30 Temmuz 2014 Çarşamba

Temmuz Favoriler!



Bite Away - Sivri sinek isiriklarinin kasinmasina karsi alet
Bu ayin tek bir favorisi olsa bu olurdu! Hayat kurtaricisi resmen!
Benim sivrisinek isiriklarina karsi asiri bir alerjim var, hafif bile kasisam kocaman bir yara olusuyor ve bu yüzden hatta nerdeyse kanim zehirleniyordu, ilaclarla tedavi olmustum. 
Senelerdir bu aleti kullaniyorum, her yaz imdadima kosuyor. 
Normalde sivrisinekleri benden uzak tutacak ilacim var bacaklarima sürdügüm (beni sokarlarsa nedense hep ayaklarima ve bacaklarima oluyor) ama misafirlige gitmistik iftar icin ve sonrasinda ailenin terasinda oturduk aksam, eve bir geldimki bacaklarim hasat, hem cok sismis isirilan yerler hem kasiniyor. 
Bu aleti üstüne tutuyorsunuz, sonra 3 saniye yada 6 saniye ayari var, tusa basiyorsunuz, ben hep 6 saniye kullaniyorum ve bu süre boyunca tuttugunuz yer cok isiniyor, galiba 50-60 derece arasi.
Ilk basta iskence gibi, cok küfür ettiriyor insana aci, ama sonrasinda kasinma yok oldugu icin iyi oluyor ve zamanla alistim, baslangicta 3 saniyeye bile tahammülüm yoktu. 
Hem kasinma hemde alerjiyi önlüyor bende, süper bir ürün :)
Benim gibi ayni problem yasayanlara tavsiye ederim :)

Rexona Maximum Protection
Icinde Aluminium oldugu icin biraz tedirgin ederek kullandigim bir ürün, ama henüz terlememi bunun kadar önlüyecek daha iyi bir ürün bulamadim. Nezaman insan icine cikacaksam mutlaka kullaniyorum, nekadar sicak olursa olsun koltuk altiniz hem kupkuru hemde tertemiz kokuyor. 
Tüyo: Elbise ve Etek giydiginizde kiloluysaniz bacaklariniz sürtüyordur birbirine ve terledikcede acitiyordur, bunu sürerseniz bacaklarinizin birbirine sürttügü kisima, hem sürtme acimiyor, hemde terlemeyi engelliyor :)

Daylong Extreme 50+ Günes kremi
Lekelerle problemim oldugu icin hormonlar icermeyen günes kremi aramistim ve bununla nihayet buldum. 
Hem diger ürünler gibi gözlerimi yasartmiyor, sürülüsü kolay, cildi beyaz yapmiyor, sivilce yapmiyor ve günesten güzel koruyor ve kokusuda cok hafif ve güzel.

Avene Couvrance Fluid Foundation
Her gün ellerimle yüzüme kolayca sürebilecegim ve dogal olan bir fondöten, bittikce alacagim bir ürün kesinlikle, hafif günes korumasida var.

La Roche Posay Effaclar Duo
Baslangicta memnun kalmadigim ama kullandikca begenmeye basladigim bir ürün, kesinlikle favorim oldu.Hafifce tüm yüzüme yada sadece sivilceli bölgelere sürüyorum ve cok etkili. 
Her gün kullanmiyorum, gerektikce, genelde aksamlari.

Benefit They´re Real Mascara
Daha önce bir kücük ve birde büyük boyunu bitirdigim bir rimel, fircasi disinda herseyini cok begeniyorum, fircasini biraz büyük buluyorum acikcasi. 
Bu sicaklarda diger isadora rimelimi sürünce panda gibi oluyorum aksama kadar, ama bu rimel oldugu gibi duruyor tüm gün, hem üst hemde alt kirpiklerde. 
Bunu bitirince tekrar büyük boyunu alip artik rimel arayisina son verecegime karar kildim bu ay.

Benefit Gimme Brow "Medium"
Baslangicta yeni oldugu icin bayagi bir renk veriyordu kaslarima ve cok koyu siyah bir renk, bu yüzden her seferinde üstünden tekrar geciyordum pamukla, rengi hafifletmek icin.
Ama artik daha az renk veriyor, daha dogal oluyor.
Bunun birde acik renkli olanini almak istiyorum, gündüzleri daha dogal duracagini düsünüyorum.

Annayake Extreme Radiance Mask
bu kücük boylardan bayagi stokladim ebay üzerinden, cok begendigim bir cilt maskesi. 
Orjinal boyu cok pahali olmasa (50 ml 99 Euro) kesinlikle sürekli kullanacagim bir ürün olurdu.

