28 Ağustos 2014 Perşembe

Khadi "Amla" Hint Sac Yagi


Khadi markasindan ilk kez online amazon´da gezinirken gördüm.
Güzellik ve Bakim bölümünde en cok satilanlar arasindaydi.
Merak edip bloglarda arastirma yaptim ve begenen kadar begenmeyenleride var. 
Saclarin beyazlanmasini önlüyormus, saclari daha gür cikartiyormus, daha cabuk uzuyormus. Dusdan önce veya sonrada kullanabiliyormusun.
Özellikle kokusu hakkinda "igrenc" den "cok begeniyorum" a kadar bir cok yorum okudum, emin olamadigim icin ismarlamayi askiya almistim.
En son saclarim cok kuru oldugunu fark edip bu ürüne bir sans vermek istedim. 
Zaten bir cok kisi bu yagi yikanmadan önce kullaniyor, bu yüzden nekadar kötü kokarsa koksun zaten yikiyacagim sacimi diyerek ismarladim.



Ürünün icinde hic bir katki maddesi yok, tamamen dogal yaglardan olusuyor, rengide hafif kirmizimsi. 
Elime gecer gecmez ilk önce kokladim ve tamamen hint baharatlarin en yogun hali gibi kokuyor. 
Sisedeyken cok fena kokmuyor aslinda, ama saclara sürerken kokusuda arttigi icin hic begenmedim maalesef. 
Gerci bir kac kez kullandim ve ara ara "aman ne varki kokusu gayet iyi" diyorum, sonra tekrar "öffff böyle kokumu olur".
Eger Volume Sampuaniyla yikarsaniz yikamasi kolay oluyor, 2 kere yikamam yetiyor. 
Ama yasken hala amla yagin kokusu geliyor, kuruyunca cokda hafif oluyor ve üstüne tekrar sac spreyi vs sIkdIgim icin simdiye kadar rahatsiz olan olmadi :)

Kuru saclara yikanmadan en az yarim saat önce sürmen gerekiyor, ben genelde bir kac saat yada bir gece beklettim.
Paketindede en güzel etkiyi bir gece bekletirseniz yaziyordu.
Ama gece kürü olarak kullanmam artik, cünki yastiga havlu sersemde kokuyor, ayrica esiminde burnuna kokuyor ve oda kokuyu ilk önce "niye kötü diyorsunki? Hintler ayni böyle kokuyor iste" dedi ve sonrada "Cok kötü kokuyormus gercekten" ;)
Sanirim herkes kendisi denemesi lazim. 
Bence hos bir ürün, sacimda biraz normale döndü. 
Ama kokusuna degecek kadarda bir degisim yapmiyor, bu yüzden simdilik tekrar almayi düsünmüyorum, tabii daha sise nerdeyse dolu oldugu icin, fikrim degisirse haber veririm. 
Khadi markasinin baska güzel ürünleri ve yaglarida varmis, onlara bakabilirim ama.
Genelde dogal icerikleri olmasi hosuma giden birsey.

Fiyatida 250 ml icin 13,90 Euroydu.

Ah, unutmadan:


Yaninda bu kücük sabun hediye geldi, ama bununda maalesef kokusunu hic begenmedim ;)



Siz hangi sac yaglarini kullaniyorsunuz?





17 yorum:

  1. hint yağını çok duydum ama denemedim cnm,bende bir bakıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanin en güzel saci hint kadinlarinda var diye okumustum bir dergide, okadar saglikliymiski onlarin saci, bu extensions olarak satilan gercek saclar aslinda hint kadinlarinkiymis, renklerini acip, boyayip, sari, kahverengi, kizil vs olarakda satiyorlarmis :)

      Sil
  2. Benim saçlarım bi dönem o kadar çok dökülmüştü ki cidden kel kalmama ramak kalmıştı :/
    O dönem karışım yağlardan kullanmıştım.
    Bir de b vitaminleri var saç için 2-4 ml olanlardan kullandım.
    2 ay boyunca hergün kullandım anca öyle düzeldi.
    Ama koku olarak en iğrenci sanırım yılan yağıydı tahammül edemedim 1 kez kullanabildim :)
    Sanırım yine kullanma zamanım geldi saçımdaki dökülme normal sınırını aştı yine :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yilan yagi almanyada yok, ama metini cok duydum :)

