12 Ağustos 2014 Salı

Gidenler + Sarki ve Film tavsiyesi :)

Ürünlerin hic biri tam anlamiyla bitmedi ama artik sabrimda kalmadigi icin attim ve kurtuldum.



Benefit "Hoola" Allik
Iki bucuk sene olmustur alali, ilk baslarda cok severek ve begenerek kullandim. Gecen seneden itibaren artik cok fazla kullanmamaya basladim, Mac "Harmony" alligin bana daha cok yakistigini fark ettim. "Hoola" benim acik tenli cildimde biraz cok fazla belli oluyor, yani Bronzer gibi durmuyor, allik olarak pek yakismiyor, cok turuncuya kaciyor. 
Bronz oldugum zamanlar cok daha iyi yakisiyordu, bu yüzden esmer tenlilere kesinlikle tavsiye ederim. 
Ortasinda kocaman bir delik acilmisti zaten, sevmeye sevmeye kullanmaya devam ettim bitsin diye, ama gecenlerde bir ögrencimde yanaklarinizdaki kahverengi hic size yakismiyor deyince tamam dedim, artik vadesini doldurdu. 
Tekrar almayi düsünmedigim bir ürün.

P2 Ultra Intense Hand Butter
Tirnak etrafimdaki etleri yumsatmasi icin ideal bir ürün, tüm el icin cok fazla yagli. Geceleri yatmadan önce sürüyordum iyide ise yaradi ama artik ellerim normallesti ve bacaklarima sürerek bitirmek istedim- mümkün degil, hic icine cekmiyor, yag tabakasi gibi üstünde kaliyor. Dus´da kese yaparak cikarttim. Tekrar almayi düsünmedigim bir ürün daha.

Urban Decay Primer Potion Original
Cok basarili bir far bazi. Bunuda en az alali iki sene olmustur, her makyajdada kullandigim bir ürün. Cok kücük bir miktar yettigi icin bir türlü bitiremedim. Normalde 6 ay kullanma süreci var üstünde, ama kullanmaya devam etsem hala ise yariyor, ne kokusu degisti nede yapisi. Ama artik ben huylandim, icinde daha ürün oldugu halde attim. Su an Rival de Loop Young far bazini kullaniyorum, oda fiyatina göre cok iyi performans veriyor. Ama tüp seklindekini daha hijyenik buldugum icin tekrar UD´yi alacagim bitince.

Agnés b. koyu gri göz kalemi
Okadar eskiki, üstündeki yaziyi bile okuyamiyorum artik. 
Dört sene önce tüm makyaj malzemelerin fotograflarini cekmistim, baktim ona ve ta ozamanlarida varmis. 
Cok severek ve düzenli kullandigim bir üründü, banada siyah kalemden daha cok yakistigini düsünüyorum. Bunuda artik iyice eskidi ve aslinda kullanma süreci uzun zamandir gecmis oldugu icin atiyorum. 
Artik bu marka satilmiyor, bu yüzden istesemde alamam, ama buna benzer bir göz kalemi almak istiyorum.

Isadora Precision Mascara "Black"
Bunun fircasina bayildim, tam istedigim gibi plastikden, ince ve kullanisi kolaydi. Kirpiklerdede güzel duruyordu. Ama gel gelelim, heleki bu sicaklarda, resmen akiyordu, göz altlarim ayni pandalardaki gibi simsiyah oluyordu. 
Sürekli el aynasiyla göz makyajimi kontrol etmek artik cok sinir bozucu olmustu.
Benefit They´re real Mascara yi kullaninca tüm gün boyunca sürdügüm gibi kaliyor, demekki bu rimelde sorun var dedim ve bununda gitmesi gerekti.

Beni sinir eden ve tam anlaminda begenmedigim ürünleri artik elimde tutmamaya karar verdim, harcadigim parayada acimiyacagim artik, cünki hergün hergün sabah sabah makyaj yaparken cileden cikartiyorlar insani, tüm gün boyuncada yüzümde begenmedigim veya huylandigim ürünlerle gezincede kendimi iyi hissetmiyorum.

Almanlarin bir lafi var, birsey ters gider ve bundan dolayi para kaybedelerse üzülmezler ve buna "Lehrgeld" derler, "Tecrübe Parasi" veya "Ders Alma Parasi", "Akillanma Parasi" ve en sonunda online tercümana baktim "Ögretici Para" olarak tercüme ediyor :)


Sarki ve Film Tavsiyem

Bu arada esim oturma odasinda haber izliyor ve benim "Bir Hafta Haberleri Sifira indirme" Projem devam ettigi icin oturdugum masadan yan odayida duydugum icin kulaklik taktim.

Youtube´dan dün bir filmde duydugum sarkiyi dinliyorum "Gary Page- Close my eyes" -sürekli tekrarlatiyorum, cok hosuma gitti!- buna benzer sarkilari bilen mutlaka bana tavsiye etsin ;), maalesef müzik esas degil ve sadece film icin yapilmis, bu yüzden müzik calarken film sesleri geliyor, benim gibi bakip begenen birisi filmin bölümlerinden müzigin parcalarini kesip birlestirmis. 

Filmde sandigim kadar komik degildi ama fikir hosuma gittigi icin tavsiye ederim yinede:

Pakistanli müslüman bir aile babasi olan Mahmud; annesi ve babasi öldükten sonra tesadüfen evlatlik olup aslinda yahüdi dogdugunu ögrenir.
Ölmek üzere olan asiri inancli yahüdi babasiyla tanismak ister ama o zamana kadar yahüdilerden hic bir fikri olmadigi icin, ilk köklerini arastirmaya baslar.
Ayni zamandada oglunun evlenmek istedigi kizin üveybabasi asiri bir pakistanli islamci lideri oldugundan, Mahmudun gercekten yahüdi oldugunu ögrenmemesi gerekiyor "The Infidel" Fragmani  :)

Filmde 48´inci dakikada calan güzel bir sarki daha Imran Khan - Ni Nachleh ft. Mc Spyder ;)

5 yorum:

  1. Biseyleri atmak bir ferahlik veriyor insana bilirim :) ama is makyaj malzemesi atmaya gelince ben biraz duruorum ne hikmetse :) aslinda bi temizlik yapmam sart senin postu goruncede iyice aklima dustu :)

    YanıtlaSil
  2. Şarkı tavsiyene bayıldımm! ♥

    YanıtlaSil
  3. Filmi merak ettim en kısa sürede izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
  4. harika :) çok sevindim bu kadar ürün bitirmene. Film de ilgimi çekti. teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Şarkı çok güzel filmi de izleyeceğim merak ettim :))
    Teşekkür ettim kii :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...