30 Ağustos 2014 Cumartesi

Link Loving #2

Gecenlerde hosunuza gitmisti bende devam etmek istiyorum internet tavsiyelerimle :)

DADADADADA
Öncelikle esimle sunlarin konusmasina bayildik ve güldük Ikiz Bebekler konusuyor! ve internet fenomeni olmuslarki, japonlar bile taklit etmis Cok sekerler :D
Ne konustular ne konustular diye merak ediyordum, bebekler ne hakkinda konusmus analiz edenler olmus, merak eden olursa bu post´un altina not olarak yazacagim ;)

Webcam´le life kartal yuvalari izleyin!
Kartal yuvalarini izleyin! Normalde webcam yardimiyla kalakotkaslari izlerdim, ama bu aralar bombos yuvalari. Bende bu sayfadan size dolu bir yuva bulana kadar aradim ;) Cok dinlendirici birsey oluyor, özellikle yumurtalardan cikacaklari veya ilk ucuslarini yapacaklari zamanda heycanli :D

En güzel takilar taki olmayanlar!
Bunlar dövme gibi takilar, fikir süpermis, birdahaki yaza kesin alinacaklar gördügüm yerde :D 

Dahi olursan blenderini böyle temizlersin!
Benim gibi hergün yesil smoothie´ini icmeye calisan ama mikseri temizlemekten üsenenlere ve bulasik makinesinin dolmasini beklemek isteyenlere birebir bir fikir Blenderini Kolay Temizle! Süper Fikir!. Yarisina kadar sicak su dolduruyorsun, bir damla bulasik deterjani ve 10 saniye calistiriyorsun-bukadar! 
Keske bunu yillar önce bilseydim! ;)

Morning Routine Youtube vs. Reallife!
Ve son olarakda Youtube´daki "Gündüz rutinim" diye eklenen videolarin sahte olduklarina dair, gercek hayatta hicde okadar güzel ve sakin olmadigini gösteren komik bir video :D


Not: Dadadadada :D 
Birinin ayaginda corabi yok, onu konusuyorlar, sürekli ayagini ondan kaldirip gösteriyor. 
Birde dolabin icinde yiyecek ne var diye konusuyorlarmis ;)



3 yorum:

  1. Aaa süper fikirmiş blenderı böyle temizlemek :D

    YanıtlaSil
  2. Bleder olayını ben d eyeni öğrendim nefis temizliyor :)
    iyi haftalar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...