24 Ağustos 2014 Pazar

FOTD - Dogal Pembe


Gözler...

Rival de Loop Young far bazi 
Mac "Ricepaper" fari kas altinda ve göz pinarina
Mac "Soba" fari gözlere ve göz altina 
Mac "Wedge" Crease olarak göz kapaklarina
Mac "Coffee" Göz Kalemi yukari ic tarafina (Tightlining)
Benefit They´re Real Mascara (bir kat)

Kaslar...

Benefit Gimme Brow kas jeli "02"


Cilt...


Avène Couvrance Make up Fluid "01 Porcelain" ve
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" Highlighter karistirip tüm yüzüme uyguladim
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina 
Vichy Dermablend "Opal" kapatici gibi cildimin gerektigi yerlere
Mac "Pink Swoon" Sheertone allik
Mac "Harmony" hafif kontür
Catrice Prime and Fine Pudra anlima ve ceneme


Dudaklar...

Manhattan Soft Mat Lipcream 56 K > artik satilmiyor, ama Nyx Mat Lipcream "Istanbul" aynisi gibi

Manhattan Sweet & Tasty "Clear" Gloss


Bu tür renklerde makyaj yapinca erkekler genelde sanki hic makyaj yapmamisin saniyorlar, bir bilseler dogal bir makyaj icin bile kac tane ürün kullaniyoruz :)

Cildim cok sönük ve son zamanlar sivilce, kuruluk derken beni sinir ediyor,
almanyada sicaktan birden soguk havalara gecince böyle oldu maalesef, toparlanmaya calisiyorum.

Gecenlerde Mac Strobe kremi cilde fondötenin altinda cok isilti katiyor diye okudum ve Beccanin Highlighteriyle denemek istedim, oda krem seklinde oldugu icin.
Becca´nin Highlighterleri kendi kendilerine catliyorlar maalesef, bu catlayan ücüncü sisem. 
Kaplarida cok kalin bir plastik ama nedense bir kac ay icinde catliyorlar.
Ama artik Mac, Clinique, Nars vs gibi markalarda krem Highlighterler cikartmislar, o markalara yönelirim bittigi zaman :)

Unutmadan: Benefit Gimme Brow cikmayan kaslarida cikartiyor diye okumustum bir blogda gecenleri ve bir kac gündür hayretle farkina vardim; benimde sag kasimda senelerdir kücük bir bosluk vardi kasimin ortasinda kas fariyla dolduruyordum ve orasindada kas cikmis kapanmis, süper ya, cok sevindim :)




8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim tatlim, o senin güzelligin! :)

      Sil
  2. Cok hos olmus canim hem isil isil hem cok dogal :)) sahane gorunuyorsun ! Bu arada bende kasim acilinca aralardan badem yagi suruyorum baya iyi geliyor canim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cok tatlisin, cok sagol :) türkiyedeyken aktarlardan almistim bir cok yag, ama almanyada bulmak zor oluyor, sanirim eczanede satiliyor buralarda sormam lazim :)

      Sil
  3. Makyaj çok güzel olmuş :) ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. Vee beklediğim makyaj gelmiş ve her zamanki gibi çok yakışmış kiii :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...