17 Ağustos 2014 Pazar

Alisveris - Yeniler!



Douglasdan Mac far refill "Copperplate" aldim, uzun zamandir koyu mat gri bir far ariyordum ama maalesef bulamadim baska markalardan. 
Ve farkettimki, bir ürünün dupe´unu ararken daha cok vakit ve para harciyorum, direk orjinalini alip seneler boyu kullanmak daha mantikli geldi. Mac farlari cok uzun ömürlü, sürerken en kolay olanlar ve görüntü olarakda tüm gün boyunca cok güzel duranlardan, bu yüzden favorilerim zaten.

Mac Eyeliner "Coffee" de koyu sade kahverengi göz kalemi. 
Daha önce yine ayni seriden "Teddy" vardi bende, ama maalesef kaybettim, bir kac hafta bir yerden cikar diye umut etmistim ama olmadi maalesef ve kahverengi bir göz kalemine ihtiyacim vardi artik. 
En cok hosuma giden yumsak olmasi ve fircayla dumanli bir sekilde dagitilabilmesi.

Birde dalan d´olive el kremi getirmisler, cok hosuma gitti türk malini douglasda görünce. 
Denedim ve harika kokusu ve koyu bir yapisi var, zaten kücük bir boy, el cantama yerlestirdim :)




Eczanedende Avène Cleanance Peeling Maskesini aldim. 
Zaten Cleanance Temizleme Jelinide kullaniyorum.
Yaklasik 3-4 senedir zaman zaman aldigim bir ürün, kücük taneler var icinde, hem nemli cilde biraz masaj yaparak peeling yapabiliyorum, hemde maske olarak kalinca sürebiliyorum.

Miracle Nails ürünüde benim soyulan ve kirilan tirnaklarimi saglamlastiran, ilk kez hayatimda bana sahane tirnaklar saglayan sertlestirici bir oje ve nerdeyse elimdeki bitmek üzere oldugu icin ikincisini aldim.





Uzun zamandir sac yumsatici spreylerinden almamistim, ama gecenleri beaute-test sayfasindan -fransiz güzellik ürünleri hakkinda yorumlar olan bir forum- pembe olan Gliss Kur Liquid Silk ürünü hakkinda cok fazla cok iyi yorumlar oldugunu görünce onuda aldim.

Ayrica dm marketin kendi markasi olan Jessa´dan Adet Bezi Kutusunu görünce cok begendim. 
Fiyatida sadece 1,25 Euroydu. Ben kabin icine far yerlestirmek icin aldim gerci. Kutunun üzerindeki kadin resmine bayildim!

Normalde düzenli P2 markasindan alirim, ama essence´inde cikarttigini görünce Essence Studio Nails Corrector Pen tirnak etrafini ojeden temizleyen asetonlu kalemde aldim.
Eger benim gibi oje sürerken kenarlarina bulastiriyorsaniz bu kalem tam size göre, tavsiye ederim :)


Müller marketindede favori ürünlerim indirimdeydi, sac kürü L´Oréal Ever Rich Maskesini ve yine iki tane Cadeavera Ölü Deniz Tuz ve Kil Maskesi aldim.


Iyi Pazarlar diliyorum herkese! :)


13 yorum:

  1. güle güle kullan hayırlı günlerde :*

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazi olmus canim, alisveris yazilarina bayiliyorum :)) özellikle dalan d'olive kremini siddetle öneririm, yumusacik satenimsi bir his birakiyor. En sevdigim el kremidir :)

    YanıtlaSil
  3. Aldıklarını güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan ben de bakacağım Douglas a

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ürünler almışsın güle güle kullan tatlım=) Essence in şu oje düzeltici kalemi benim de aklımda alcam inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım, hepsi birbirinden güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım :* O kreme ben bayılıyorum. Eğer miracle nails bulursam hemen denemek istiyorum, benim tırnaklarımda pek sorunlu :(

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan :) almanyada mac refillerin fiyatları nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Refiller her sene 50 Cent pahalasiyor, bundan bir kac sene önce 11 Euro gibi bir fiyata almistim refilleri, ama simdi 14,50 Euro olmus. Türkiyede nekadar?

      Sil
    2. burda şuan 40lira hemen hemen aynı fiyat yani

      Sil
  9. Saç spreylerinin kokuları beni ayrı çekiyo :)
    Hepsini de güle güle kullan öpüyorum ki kocamanından :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...