3 Temmuz 2014 Perşembe

Vichy Dermablend Fondöten "15 Opal"


Bu fondötenle tanismamin kücük bir hikayesi var. 
Yaklasik 7 sene önce üniverstedeyken bir seminerde her ögrenci bir tanitim yapmasi gerekiyordu. 
Her hafta birimiz herkesin önüne gecip bir konuyu yaklasik bir bucuk saat boyunca anlatiyorduk.
Bir gün kizin birisi tanitimini yaparken hayretle kizin tenini izliyordum, kiz hareket ettikce, günes vurdukca, gölge oldukca, teni her sekilde cok pürüzsüz gözüküyordu, cok sade ve duru. 
Diger izleyenlerde farkina vardiki aralarinda konusuyorlardi ne güzel kiz diye, ama genelde teni güzel olanlari güzel buluruz zaten.
Seminerden sonra cesaretimi toplayip kiza soramadim, tanimiyordum kendisini ve ayrica okadar laf anlatti kiz ve ben bilim sorulariyla degilde onu makyaj sorulariylami rahatsiz edecektim? 
Dersden ciktim, campüsden ciktim ve otobüs beklerken birden karsima cikti kiz ve ilk kez hayatimda birine kullandigi makyaji sordum. Cok sasirdi ama cantasindan hemen bu fondöteni cikardi, sadece bundan daha koyu bir ten rengiydi onunki.


O gün bugündür bu fondöteni cok severek ve begenerek kullaniyorum, sadece kullanis seklim degisti. Üniverste yillarinda cok sivilce sorunum vardi ve tüm yüzüme uyguluyordum, cok maske gibi duruyordu evet, ama herseyi kapatiyordu ve biraz allik´la yüzüme geri renk veriyordum.
Sonra sadece gece makyajlari icin kullanmaya baslamistim, aksam bir yerlere giderken harika bir fondöten, cok güzel gösteriyor cildi, lekeleri, kirmiziliklari, sivilceleri herseyi kapatiyor, cok pigmentli bir ürün. 
Simdiyse en cok kapatici gibi yüzüme kullaniyorum. Göz alti morluklarinida kapatmak icin kullanildigini biliyorum, cok nadir yapmisligimda vardir, ama Helena Rubinstein kapaticim cok daha dogal durdugu icin onu tercih ediyorum. 
Genelde önce Avene Couvrance Fluid sürüp, sonra kücük ince bir fircayla Vichy Dermablendi yüzümdeki gereken yerlere sürüyorum nokta nokta ve parmaklarimla hafif üstüne basarak yediriyorum.

Hic bir fondötenim olmasa sirf bunla gayet iyi idare edebilirim, örnegin yüz kremiyle karistirip daha hafif bir sekildede yüzüme uyguluyabiliyorum, bu yüzden bir yere gidip orda yatacaksam genelde bir tek bunu götürüyorum yanimda.

Sivilcelerin üstüne sürüldügünde icinde Cinko oldugu icin sivilceleri hatta kurutuyor, bu yüzden Akne problemi yasayanlar icin cok iyi, benimde cildim cok sorunluyken diger fondötenleri kullandigimda dahada kötü oluyordu cildim ama bunu cok begenerek kullaniyordum.

Mac´de NC20yim ve Vichy Dermablendde "15 Opal", yazlari Mac NC25 ve Vichyde "25 Nude".

Türkiyede satilmadigini biliyorum ama belki yurtdisina gittiginizde alirsiniz yada getirdirsiniz, genelde eczanelerde satiliyor 15-20 Euro fiyati.
Cok pigmentli oldugu icinde normal fondötenler gibi degil, cok uzun ömürlü bir ürün.

Her sekilde makyajda bir joker olan bu düzenli favorim olan ürünü, size kesinlikle cok tavsiye ederim :)





9 yorum:

  1. gözeneklerinde tıkanma yaptı mı peki? siyah noktalarında bir artış sezdin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir hic yapmadi, siyah nokta problemimde hic olmadi, ama baska ürünlerlede olmadi hic hatirladigim kadariyla, sadece yanlis krem kullanmistim bir aralar ozamanlar olmustu ama kremi birakinca gitmisti :)

      Sil
  2. Methini çok duydum.Kapatıcılığıyla ünlü.
    En yakın zamanda alma niyetindeyim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama mutlaka deneyebilirsen önce dene, bazileri cok maske gibi duruyor diye begenmiyorlar :) Ben beautyblenderle sürmeyide seviyorum hafif oluyor ozaman yada sadece kapatici gibi gereken yerlere :)

      Sil
  3. Bunu ben de çok merak ediyoruuum! Komedon yapmıyormuş üstelik ah bi bulsam affetmicem! Kalıcılığı nasıl peki? Sabah süürp akşam eve geldiğimizde aynı bulur muyuz? Bir de ağız çevresinde gülünce oluşan ( ) şeklindeki yerde birikme yapıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden sabah sürüyorsun ve aksama kadar ayni duruyor, cildim sivilceliyken yinede hep yanimda tasiyordum gün boyu lazim olur diye ama nerdeyse hic olmuyordu. Agiz cevresini cok az sürüyordum o bölgede hic sivilcem olmadigi icin, bende birikme yapmadi sanirim bu yüzden. Ama diger denedigim fondötenlerdeki gibi birikme yapmiyor genelde. Yinede tabii tüm yüzüne sürdügün zaman bayagi fondötenli oldugun belli oluyor, benim tavsiyem: hafif bir fondöten cildinin iyi oldugu yerlere ve Vichy Dermablend cildinin kötü oldugu yerlere. Hatta Lisa Eldridge´in Youtubeda bu fondöteniyle bir videosu var Akne blemish Cover gibi birseydi, tavsiye ederim :)

      Sil
    2. Hemen izledim yaa kadın ne kadar muntazam çalışıyo adeta tuval boyar gibi. Neler neler sürdü kızın yüzüne. Ama bende sadece 1-2 küçük sivilce çıkıyor onun dışında kırmızı sivilce lekeleri var biraz. Bu ürün baya kapatıcıymış tek başına bana baya ağır olur gibi ya da küçük bi fındık büyüklüğünde elimin üstüne sıkıp bi fındık da nemlendiricimden sıkıp karıştırıp kullanabilirim

      Sil
    3. aynen aynen tatlim, cok kapatici, dedigin gibi karistirip kullanabilirsin istersen ama bence tamamen bir ekstra ürün- gerektigi zaman kullanilacak- gibi, kötü günler icin bir kapatici gibi birsey :) Ben görümceme bunla makyaj yapmistim iftara davetliydi böyle bahceli gibi bir restorantda ve o isiklarda harika görünmüs herkes sormus ne kullandi diye hayran kalmislar makyajina, ama gündüz icin cok fazla olabilir tüm yüze uygulanirsa, cidden tercih meselesi ve cildin yapisinada bagli. Lisa Eldridge´de süper tüm videolarini zevkle izliyorum kadin resim cizer gibi makyaj yapiyor cidden ;)

      Sil
  4. Çok merak ettiğim bir fondöten ama bir türlü sıra gelmedi almaya. Buralarda da olmadığı için insan bir yerde görüp hadi alayım diyemiyor maalesef :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...