5 Ağustos 2014 Salı

Bitenler - Gidenler :)



Garancia Pschitt Magique Köpüklü Peeling
Senelerdir kullandigim ve sevdigim bir ürün. Simdilik sekerlenmis bal´im var onu kullanacagim -özellikle öyle sekerlenmis olani aliyorum marketden ve dus´un altinda kullaniyorum yüzüme peeling gibi, cok güzel oluyor, bunuda yillardir yaparim ara ara. 
Garancia maalesef almanyada satilmiyor ve online oldukca pahali, ama yinede mutlaka tekrar alacagim bir üründür.

Annayake Extreme Radiance Mask
Depo yapmistim ebay´den deneme boylarini satin alip, alti tane kaldi hala. Orjinal boyu cok pahali oldugu icin almayi düsünmüyorum, 50 ml 99 Euro. Ama etkisini sevdim, güzel temizliyor,cildi berrak birakiyor. Sadece ilk basta kullandigimda daha belliydi etkisi, sanirim simdi cildim alisti ve normallesti.
Acikcasi senelerdir kullandigim Cadeavera Maskemi özledim ve uzun vadede bakinca cokda bir degisiklik görmedim bu maskeyle cildimde, bu yüzden deneme boylarini bitirince ona dönüs yaparim.

La Roche Posay Effaclar Duo Sivilcelere Karsi Krem-Jel
Cok etkili bir ürün! Kesinlikle tavsiye ederim. Sivilce cikacak olan veya cikmis olan bölgeye gerektikce sürüyorum, öyle her gün kullanmiyorum. Baslangicta biraz kurutma yapmisti bende, ama artik alisti cildim hic yapmiyor. Bir cok kisiyede tavsiye ettim, yenisinide aldim bile. Ama artik Duo+ olmus, umarim icerigi yine bunun kadar iyidir.

Essence Longlasting 05 Dare to be Nude
Formülünü cok sevdigim bir ruj. Bunu bitirmedim, renginin benim tenime fazla yakismadigini fark ettim ve elden cikarttim. 
Ama baska renkleri var elimde bu serinin, kesinlikle fiyatina bakarak performansi süper, cok iyi nemlendiriyor ve kaliciligi bir ruj icin cok iyi. Daha önce Dior dan ruj alip begenmemisligim var, eger renklerinden size yakisani bulursaniz kesinlikle cok para harcayip lüx markalardan almadan bu Longlasting Rujlarini deneyin derim!

Balea Ölü Deniz Tuzu Dusjeli - Lemongras Kokulu
Normalde dusjellerimi kokularina göre secerim ve her seferinde baska bir tane alirim cabuk sIkIldigim icin. Bu dusjeli okadar begendimki, ikinci kez aldim ve kokusundanda bikmadim hala, cok temiz ferah bir kokusu var. Almanyada yasayanlara cok tavsiye ederim, fiyatida sadece 85 Cent, denemeye deger kesinlikle!

P2 Silk Serum Pen Tirnak Eti Bakim Kremi
Bundan iki tane bitirdim ve cok güzel kokan etkili bir krem. Cantada olunca yoldayken sürülmesi kolay oluyor.
Simdilik tekrar almiyacagim cünki tirnak cevrem gayet iyi gözüküyor, bunu aldigimda cok kurumus durumdalardi. Ama ilerde yine alabilirim ihtiyacim oldugunda.

Yves Rocher So Elixir Parfüm
Aslinda ben basindan beri bu parfümün kokusunu cok benimseyememistim ama esim her kullandigimda iltifat yagmuruna tutuyordu beni, benden bundan dolayi severek kullaniyordum :)
Ama artik cok sIkIldIm kokudan ve bir an önce bitmesi icin bol bol kullanarak, hatta bazen oda spreyi gibi bile sIkarak bitirdim.
Tekrar almiyacagim bir ürün. Zaten amacim bundan sonra en fazla üc tane parfümüm olmasi, zaten bitmek bilmiyorlar.

