22 Ağustos 2014 Cuma

Mac Paletimi tamamladim + Tüm Farlarin Swatchlari!



Mac farlarini genelde cok begeniyorum, renkler harika duruyor, pigmentleri iyi, sürerken dökülmüyorlar ve sürümü kolay oluyor. Ayrica palet yapma imkani harika birsey. 
Kullanmadigim renkleri olan paletleri sevmiyorum, ama tek tek farlarinda yigilmasi hos olmuyor, bu yüzden kendin düzenliyebilecegin paletler benim icin ideal.
Yeni aldigim ve böylelikle paletimi tamamladigim renkler Smut ve Shroom Farlari. 
Shroom´u alip almamakta emin degildim, ama Ricepaper bazi makyajlarda highlighter olarak cok sari olabiliyor ve Nylon´da cok abartili oldugu icin sadece bazen göz pinarlarima kullaniyorum, shroom isiltili bir bej oldugu icin paleti iyi tamamlar diye düsündüm.
Hafif Smokey Eyes yapmak icinde bir koyu rengim olsun paletde diye Smut´da karar kildim, gelir gelmez göz kapaklarima deneme amacli sürdüm ve cok güzel bir renk, cok begendim!




Shroom- Hafif isiltili acik bir bej rengi. Highlighter veya tek basina günlük makyajdada kullanilabilir.

Ricepaper- sari tonlu highlighter fari, tek basinada basarili, sadece kas altina ve göz pinarlarina gündüzleride cok güzel, bittikce tekrar alacagim bir ürün. Benim cildimde sari alt tonlu zaten.

Nylon- göz kapaklarimda hic güzel durmuyor. Sadece koyu göz makyajlarinda veya aksamlari göz pinarlari icin kullanabiliyorum, o konuda ama basarili.

Brulé- Bu zamana kadar bir tek Brulé bitti ve tekrar aldim, onu nerdeyse her makyajda kullaniyorum zaten, kas altlari icin veya tek basinada cok basarili, benim ten rengimle ayni (Mac NC20).

Blanc Type- Beyaz bir bej rengi, bunu siyah veya koyu kahve göz kalemiyle ve kirmizi dudaklarla cok seviyorum, pamuk prenses makyaji gibi.





Club- Benim göz kapaklarimda rengi cok fazla degismiyor, yinede hafiften isiga göre ya kahverengi-yada gri-yesil gibi gözüküyor. Cok sIk kullandigim bir far degil, genelde duochrom farlarini cok güzel buluyorum ama kendimde cok begendigimi bulamadim henüz.

Copperplate- Cok güzel mat bir kahverengi-gri fari. Kesinlikle favorilerimden, oysaki kisa bir süre önce aldim. Benim acik tenimde daha cok gri gibi duruyor.

Omega- Benefit Gimme Brow kas jelini alali bunu artik kaslarima pek kullanmiyorum. Ama seneler boyunca kullandim ve cok memnun kaldim, cok dogal duruyor.
Ayrica crease fari olarakda cok basarili, özellikle soguk göz makyajlarinda ve tüm göz kapagina sürüncede cok güzel bir gri rengi far oluyor, siddetle tavsiye ederim, bitince mutlaka tekrardan alacagim bir far :)

Brun- sevdigim bir soguk kahverengi fari, kendimede yakistiriyorum ama elim cok fazla gitmiyor bu far´a, yinede begendigim bir far.

Espresso- sadece koyu kaslar icin uygun, far olarak cok zor sürülen, cok az renk veren bir ürün. Kas fari olarak ama gayet basarili, ayrica saclarimi bagladigim zaman saclarimin arasindaki bosluklari kamufle etmek icinde kullaniyorum - tüyolarimda bahsetmistim.
Yinede biterse tekrar alacagimi düsünmüyorum.


Wedge- Siddetle tavsiye edecegim bir far daha. Bunuda Crease bölgesinde sicak tonlu farlar kullandigim zaman seviyorum, gölgelendirmek icin ideal, özellikle benim gibi göz kapaklari düsük olanlar icin. Bu veya Omegayi kullaniyorum Crease icin genelde.

Soba- bana en cok yakistigini düsündügüm far. Cok dogal duruyor, icinde sadece kücük isiltilar var. Mac Teddy kalemiyle iyi bir ikili oluyor, gözlerim kahverengi ve daha belirgin oluyorlar, birde pembe bir ruj sürdügümde cok yakistiriyorum kendime. Cok tavsiye ederim!

Cork- Wedge farin koyu hali. Mat oldugu icin gündüzleri cok dogal duruyor, aksam makyajlarinda koyu göz farlari kullandiysam Cork´u Crease olarak seviyorum.

Swiss Chocolate-  kirmizi alt tonlu bir kahverengi. Özellikle sonbaharda güzel duracak bir renk bence.
Benim kahverengi gözlerde cok dogal duruyor, ben daha belirgin olur diye düsünmüstüm. Hos bir far, bu tarz rengi drugstorelarda bulamayanlar alabilir.