Invisibobble Sac Lastigi
Eski telefon kablolarin aynisi :) 
Sicaklarda sacimi cok bagladim bunlarla evdeyken - tekrar cikarttigin zaman saclarda izi kalmiyor, normal lastiklerdeki oldugu gibi olmuyor yani. 
Ben en cok topuz yapinca kullaniyorum evde ve sanki saclarim daha az kiriliyor bunlarla diye düsünüyorum, aylardir kullandigim bir ürün, tavsiye ederim :)


Herkese iyi bayramlar dilerim :)


24 yorum:

  1. Benefit They´re Real Maskara çok methediliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir rimel kesinlikle :) Sadece sürerken bulastirmadan süremiyorum maalesef cok büyük fircasi var :)

      Sil
  2. Şu sivrisinekler için olan alet çok enteresanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. corap ve pantalonun üstünden sokmuslar resmen, nasil agresif hayvanlar bu sivrisinekler, sanki eskiden bukadar siddetli olmuyordu hayvanlarda degisiyor artik, bu alet olmasa gittigim gün :)

      Sil
  3. Bite Away süpermiş ya Türkiye'de kesin yoktur.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetden siparis etmistim bende zamaninda, marketlerde satilmiyor :)

      Sil
  4. Mascara Heimen hemen kullandigim tek makyaj malzemesi ,nemlendidirici disinda.Bu markayi deneyecegim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklisin, bende hic makyaj yapmiyacaksam bile rimel ve kas jeli/kalemi kesinlikle kullaniyorum, gözler belirgin olduktan sonra gerisi olmasada oluyor :)

      Sil
  5. Ay bu benefiti merak ettim dogrusu aslinda indirimdeyken almak lazim ama muhtemelen bitmistir :( ayrica diger urunlerle ilgili yaptigin yorumlarda cok detayli olmus canim cok hosuma gitti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cok tesekkür ederim tatlim, yazarken cok fazla uzatmak istemiyorum ama en önemli seyleride yazayim diyorum, blogda aramak istemeyen vardir belki diye :) Bende iyi bir indirim yada beauty kit vs bekleyecegim, benefitcosmetics sayfasindanda güzel eylemler yapiyorlar bazen :)

      Sil
  6. şu sivrisinek aletinden bana da lazım. 100 kişi olsun yine de gelip beni sokarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bendede öyle, esimi örnegin bir tanesi bile sokmamis halbiyse ayni terasta karsimda oturuyor sonucta, ama beni alti yerimden vurmus uyuz sinek :)

      Sil
  7. Kesinlikle favori bir alet . Biz çok muzdarip Sineklerde hele kızım çok hassas. Tabi tazecik buluyolar kizimi:) Bilmiyordum böyle bir alet olduğunu hemen almalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada online 30 Euro gibi bir fiyata satiliyor, google den baktim ve türkiyedede internet üzeri satiliyor 120 Lira gibi bir fiyata. Benimkini yillardir kullaniyorum, en az 5 sene olmustur herhalde, yani bir kere alip sonra rahat ediyor insan :)

      Sil
  8. Şu alet çok ilginçmiş o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet banada ilk dayim söylemisti böyle böyle bir alet var diye bende inanamamistim, ama iki hafta bir sivrisinek isirigi yüzünden evde hasta yattiktan sonra - kocaman yara acilmisti ve bir ton ilac aldim doktordan hatta dahada iyilesmessen hastaneye gitmen gerekecek demislerdi- aleti alip kendimi yakmaya karar verdim :) hem iz falan kalmiyor, sadece tuttugun sürece acitiyor, alisiyor insan :)

      Sil
  9. benim oğluşumda da sivrisinek ısırığından muzdarip hemen koca koca yaralar oluşur ama canı da çok tatlıdır kullanamaz yoksa iyiydi ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kiyamam :) Biz seneler önce tatildeyken otelde bir kücük oglan vardi sivrisinekler resmen oglani delik desik etmislerdi, zavallim her yeri kasiniyordu. Annesine babasina bu aleti anlattim ve otel odamdan getireyim tutalim isterseniz dedim ama onlarda öyle 50-60 derece isindigini duyunca cocuk aglar diye istemediler. Ertesi gün geziye gitmistik ve aksam bir geldikki,tüm gün bizi aramislar otelde herkese sormuslar. Cocuk cok daha kötü olmus, her yeri sismis, doktorun verdikleri ilaclar kasintiyi durdurmuyormus. Yazik bir cok yeri acilmisti yara olarak, oralarada aleti tutamiyorsun, sadece kapali yerlere.
      Babasi annesi cocugu tuttu ve cocuk agladi bagirdi (kendimi iskenceci gibi hissettm) ama bir 10 yerine galiba tuttuk ve hemen kasintisi durdu, cocuk artik uykusuz kalmisti kasintidan, aleti tuttuktan sonra rahatladi hemen uyumustu. Onunda kani hemen alerji, yara, asiri kasinti yapiyormus, bazi insanlarda öyle maalesef, bendede öyle :(

      Sil
  10. Bite Away cok enteresanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlim, bence ihtiyaci olan herkes böyle bir aletden haberdar olmali :)

      Sil
  11. Şuan hattırıhutturu kaşındığım için Bite away aşıırı cazip gözüktü bana! Benim de anında şişer ve aşırı kaşınır:( Buralara da gelsiiiin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al canim al, bir kere ödersen ama sonra rahat edersin ;)

      Sil
  12. İlk önce dedim benim o kaşınma için olan aleti alayım hemen diye ama sona doğru alsam mı oldu düşüncem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha korktun degilmi :D Insan hayatta herseye alisiyormus canim, acilara bile korkma :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...