      Sil
  3. Hint yağının önceden beri faydası olduğunu biliyordum ama yüzde yüz doğalını bulmak biraz zahmetli gibi. Yoksa etkisinin iyi olduğuna şüphe yok. Sende güle güle kullan. Belki de doğallığını ön plana çıkarıp kokusunu ekarde etmek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canim, bende insallah saclara iyi gelir diye kokuya fazla takmamaya calisiyorum, ilac niyetinde kullaniyorum ;)

      Sil
  4. Cok kapsamli, güzel bir yazi olmus güzelim emegine saglik. Ben saf hindistan cevizi yagi kullaniyorum.. isminde "hint" gectigi icin bak yine ne varsa hint kadinlarinda var:))) benim saclarima cok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokosöl degilmi? Bende denedim ama benim saclarda hic olmamisti maalesef, blogger ve youtubculara heveslenip almistim bende :)

      Sil
  5. O kadar yogun bir koku demek himm :) ayh bir keresinde benim kuzenim kafasina sarimsak yagi boca etmisti bir hafta zor cikti kokusu . O geldi aklima :))) bende lorealin yeni cikan extraordinary oil i denedim cokta memnun kaldim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarimsak yagi haha :D ayyyyy, aman sarimsagi severim ama öyle koktugumu düsünüyorum, artik sinirimden aglardim sanirim ;) extraordinary oil varmiki almanyada, bir bakayim marketlere gidince, güle güle kullan :)

      Sil
    2. ha tamam varmis ismi baska burda, ama daha önce ben onu kullanmistim maalesef bende yetersiz gelmisti. Benim saclar dalgali-kivircik (kullandigim ürünlere göre) ve cok cabuk kuruyorlar maalesef :)

      Sil
  6. Canım ben de yağların gücüne inanıyorum ,argan yagi furyası var tr de, en son kitoko kullandim bitmesi icin 1 sene falan geçmesi gerek miktar cok:) uçlarına kesinlikle iyi geliyor kırılmaları önlüyor , ama soyle birsey var ki etkileri bir dereceye kadardır genetikten ötesi yok :) Hint kadınları nin sacı da genetik bir miras onlara bence. Benim saclarım da cok döküldü boyadan yandı araştırmalar içerisindeyim ama mucize beklemiyorum hicbir üründen :( ben dıştan sürülenlerden ziyade içten beslendiğine inanıyorum sacimi kurtarmak icin besin takviyelerinden birine başlayacağım eskiden bir donem shenmin kullandim etkisi harikaydi yaz bitsin bakalım yine kur halinde oyle bisiler deneyeceğim. Sorma tatlım tembel blogger oldum, laptop açabilsem kesin yazacağım da cep tel den anca senin gibi beğendiğim biriki blogger okuyup yorum yapabiliyorum, birde iste çalışırken ofiste duzenli bakma imkanım oluyordu simdi ise koşuşturmalardan vakit bulamadım. Bugun yine yolcuyuz bavul hazırlıyorum instagramda epey aktifim sende hesap açsana ,belki hosuna gider hem daha sık iletişimde oluruz :) optum cok ( bu arada sacların cok saglikli goZukuyordu buluştuğumuzda hiiiiic kasma bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cok tatlisin cebinden girip yaziyorsun okadar demek canim benim ya :D Instagramda ismin ney bakayim bende, benim yok canim ya, belki ilerde yaparim bilemiyorum simdilik biraz islerim yogun. Iyi tatiller sana tatlim,öptüm bende :)

      Sil
    2. ha tamam buldum blogunda instagram hesabini, bakarim simdi :)

      Sil
  7. Fıstık benim instagram hesabım @efilsltn beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kiz özelmis benimde hesabim yok giremedim :)

      Sil
  8. Canım ben hindistancevizi yağı kullanıyorum bu aralar ve çok memnunum. Onun haricinde arada duştan önce saç uçlarıma saç kremi ile birlikte badem yağı uyguluyorum, saçlarım çabuk kuruyor bu sayede daha yumuşak oluyor ve kolay açılıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...