan, ister kisin ortasinda bembeyaz olayim yada yazin ortasinda bronzlasmis: herzaman yakisiyor, bir cok makyaja gidiyor, canlilik katiyor ve hafif simleri var.

Vichy Dermablend "Opal"
Kapaticiligi cok yüksek ve en cok güvendigim ürün, nekadar cildimde sorun olursa olsun, Vichy Dermablend beni insan icine cikartacak kadar düzeltir. 
Eger daha hafif bir fondöten istersem bunu biraz kremle karistirip sürebilirim diye düsündüm, hatta bunu deniyecegim mutlaka iyi aklima geldi :)

Benefit They´re Real Mascara
Nekadar sürerken fircasinin büyüklügünden sorun ceksemde ve kirpik ayirici veya parmaklarimla birbirine yapisan kirpikleri tekrar düzeltmem gereksede, sürdükten sonra bunun kadar kirpiklerimi siyah, uzun ve dayanikli yapan baska bir rimel yok maalesef. 
Disari sicaktan yansin, bu rimel yinede akmiyor, bozulmuyor, kirpikler aksama kadar yelkenleri suya indirmiyor.

Essence "On the Catwalk" Ruj
Bana cok yakisan bir kirmizi ruj, hem kat kat sürersem aksam makyajinda güzel olur, hem hafif sürersem pembe gibide durur diye bunu sectim, ayrica nemlendirmeside cok güzel.

Mac "High Tea" Lustre Ruj
Maalesef rujum kabinda eridi ve Mac´ede ulasamadim sikayet icin, zaten duydugum kadariylada bir cok Mac rujlarinda bu problem varmis.
Yinede bitse tekrardan alacagim bir ürün, cünki acik tenli oldugum icin bunun disinda bana yakisan "nude" bir ruj bulamadim.
Makyajlarimda en cok kullandigim ve cok sevdigim bir isiltili bej rengi ve yapisi var. 
Zaten Mac´den en cok Lustre Formülünü begendigimide fark ettim.


Mac Fircalar
Mac 217 - Gölgelendirmek icin her gün kullandigim göz fircam.
Mac 266 - kücüklügünden ve egriliginden dolayi kolayca Omega fariyla kaslarimi dolduruyorum
Mac 239 - Cok sevdigim göz makyaji fircam, bununla farlari göz kapagima sürüyorum


Bu arada fark ettimki allik fircasi secmeyi unutmusum :) 
Ozaman 239 un yerine Mac´in allik fircasini koyayim, 
217 ile farlarida iyi kötü göz kapagima sürebilirim, ama allik fircasi olmadan olmaz.


Bu ürünleri sizde kullaniyormusunuz? 
Sizin ilk alacaginiz 10 ürün hangileri olurdu?



16 yorum:

  1. Benefit Coralista Alliğı ben de severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç biri bende yok :(( vichy fondöteni merak ettim :) fondötenlerim bitsin alacağım.

      Sil
  2. Fondöteni aşırı merak ediyorum. Bir sonraki tercihim Vichy olacak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin mutlaka, ama ilk kullandiginda belki diger fondötenlerden alisik oldugun icin fazla sürersin ozaman cok belli oluyor, cok az bir miktar yetiyor veya beautyblender süngeriyle tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Cok guzel bir yazi olmus canim vichy dermablend ozel gunlerin vazgecilmezi :)

    YanıtlaSil
  4. Bende hiç biri yok ama harika görünüyorlar :) Essence On the Catwalk rujunu geçende görmüştüm gerçekten rengi müthiş =)

    YanıtlaSil
  5. Çok yaratıcı, güzel bir yazı olmuş. Herkes gibi bende vichy fondöteni merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler, mutlaka denemelisin firsatin olursa :)

      Sil
  6. sanırım mac dörtlü farınla benefit mascarana göz koydum :)) hepsini güle güle kullan canım gerçi bir kısmı tükenmek üzere gibi :) bu arada faydalı güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol tatlim :) hic bitmek bilmiyorlar, omega ve wedge alali 3-4 sene oluyor, ricepaperde bayagi oluyor, bir tek brule yi simdiye kadar iki kez almisligim var. Benefit Mascarada digerlerinden uzun dayaniyor, orjinal boyutunu alti ay kullanmistim, diger rimeller bende genelde 2-3 ay icinde kuruyor. Fiyatlarina göre cok uzun dayaniyorlar, cok tavsiye ederim :)

      Sil
  7. vishy fondoten hiç kullanmadım canım mutlaka gidip bakacağım yayın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Mac 217 sanırım Mac'in en meşhur fırçası. Her yerde onu görüyorum. Almak farz oldu:)

    YanıtlaSil
  9. %90 sevdiğimiz ürünler aynıymış :D

    YanıtlaSil
  10. Ysl touche eclat fondoten , benetint , they are real ya da Hypnose , porefessional , clinique diamond eyeliner ve bobbi brown black brown eyeliner olsa sirtim yere gelmezdi sanirim : )))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...