Smut- Özellikle cok abartili olmayan Smokey Eyeslar icin tavsiye ediliyor diye aldim. Daha bugün elime gecti ve göz kapaklarimda cok begendim, hafif isiltisi var ve gri-siyah-eflatun isiltili sanki. Mac sayfasinda kirmizi isiltili hafif siyah diye tarif ediliyor :)


Mac magazina gitmek isteyenlere denemek icin göz kapaklarina sürdürmelerini tavsiye edecegim farlar: 
Brulé, Ricepaper, Omega, Wedge veya Cork (acik tenliyseniz Wedge, koyu tenliyseniz Cork), Copperplate ve Soba :)

Ve  eldeki swatchlara güvenmeyin, hicbirseye benzemeyen bir far göz kapaklarinda mucize yaratabiliyor :)


Sizin favori Mac farlariniz hangileri?


18 yorum:

  1. Ricepapper ne güzel renkmiş bende MAC'ten far paleti yapmak istiyorum ama evde far dolu olduğu için uzak duruyorum.
    Benim aklımda hep canlı renkler var bakalım ne zaman elimde olmayan renklerden bir palet yapacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ricepaper cidden cok güzel :) benimde baska farlarim vardi ama cogunu hediye ettim yada sattim- mesela urban decay naked 2 paletini. Naked 2 dede begendigim iki renk vardi, ama onlari tekli olarak satin alip palet yapacagim insallah, urban decay on gün sonra almanyaya geliyormus artik :) Ha birde renkli far istedigimde drugstoredan alirim diye düsündüm, cok nadir kullandigim icin pahali bir ürün almak benim icin sacma olur :)

      Sil
  2. Gerçekten harika renkler seçmişsin. Çok güzel olmuş paletin güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  3. Ricepaper, club ve brule ortak farlarımız, copperplate,Swiss Chocolate, wedge alınacaklar listemde sable, antiqued,woodwinked favorilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. woodwinked benim tenimde biraz turuncu gibi duruyordu ve sablede eflatuna kaciyordu (pek kullanmadigim bir renk), antiqued merak ediyorum ama testeri yoktu maalesef :)

      Sil
  4. Harika tonlar cidden, ben de daha cok nude ve toprak tonlarini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canim bende sürekli "dogal" renkleri kullaniyorum :)

      Sil
  5. Görür görmez tahmin ettim en az Copperplate kullanacağını :)
    En güzelinden bir de makyaj yaparsın sen şimdi :))

    YanıtlaSil
  6. Paletine bayıldım! Çok güzel renkler seçmişsin :)

    YanıtlaSil
  7. Fikir veren bir post olmus eline saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende internetden swatchlara bakiyorum magaza gitmedene önce ordaki isikta farkli durabiliyor hem aklinda bir kac ürünle gidince daha verimli oluyor alisveris, cok sagol yorumun icin :)

      Sil
  8. Tek kelimeyle harika olmuş. Ben de burada kıskançlıktan çatladım :)))) bh cosmetics veya coastal scents in naturel paletinden almayı düşünüyorum bende. Mac le muadillermiş. Tabii bu kadar kaliteli değillerdir. Almanyada böyle bir palet yapmak ne kadara mal oldu?

    YanıtlaSil
  9. ben ilk almanyadaki zoeva markasinin nude paletini almistim, coastal scentsle aynilarmis, ayni fabrikadami üretiliyormus galiba tam hatirlamiyorum ama tipatip ayni ve cok sevmistim,sadece sevdigim renkleri cabuk bitirmistim ve dupe olarak mac farlarina yönelmistim ozaman cok met edildigi icin. Bence gayet güzel olur, mutlaka dene firsatin olursa :) Bu büyük paleti tamamlamam dört yil sürdü nerdeyse, kücük dörtlü paletler aliyordum hep, sonra üc tane dörtlü palet olunca büyügünü aldim bu sene 26,- Euro ödemistim sirf bos palete (insertle beraber).
    Farlari ilk basta amerikadan ismarlamistim, ozamanlar yalan olmasin belk 7-8 Euroya gelmisti fiyati bana. Sonra param oldukca Douglasdan tek tek aldim, fiyatlar son üc yilda 12 Eurodan 14,50 Euroya cikti.
    Dogumgünlerimde Douglas hediye ceki geldigi zamanda onla alisveris yaptim, yani hepsi kendi cebimden degil :)
    Ama Douglas bazen 5,- Euro indirim kuponu veriyorlar almanyada, cok nadir ama oluyor ve gecen onla almistim, iki far+ el kremi almistim ve 26 Euro gibi bir fiyat ödedim.
    Böyle böyle yani tutupta hepsini bir anda alacak olsan dünyanin parasi tutar, hem profesyonel makyaj yapanlar mac de indirimli alisveris yapiyorlarmis, galiba 30% e kadar indirimle düsün, bu yüzden onlarin fazla fazla almasi gayet normal.

    Neyseki tabii yine cok pahali bir ürün ve bence macden almak istersen ilk önce dörtlü bir palet al ve bir iki tane far sec, ama orda gözünde denemeden secme sakin benim cok yanlis renkler almisligimda var maalesef :) ve sonra dogumgünüydü vs tamamlamaya calis, hemde eglenceli oluyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...