Balea Incir ve Inci Sac Maskesi
Maskeyi sirf o gün ucuzluk var diye almistim dm marketinden, almanyada yasayanlar bilir dm marketleri nerdeyse hic ucuzluk yapmazlar. Normal fiyatida zaten sadece 1,95 Euro.
Cok iyi bir ürün, ben cok begendim! Tekrar almayida düsünüyorum, saclarimi yumsacik yapiyor. Ya dus dan önce kuru saclarima sürüp, sonra dus un altinda sadece kafamin üstünü biraz sampuanliyorum, yada dus dan sonra saclarim havluda biraz nemini cektikten sonra maskeyi uygulayip yarim saat- bir saat bekleyip yikiyorum. Tavsiye ederim!



19 yorum:

  1. Essence'in bu serisinden bir tane ruj var elimde yapısı erçekten başarılı. Nude tonlarda alsam diye düşündüm ama alt tonları çok soğuk gibi geldi bana. Beyaz tende hortlak etkisi yaratabilir :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim, bende beyaz tenliyim ve tuhaf duruyor sanki :D Yoksa cok basarililar, kirmizi ve pembe olani cok begeniyorum :)

      Sil
  2. Balea markası keşke burada da satılsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann dan sonra insallah dm marketleride acilir türkiyeye, aslinda simdiye kadar neden acilmadilar anlamis da degilim acikcasi :)

      Sil
  3. Essence'in bu siyah kapaklı rujlarını çok seviyorum cidden :) Fiyat performans olarak şahane! :)

    YanıtlaSil
  4. senin en çok değişik ürünleri tanıtmanı seviyorum galiba bugün ciddi ciddi oturup bunu düşündüm :)) yurtdışında olmanında etkisi var tabi ama güzel yorumlamakta önemli ;) öptüm seni canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim tatlim, cok naziksin! :)

      Sil
  5. Balea ürünlerini ben Almanya' dan teyzeme getirtiyorum gerçekten çok başarılı ürünleri var özellikle banyo ürünlerini seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende dusjel lazim olunca ilk Baleadan bakiyorum cünki sürekli yeni kokular limited editionlar getiriyorlar ve kalite olarakda cok iyi oluyorlar :)

      Sil
  6. Essence Longlasting 05 Dare to be Nude bende de var.Çok memnunum gerçekten fiyata göre performans harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede essence bu rujlarla herseyi dogru yapmis :)

      Sil
  7. Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim :) Bu etkinlik sayesinde bir çok blogu tanıma fırsatı buldum :)) Çok güzel bir etkinlik oldu :)) Benim bloguma da beklerim :D
    tasarimkaravani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic duymamistim bu etkinligi, cok sevindim blogumu bulduguna, tabiiki bende seninkine bakarim :)

      Sil
  8. Effaclar Duo'nun plus olanını ben de aldım, epeydir de kullanıyorum eskisinden daha etkili gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bunu okuduguma cok sevindim simdi! Henüz kullanmadim, ama hep icimden "insallah buda eskisi gibi iyidir" diye geciriyordum :)

      Sil
  9. Merhaba viva. Nail repair microcell2000 hakkında sormak istiyorum. Sanırım kullanmıştın ve pekse memnun kalmamıştın... Diyorki iki gün üstünse sür üçüncü günü silip tekrar sür ve bunu dört hafta devam ettir....bunu anlamadım yani 30 gün hergün oje mi süreceğim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Evet, her gün sürmen gerekiyor. Ilk gün sürüyorsun, ikinci gün üstüne sürüyorsun, ücüncü gün asetonla silip, yine sürüyorsun, ertesi gün tekrar üstüne sürüyorsun, ondan sonraki gün yine silip sonra tekrar sürüyorsun :)

      Sil
  10. La Roche Posay Effaclar Duo bencede müthiş bi ürün uzun zamandır kullanmadım ama benim cildime çok iyi gelmişti :) çok sevdim blogu sevgileer

    cansetabay.blogspot.com


    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...