14 Ağustos 2014 Perşembe

Drugstore Alisverisim!



CD Deo mini
Kücük bir cam sisede olan bu ürünü cantam icin aldim. Acikcasi keske gazli olan aluminyum kabinda olani alsaydim, cünki bunu sIktIginda ilk önce koltuk altin bayagi yas oluyor, normal deodorant gibi degil. Umarim minik oldugu icin cabuk biter. Icerigi temiz oldugu icin senelerdir kullandigim Dove Invisible deodorantimdan bu markaya gecis yaptim simdilik, bakalim uzun vadede anlasabilecekmiyiz. 
Ama kokusu harika!

Cadeavera Ölü Deniz Tuzu + Kil Maskesi
Senelerdir kullandigim bir ürün daha. Gecen ay sadece Annayake maskesini kullandim ama acikcasi uzun vadede ilk bastaki yaptigi harika mucizeleri yaratmadi cildimde ve oldukca pahali bir ürün oldugundan artik kullanmak istemedim ve tekrar eski favorime geri döndüm. 
Üc tane aldim ve birtanesini bitirmek üzereyim bile.

Balea Derinden Temizleyen Sampuan
Bu sampuan ve baska markalarin benzer sampuanlari hakkinda youtube´da cok konusuldu son aylarda, sacdaki sprey ve styling ürünlerin saci birbirine yapistirdigini ve normal sampuanlarin bu durumla basedemedigini söylüyorlar, bu yüzden bu derinden temizleyen sampuanlari ayda 1-2 kere kullanacakmisin.
Saclardaki silikonlarida cikartiyormus.
Dün denedim ve gayet güzeldi, cok büyük bir fark görmedim simdilik.

Catrice Lip Smoother 020
Bu yeni cikan dudak glossu/bakimi Clarins markasinda satilan ve youtube ve bloglarda cok övülen 
"Lip Perfector" larin dupe´u olarak gösteriliyor. 
Cok hosuma gitti, firsati olan mutlaka almali. 
Harika kokusu var, cok yumsak, dogal bir görüntü ve güzel bir dudak bakimi ayni zamanda.
Iki rengi daha vardi ama blog swatchlarda hepsi dudaklarda ayni durdugu icin almadim.

Kiko Kahverengi Oje
Koyu kahverengi ojeleri seviyorum, daha öncede bir kac kez almisligim var. 
sim nezaman oje sürsem mutlaka birsey söyler - iyi veya kötü - ve nezaman kahverengi oje sürsem ayilir bayilir cok yakismis diye. 
Sanirim erkekler genelde "toprak" renklerini cok seviyorlar daha "dogal" durdugu icin yada benim etrafimdakiler hep öyle :)



9 yorum:

  1. Şu Balea markasını denemeden öleceğim :/
    Türkiye'de de satılsa artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim dm türkiyeyede gelecektir, rossmann sonucta önderlik yapti :)

      Sil
  2. Cadeavera bana hiç yabancı gelmedi daha önce hangi ürününü kullandım hatırlamıyorum ama bir ara ev müller poşetleriyle doluydu :) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet müllerin kendi markasiya, baska ürünlerde denedim ama bu maske kalici oldu bende :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. Kiko ürünleri burada yok ve ben çok merak ediyorum Kiko ürünlerini. İnşallah Kiko'da gelir Türkiye'ye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler tatlim, Kikoda bence gelmeli mutlaka, türkiyeye acilmadan nasil almanyaya acilmislar hayret ediyorum zaten :)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan, ben de gerçekten kiko ürünlerini çok merak ediyorum. En kısa zamanda bizler de deneyebiliriz umarım :)

    YanıtlaSil
  5. Almanya'ya okul gezisiyle gitmiştim ve kozmetik markalarını görünce sevinçten kafayı yemiştim :)
    o zaman rossmann türkiyede ya yoktu ya yaygın değildi sanırım.
    balea vs. ucuz ve iyi ürünler. essence de almanyadan geldi diğerlerini de bekliyoruz!

    benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Catrice var mı aceba ülkemizde ya çok merak ettim! Kiko ojelerini de çok merak ediyoruuuuum! Güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...