1 Temmuz 2014 Salı

Selale Gül Suyu & Gülsuyuyla Sac Bakim Tarifi!


Selale markasinin gül suyunu uzun zamandir istiyordum,
ama maalesef almanyada bulamiyordum.
Cilde tonic gibi sürüldügünde
cilde parlaklik getirdigini Youtube´da ilk duymustum,
bu yüzden cok merak ediyordum.
Arkadasim sagolsun türkiyeye gittiginde benim bu ürün hakkinda konustugumu hatirlayip
gelirken banada hediye getirmis.

Öncelikle söylemeliyimki maalesef hicbirzaman gül kokulu ürünleri seven bir insan olamadim,
Güllerin kokusu muhtesem tabii,
ama islenmis sekilde hosuma gitmiyor.
Ve bu üründede maalesef fikrim degismedi.
Birde benim yüzüme sürdügüm ürünlerin genelde ya cok cok az yada hic kokusu yoktur,
bunlara fondötenlerimde dahil, parfümsüz secerim genelde.
Sadece üc gün tonic olarak kullandim gül suyunu
ama daha sonra kokuya fazla dayanamiyacagimi anladim
ayrica 4-5 tane kücük sivilcelerim cikti
ama bundan dolayimi bilemiyecegim
yinede kullanmaya devam etmekte korktum.

Nasil degerlendirebilirim diye arastirma yaptim internetden
ve bunu uyguladim:

Saclar Icin Son Durulama Suyu tarifi

2 bardak su,
1 bardak gül suyu
ve yarim bardak elma sirkesi karistiriyorsunuz
ve saclarinizi yikadiktan sonra bu karisimla duruluyorsunuz.


Elma sirkesi kokusu saclar kuruduktan sonra kayboluyor
ama gül kokusu hafiften kaliyor ve cok güzel
sürekli saclarimi koklayip durdum :)
Ve yumsacik oldular,
cok tavsiye ederim!




18 yorum:

  1. ben bu ürüne bayılıyorum. Kokuspek fena değil bence. ben daha kötülerini gördüm:) Benim sivilce lekelerimi tamamen geçirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cildi aydinlatiyormus, ben daha önce hic gül suyu kullanmamistim ilk oldu benim icin :)

      Sil
    2. Bu marka cidden mükemmel bitti benim ki tekrar alacam

      Sil
  2. Özellikle boyalı saçlara birebir :)
    Ablam için süper olur teşekkür ettim :)
    Öpüyorum seni çok çok ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkür ederim güzel yorumun icin :)

      Sil
  3. gül suyunun etkılerı tartısılmaz bende ortacının kını aldım ve ıcıne bırde lımon sıkıyorum ve yuzume sıvılcelerıme cok ıyı geldı :)

    YanıtlaSil
  4. Ben rosense'in gül suyunu kullanıyorum. Ağır bir kokusu yok. Onu deneyebilirsin bence.
    Gül özlü ürünlerin kokusunu ben de sevmem. Çok ağır ve sürdüğünde resmen hacı yağı gibi oluyorlar. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada bulamam herhalde ama türkiyeye gidince bakarim mutlaka, Rosence cok sIk rasladigim bir marka bloglarda, iyi demekki gercekten :)

      Sil
  5. ben de gül suyunu yüzüme kullaniyorum ama sacima hic denememistim degerlendirecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saclar harika kokuyor, mutlaka denemelisin :)

      Sil
  6. Gül suyu tonik olarak sadece kuru ciltlere tavsiye ediliyor. İçine farklı malzemelerdle karıştırıldığında ise yağlı, karma ciltler maske olarak kullanabilirler. Saç için bende kullanıyorum gül suyunu. Yaşlı bir teyze söylemişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nasil kullaniyorsun tatlim, bir tarifin varmi? bende deneyeyim :)

      Sil
  7. Rosense kullanıyorum ben de çok memnunun cildi sıkılaştırıyor kesinlikle, buzlukta dondurup buz küpleri olarak cildime masaj yapıyorum sabah akşam tavsiye ederim.Şelale markasını duymuştum ama bikaç blogda sivilce yaptığı yazılmıştı o yüzden denemekten vazgeçtim sizde de etkisi öyle olmuş belki katkı maddesi olabilir içinde saf olmayabilir emin değilim.Bu arada hindistan cevizi yağını hiç kullandınız mı acaba?Saçlara inanılmaz etkili yumuşacık ve acayip parlak yapıyor tavsiye ederim mutlaka bir göz atın. Yalnız Türkiyede saf ve coldpressed bulmak çok zor bu konuda daha çok alternatifiniz olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buz küpleri cok iyi fikirmis, heleki sicakta :)
      Hindistan cevizi yagini evet denemistim, hatta kocaman bir kavonoz almistim oda bayagi pahaliydi, en iyisi olsun kesin begenirim diyerek, bloglarda ve youtubeda cok tavsiye ediliyordu- maalesef benim saclarimda ise yaramamisti :(
      Bin tane tarif denedim, ama bir türlü olmadi. En son yemeklere kullanip bitirmistim :)

      Sil
  8. Canım bende cok Gül suyu kullanmaya calistim ama sevemedim birturlu :( kokusundan ziyade pek faydasını göremedim birde benim cildim karma arada bir sivilce çıkıyor eczane ürünü hafif alkollü tonikler cok daha etkili oluyor ,suan uzun suredir Avene cleanence serisinin (yesil seri) yıkama jeli ve tonigini kullaniyirum cok memnunum. Tonigin hafiften gözeneklerimi kuculttugunu derinlemesine temizledigini hissediyorum. Bu arada kullanmadım 2 sise gulsuyunu bozulmuştur diye atmıştım keske senin tarifi sacıma deneseymisim bosa gittiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa bende kullaniyorum Avene´in yesil jelini, tesadüfün bukadarisi haha :D Tonik olarakda Avene temizleme suyunu kullaniyorum normal olani, bu aralar cildim cok kuru oldugu icin. Evet bende bazen birsey atiyorum sonra bloglarda okuyunca aslinda onla sunuda deneyebilirdim diye tüh attim diyorum :)

      Sil
  9. Yüzümde ben de bir etkisini göremedim gül suyunun. Haftada 1-2 kere sırt bölgesi, dekolteye falan sürüyorum pamukla. Ne bileyim belki iyi gelir diye :) Saçıma da deneyeyim bir ara o zaman :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...