30 Temmuz 2014 Çarşamba

Isana Dus Peeling & Balea Ürünler


Dus jelim bitmek üzere oldugu ve temmuz sonu zaten para diyetimde bitmek üzere oldugu icin biraz alisverise cikmaya bahanem oldu. Yinede kendimi frenledim, gercekten ihtiyacim olmayipda aldigim sey sadece dus peeling di onunda fiyati cok uygundu :)

Dus peeling aslinda hic kullanmadigim bir ürün, pek bir ise yaradiginida düsünmüyorum acikcasi, ama dusjel gibi kullanirim degisiklik olsun diye Rossmanndan Limited Edition elmacicegi ve limon kokulu olani aldim, kullandimda ve gayet güzel, keseyle birlikte kullaninca dahada etkili oluyor bence, kokusuda cok hos, tavsiye ederim.

Diger iki ürün Balea markasi dm marketinden. 
Normalde her dus jeli aldigimda baska bir koku secerim, ama Lemongras kokulu dusjeli okadar cok begendimki, aynisini ikinci kez aldim. Cok ferah, temiz bir kokusu var ve diger kokular gibi kendinden biktirmadi.

Ayrica birde hafif bir kreme ihtiyacim vardi bacaklarim icin ve fiyati cok uygun oldugu icin birde Balea kremini denemek istedim.
Kullandim ve gayet normal, cabuk emilen bir krem, kokusuda cok hafif.


8 yorum:

  1. Vivacım keseyi sabun veya başka bir temizleyiciye değdirmemek gerekiyor sanıyorum, aldığım kesenin ambalajında yazıyordu, sonra annemden de duydum bir araştırmak lazım. Ben de vücut peelinglerini işlevsiz buluyorum ayrıca :) Daha işlevsizi de ayak banyosu jeli herhalde xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebecigim haklisin, ama zaten almanyada bizim kullandigimiz türkiyedeki keseler gibi degil maalesef :)
      Türkiyede uygun fiyata satilan keseler cok iyiler, dedigin gibi birsey sürmeyede gerek kalmiyor, biz burda esimle dm marketinden aldigim böyle soft tel gibi yuvarlak keseler kullaniyoruz, türkiyedekilerle uzakdan yakindan hic alakalari yok, tek islevi sanki dusjeli vücuda iyi dagitmak gibi. Bak bunun gibi türkiyedede vardi her yerde http://www.delmed.de/documents/products/Zoom/08002234.jpg :)

      Sil
  2. Bloğumda bir mim yaptım:) Seni de mimledim bakarsan sevinirim:) http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2014/07/mim4-mimlendiimmm.html

    YanıtlaSil
  3. Daha önce ben de vücut peelinglerini sevmezdim ama şu an Organique'nin bir peelingini kullanıyorum ve çok sevdim. Balea ürünleri burada yok, merak ediyorum o markayı da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. organique almanyada yok ama begendigin icin merak ettim simdi :) Balea ürünleri keske türkiyedede satilsa, hem ekonomik oluyorlar hemde cok sIk Limited Editionlari oluyor insan sIkIlmiyor :)

      Sil
  4. Ya limon kokusu çok hoş oluyo ama :)
    Para diyeti çok zorladı di mi seniii :))
    Özlemişim valla öpüyorum ki seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet iyi gittim bence bir ay boyunca ama dogru söylüyorsun alisilmis birsey degil,genelde para harcamaya ayarlanmisiz sanki :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...