21 Ağustos 2014 Perşembe

Link Loving! Benden Size Tavsiyeler!

"Link Loving" basligi altinda sizle son zamanlardaki begendigim WorldWideWeb linklerini paylasmak istiyorum :)


Humans of New York
Sitenin sahibi New York´da sokakta rasladigi insanlarin fotograflarini cekip hayatlari hakkinda bir kac soru soruyor, sonra fotograflarin altina söyledikleri en ilginc seyleri paylasiyor, bu bir ani olabilir, meslegi, hayata bakis acisi vs. 
Su anda ortadoguda bir proje kapsaminda geziyor ve ordaki insanlarla ayni sekilde fotograf ve reportaj yapiyor. 
Resmen duygu seli yasiyorsunuz insanlarin anlattiklarini okuyunca, ingilizce bilen herkese tavsiye ederim, ayrica facebook´dada paylasiyormus orda yorum yapmakda mümkün, benim fb üyeligim olmadigi icin sitenin kendisinden okumustum :)


Güzel Ölmek Diye Birsey Var

Sevgili Burcu sayesinde bu reportajdan haberim oldu, insanin hayata bakis acisini degistiriyor diye yazmisti ve hala etkisinden cikamadim.
Kanser olup ölecegini bilen iki cocuk annesi Ann´le yapilmis olan bir reportaj. Mendilleri hazirda tutun, hem agliyacaksiniz hemde en garibi son fotografini görünce güleceksiniz!
Allah kimseyi sevdiginden ayirmasin ve herkese saglik sihat versin!


Evolution of Music
Dört bucuk dakika icinde bu yetenekli sarkicilar müzigin onbirinci yüzyilindan bu güne kadar olan degisimini beste yapmislar, harika birsey, mutlaka dinlemelisiniz, inanilmaz yetenekler!

EasyNeon
Otuz yasimi gectim ve bu güne kadar daha kimse beni bukadar eyeliner sürmeye heveslendirmemisti, dün asla yapmadigim wing eyelinerimi sürüp ciktim evden ;D 
Müzik zevkinide cok begeniyorum, ayrica 34 kg vermis olmasida cok ilginc ve linguistik okumasida cok hosuma gitti cünki seneler boyunca üniverstede linguistik bölümünde calismisligim var ve bunun ne olduguna dair bilen insan bile etrafimda cok azdir.  
Instagramlada alakam olmadigi halde nerdeyse sirf bu kizi takip etmek icin üyelik bile yapiyordum ;) 
Umarim sizde begenirsiniz.
En cok sevdigim makyajlarindan bir taneside Kendall Jenner Inspired Look :)

Allana Davison
Daha gecenlerde mac rujlarindan sikayet ediyordum ve almiyacagim birdaha derken bu kizin kanalina rasladim ve ayrica bu mac ruj videosuna baktim, cok komik halleri (o kaslarin oyunu haha! :D), sadeligi ve ürünleri güzel anlatmasi beni yeniden maccosmetics´in online sayfasina sürükledi. Yine cok begendigim videosu örnegin Mac Starter Kit , baktigimdan itibaren Strobe kremini cok merak eder oldum, cildi cidden harika görünüyor, sanirim denemek lazim! :)

Ninja Cat!
Bu kediye ba-yil-dim :D
Okadar creepy ve yinede tatli olmuski bu video, günler boyunca aklima geldikce ürperdim ve yinede gülümsedim. 
Bir dakikalik bu videoyu mutlaka izlemenizi tavsiye ederim!


Eger tavsiyelerime tiklarsaniz yorumlarinizi merakla bekliyorum ;)
Sizinde ilginc buldugunuz linkler varsa mutlaka yorum olarak birakin :)


14 yorum:

  1. Ne kadar keyifli bir yazı olmuş böyle <3
    Makyaj videoları muazzam güzeldi, tek tek izledim. Müziğin evrimi videosunu daha önceden izlemiştim ve çok sevmiştim, çok güzeldi. Kedicik gülümsetti :) Ya o kanser röportajı, ah çok üzücü. Ayşe Arman, genel olarak eleştirilse de farklı röportajlar yaptığı için yazılarını okumayı seviyorum. Sağlık her şeyin başı gerçekten de. Bakış açımızı başımıza bir şey gelmeden değiştirmek, küçük takıntılara yenilmeden hayattan tat almak çok önemli, o kadıncağıza ve ailesine çok çok çok üzüldüm. Ne kadar güçlü ve örnek bir aile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim yorumun icin, linkleri begendigine sevindim :) Kadina bende hayran kaldim, Allah kimsenin basina vermesin, insallah mucize olur ve kurtulur tüm kalbimle diliyorum bunu :)

      Sil
  2. Ann'e çok üzüldüm. Eriyip bitmiş resmen:( Ama ne kadar güzel bir şey çocukları için anılar bırakması, saçlarını öyle kazıtması, eşiyle olan aşkı..
    Evolution of music e bayıldımmmm! Ne kadar yetenekliler!! 1940lar,60lar,90lar,2000 ve 2010lar a bayıldım. Pentatonix in videolarına dadanırım artık
    Easyneon a bayıldım hemen abone oldum bile!
    stalking cat i daha önce de izlemiştim çok tatlııııııı!
    çok güzel bi yazı olmuş ellerine sağlık:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah acil sifa versin kadina, insallah kurtulur! easyneonu abone bile olduguna cok sevindim :D

      Sil
  3. harika bir yazi olmus. kedi beni ürküttü :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim, adamin dibine kadar geldi ay cok tuhafti :D

      Sil
  4. Süper olmuş bu yazı :)
    Kediyi sevdim ben yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün esimede gösterdim, o nasil bir kedi ürperdim diyor haha :D

      Sil
  5. izledim beyendim, cox beyendim ^_^ bu cur yazilarini cox sevirem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begendigine sevindim, tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Cok sevdim...hep paylas sen ne olursa..seviyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim, cidden cok sevindim yorumuna, mutlaka paylasirim yine :)

      Sil
  7. Tatlım ayse arman röportajını tatilde aglayarak okumuştum ,humans of newyork Face syf sinı hemen like ladim, birkaç insan profilini okudum güzele benziyor, mac makyaj videolarına en kısa zamanda bakacağım , kedi videosunu biliyordum tekrar izlemis oldum :) bu link olayını sevdim, senin zevkine güvendiğim icin öbür linklere de en kısa zamanda bakacağım!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...