3 Temmuz 2014 Perşembe

Rossmann - Wellness&Beauty "Vanilya ve Susamyagi" Bodybutter



Bu fotografi cekeli bir kac gün oldu ve su anda kutu yariya bitmis durumda, cok uzun ömürlü bir ürün olmayacak anlasilan :)
Cok hafif bir yapisi var, kati bir bodybutter degil kesinlikle.
Vanilya kokusu güzel ama hafif bir metal kokusuda var üründe, sanirim kapagindan dolayi. 
Bu acikcasi beni bayagi rahatsiz ediyor, cünki cok hafif olmasina ragmen farkediyorum ve vücud ürünlerini daima sirf kokularindan dolayi secip aliyorum.
Ama asil begenmedigim ve tekrar almiyacak olmamin sebebi, bacaklarimda yanmasi. 
Hic bir ürün bende böyle bir etki yapmamisti simdiye kadar, sastim kaldim resmen. 
Aksam dus´dan sonra vücuduma sürüp yataga yattim ve bacaklarim okadar yanmaya basladiki, tekrar kalkip bacaklarimi yikamak zorunda kaldim. Avene termal suyu sIktim sakinlesmesi icin.
Kizarma olmadi ama ve vücudumun diger yerlerindede yanma olmadi. 
Artik dekolte ve kollarima sürerek bitiririm.
Maalesef tavsiye edemiyecegim bir ürün oldu, ama tabii her vücud baska ve belki sizinki ürüne karsi hassas degildir :)


Siz hangi vücud kremini kullaniyorsunuz?


15 yorum:

  1. Yazını okumadan başlığı görür görmez yorum yapayım istedim: Sanırım 2 hafta önce Rossmann'da bu markanın tüm serilerini koklayıp öldüüümmm. O nasıl şahane kokulardır: Banyo tuzları, köpük duj jelleri, body butterlar. Özellikle bademli ve vanilyalı seri nasıl harika öyle... Ben vanilyalı köpük temizleyicisi ile bademli losyonunu aldım ama indirimde birkaç parça daha alıp stoklayacağım. Nefisler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Siselerini koklayip cok begenmistim, ama bodybutter´in testeri yoktu onu deniyememistim maalesef. Güle güle kullan tatlim :)

      Sil
  2. Merhaba!Güzel yorumlarınız için teşekkürler. Bloglovinden takibe alarak bundan sonra ben de sizin yayınlarınızı okuyacağım .
    Ben doğal yağları tercih ediyorum krem olarak, özellikle hindistancevizi yağı vazgeçilmezim.i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim :) Dogal yaglarda güzel fikir :)

      Sil
  3. Canım, Dirty Works'ın losyonu nu denedin mı? Çok iyi. Tabi, yoğun nemlendirme istiyorsan. Yorumlamıştım zaten blogumda. Rahatlıkla tavsiye ederim.
    Bu arada bugün Rossmanda gezinirken bu ürüne gözüm takıldı. Almak için tekrar düşünmeliyim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada yok Dirty Works markasi tatlim, ama aklimda olsun türkiyeye gidersem. Rossmannda bu ürünlerin kücük deneme boylari var, istersen önce onlardan al dene belki benim vücudum gibi hassas tepki vermez seninki :)

      Sil
  4. Aaa niye yandı ki acaba ?
    Belki de bacağın daha hassastır.
    Dikkat et ya bak bana hiç kremle uğraşıyo muyum ;)
    Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sanslisin, ben bir kac gün krem sürmeyeyim hemen kuruluktan kasinmaya basliyorum :) yazlari gerci kislari kadar kötü olmuyor :)

      Sil
    2. Benimki de öyle hatta pul pul oluyo :D
      Ama midem bulanıyo kirlendim gibi geliyor işte :))

      Sil
  5. Vaseline cocoa radiant kullanıyorum ben. Çekilişime de koyacağım memnunum yani😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaseline markasi almanyada yok maalesef, kakaolu versiyonunu bende cok merak etmistim hatta :)

      Sil
  6. Vanilya kokusunu çok severim burada bulursam alacaktım canım ama yorumlarından dolayı vazgeçtim. Bu markanın mangolu peelingi benim de yara olan yerlerimi çok yaktı.

    YanıtlaSil
  7. Bu marka çok övülüyor almayan bir ben kaldım diyecektim ki ürün iyi gelmemiş sana. =/

    YanıtlaSil
  8. Metal kokusunu çevremdeki bir çok kişi algılamıyor oysa ben de hemen alıyorum ve midemi bulandırıyor. Muhtemelen o metal kokusunu alır almaz kullanmaktan vazgeçerdim ben :) Epilasyon/depilasyon sonrasında mı kullandın acaba, belki ondan olmuştur. Geçmiş olsun canım :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...