31 Temmuz 2014 Perşembe

Kitaplar - MIM

Aslihan Murat ve Gizem Gider beni mimlemisler, 
cok tesekkür ederim! :)


1. Kitapliginizdaki en ilginc kitap isimleri hangileri?

Aralarinda belki biraz ilginc olan isimler alman dili üzerine olan "Gramer Yapilar ve Bilissel Sürecler" (umarim online tercüman dogru tercüme etmistir) ve Talane Miedaner´in "Kendi Koc´un ol yoksa kimse sana kocluk yapmaz".

2. 2014´ün basindan bu yana kac kitap okudunuz?

Bir tane seri katil kriminal romani okudum.
Miedaner´in kitabini yeniden okudum.
Ortacagi ve nasyonal sosyalism hakkinda bir cok bilimsel kitaplar okudum, ama hepsini bastan sonuna kadar degil, bazilerinde tek ilgimi ceken kisimlari.

3. 2014 yili icin bu yilin kitabi dediginiz kitap hangisi?

Uta George´in "Hadamar" kitabi. 
Almanlarin ikinci dünya savasi zamaninda engelli ve sorunlu olan kendi almanlarini öldürmek icin aslen terapi merkezi olan Hadamari nasil bir "ötenazi" merkezine cevirdikleri, belgesel niteliginde bir kitap.


4. 2014 yili icinde ilk defa okudugunuz yazar hangisi?

Okudugum kriminalromanin yazari ama ismini unuttum, aranizda bilen varsa bana yazsin :)
Kitabin konusu: bir cok kizlar kaciriliyor ve sirtindaki derileri yüzülüyordu :/ ve sonra o derinin üzerine bir kitabin bölümü yazilip polise vs gönderiliyordu. 
Hikaye hic hosuma gitmedi ve bir ögrencime vermistim okuduktan sonra, onun ama cok hosuna gitmis :)

5. 2014 yili icin okuma hedefiniz?

Okuma hedefim hic olmadi simdiye kadar, birseye ilgi duyarim ve okurum genelde :) 


6. Kitap okumak tamamda en az onun kadar sevdiginiz diger etkinliginiz?

Kendim yazmayida cok severim. Ve tabii film, dizi ve belgesellere bakmakda cok hosuma gidiyor.

7. Diger etkinligi sevme nedeniniz?

Yazarken kendin yaratici oluyorsun, film ve dizilerde baska dünyalara daliyorsun ve belgesellerde bir cok sey ögreniyorsun.


8. Blog okurlarindan istek, rica, dilek ve temennileriniz?

Bence kitaplar bir yatirim, hayatinizda herzaman olan dostlar.
Her konuda bir kitap bulabilirsiniz, ne türlü sorunlariniz veya ilgi alaniniz olursa olsun.
Kendinizle mesgul olmayi, sakince birseye konsantre olmayi, kafanizda bir hayali dünya kurmayi ve satirlar arasindada bir cok seyi ögrenmis oluyorsunuz.



Bende yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)


7 yorum:

  1. Cevapladığın için teşekkürler.... Abla:) ismini bilmiyorummm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha cok tatlisin :) viva diyebilirsin tatlim, internetde öyle takiliyorum :)

      Sil
  2. Aynen bende her zaman kitaplarim en büyük hazinemdir derim. Hem para hem bilgi açısından bu şekilde düşünüyorum. Çok teşekkür ederim cevapladığın içinde. :)

    YanıtlaSil
  3. Hadamari çok merak ettim ama yürek dayanirmi bilmiyorum. Tatilde olmadan yaparfim Viva bu mimi ama internet cani isteyince geliyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bende kitapkoliklerden biriyim. Özellikle de romantik komedi tarzın da romanlara bayılıyorum. Sende benim bloğuma bir göz atarsan çok sevinirim :) Sevgiler...
    http://girlwihascarf.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Ben mart ayından itibaren düzenli okumaya başladım :)
    Hep böyle devam ettiririm ta ki nefret ettiğim bi kitabı okumaya zorlayana kadar :D
    öpüyorum ki kocamanından :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...