20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bitenler!



Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia
Cok begenerek her gece yatmadan önce kullandim. 
Maalesef tam bitiremeden sIkIlmaya basladim üründen, birde yaz´dan dolayi galiba dudaklarim artik okadar kuru degil ve ihtiyacimda kalmadi, bu yüzden tekrar almayi düsünmüyorum.

Clinique Even Better Foundation "Alabaster"
Severek kullandigim bir fondöten, daha öncede bir kac kez alip bitirmisligim var, düzenli favorilerimden. Son zamanlarda sadece Avene Couvrance Fluid sürmeye basladim, daha cabuk oluyor elimle uyguladigim icin ve daha dogal duruyor. Kapaticilik icinde Vichy Dermablend kullaniyorum, bu yüzden simdilik tekrar almayi düsünmüyorum. Ilerde yine ihtiyacim oldugu zaman olabilir, cok güzel bir fondöten.

Miracle Nails Tirnak Sertlestirici
Su an yazarken bile tirnaklarim klavyeye degdikce nekadar sert olduklarini fark ediyorum, cok hosuma gidiyor :) 
Süper bir ürün, artik düzenli olarak degilde, daha cok ojelerimin altina sürüyorum. Yada hafif beyazlik verdigi icin tek basinada sürdügüm oluyor. Tekrar aldim bile.

Avène Gentle Toner Hassas Ciltler Icin Tonik
Hafif calkalanip kullanilan bir ürün, ben pamukla makyajimi temizledikten sonra yüzümü tekrar siliyordum bununla. Cok sevdim, cok memnun kaldim, Avène cilt bakiminda en sevdigim markalardan.
Simdilik tekrar almiyacagim, cünki elimde 500 ml´lik Bioderma Sensibio miselsuyu var ve ilk önce onu bitirmek istiyorum.
Sadece göz makyajimi cikartiyordum onunla ama Biodermanin kücük sisesini almak istiyorum ve bu yüzden cildimede kullanarak büyük siseyi bitirmeliyim :)

Avène Hydratant Nem Maskesi
Bu ürünüde senelerdir kullaniyorum, özellikle kislari cok isime yariyor. 
Gece kremi olarakda kullaniyorum, cildim cok kuru oldugu zamanlar maske olarak ve cok güzel cildimin icine cekiliyor kalinti birakmadan. Muhtemelen kisin yine alirim :)

Balea Incir ve Inci Sac Serisi
Bu ürünleri hatta iki kere aldim bitirdim son zamanda. Biraz sulular sanki ve cok cabuk bitiyorlar bu yüzden. Bir tek sampuanini begenmedim, iki kere kullandiktan sonra kepeklenme yapti bende. 
Neyseki Head&Shoulders Classic sampuaniyla hemen düzeldi. 
Sac kremi ve kur hosuma gitti, saclari cok yumsak birakiyorlar. 
Simdilik tekrar almiyacagim, eski favori sac kürümü aldim tekrardan ve yeni sac ürünlerine bakinmaya basladim bile.

Isana Dus Peeling Elmacicegi&Limon
Dus jeli gibi kullandim, güzel kokulu bir üründü. Bu üründe cok cabuk bitti, ama bolda kullandim zaten :) Dus Peelingleri bende bir fark yaratmiyor, yani kullansam veya kullanmasam degisen birsey yok, ama kücük tanelerle oldugu icin degisiklik oldu dus´un altinda.
Tekrar almiyacagim.

Dove Invisible Deo Compressed
Aluminyumsuz olsun diye CD´nin deolarini kullaniyorum su anda, onlarda güzel ama özellikle dus´dan sonra sIktIgIm zamanlar icindeki alkolden cok yakiyorlar cildimi. Bu Dove deodorantsa senelerdir cok memnun olarak kullandigim bir ürün, en az yüz kere tekrar almisligim vardir. Bu yüzden CD bitince tekrar buna dönebilirim, eger iceriklerine karsi duyarsiz kalabilirsem tabii :)


11 yorum:

  1. Ben gece yatmadan dudaklarima vazelin suruyorum o da iyi geliyor ama dedigin gibi insan bi sure sonra sıkılıyor sanirim :) bu arada ben cliniquein even better serisini cok begeniyorum gercekten kaliteli. Bu arada senden bir tavsiye almak istiyorum canim topuk catlagina onerebilecegin bir urun var mi ? Opuyorum cok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim ben düzenli olarak dus yaptigimda ayaklarima biraz sert bir sünger uyguluyorum, rossmannda satiliyor burda post yazmistim http://vivamakyaj.blogspot.de/2014/05/guzellik-tuyolari-peeling-sungeri.html ve arada siradada normal ayaklarimi kremliyorum okadar, bende hic sorun cikmadi ve cikmiyorda cok sükür, ama senelerdir yaptigim birsey.

      Ilk kez yapacagin zaman istersen ayaklarini ilik suda beklet önce ve iyice bunla sürt, sonrada kremle, sonralarida tekrarlamamasi icin düzenli olarak ayaklarini dus/banyo yaptiginda onunla sürt, saniyeler sürüyor sadece, bende iyice rutin oldu cok tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Bende normalde ponza tasiyla yapiyorum aslinda ama nasil birseyse yapiyorum cok guzel banyodan cikiyorum ayaklarim kuruyunca hopp yine aynisi. Birde su soledigin sungere bakayim bari. Tesekkur ederim canim ;)

      Sil
  2. Ahh su Balea urunleri p2 urunleri burada da olsa nr olurduuu ?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya katılıyorum, ben de P2 'nin gelmesini çok istiyorum :(

      Sil
  3. balea yı ilk defa duydum, şampuanın kepeklenme yapmasına üzüldüm doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanyada dm marketlerinde satiliyor, onlarin özel kendi markalari, bayagida tutuluyor burda :)

      Sil
  4. Sabitleri alıyosun artık helal olsun para diyetini gerçekten yaptın ama sen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim :) Bir kac yeni ürünler alacagim gerci, ama yinede cok ise yaradi para diyeti bencede :)

      Sil
  5. Almanya da nerwde satilir acaba bu tirnak sertlestirici?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez aldigimda medizinfuchs sayfasindan bakip ismarlamistim online, ikinci kezde easyapotheke eczanesinden aldim, fiyati ~9 Euro :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...