1 Temmuz 2014 Salı

Haziran Favorilerim!




Miracle Nails Tirnak Sertlestirici
Cok iyi bir ürün, kesinlikle mucizevi ise yariyor,
artik benimde bir tirnak rutinim oldu sayesinde :)

La Roche Posay "Effaclar Duo" Kremi
Ilk önce pek begenmedigim 
 ama bu fikrimi degistiren ürün!
Tamamen cilt rutinimin bir parcasi oldu ve inanilmaz ise yariyor,
krem gibi sivilce cikan yerlere sürüyorum ve ertesi gün sönmüs oluyorlar
ayrica ciltdeki lekelerimin renginide actigini fark ettim.

P2 Silk Serum Pen Tirnak Bakimi Kalemi
Bu ay benim icin yeniliklerin ayi oldu, bu krem kalemde dahil
kokusu cok güzel, 
krem cok ise yariyor, kücük yaralarimi hemen iyilestirdi
 tirnak etlerim artik kuru ve yipranmis gözükmüyor
ve cantamda tasiyabildigim icin cok pratik!

Annayake Extreme Cilt Temizleme Maskesi
Yine bu ay tanistigim ve inanilmaz begendim bir ürün oldu
cildimdeki renkleri esitledi, kirmiziliklari aldi,
orjinali cok pahali oldugu icin ebay üzere 15 ml lik deneme boylarini satin aldim
bir tane bitirdim, bir tanesini su an kullaniyorum
 evde 6 tane yedek var ve üc tanede yolda daha gelecekler
bu üründe cilt rutinime dahil oldu 
ve hatta yillardir kullandigim maske´min pabucunu dama atti gibi  :)


Merz Spezial Göz Maskesi
Bu üründe beni sasirtti
cidden ise yariyor, gözün etrafindaki kirisikliklari yok etmeyi basariyor
tekrar aldigim ürünlerden oldu.

Labello Lip Butter Vanilla&Macadamia
Bu ayin favorilerinde tek eski favori olan ürün :)
Her gece yatmadan önce dudaklarima sürüyorum
cok güzel nemlendiriyor
ve kokusu cok hos!

Benefit Gimme Brow "02 Medium/Deep"
Rengi bayagi koyu, 
bu yüzden gündüzleri sadece cok koyu makyaj yaptiysam kullaniyorum
aksam makyajlarim icin ideal
mutlaka acik renginide almak istiyorum,
kücük fircasina bayiliyorum!

Isadora Mini Lip Gloss "Coral"
Bu ay daha cok nude makyaj yaptim
bu glossda dudaklarima cok güzel renk ve parlaklik veriyor
maalesef plastik fircasini hic begenmiyorum
bu yüzden orjinal boyunu almayi düsünmüyorum
pek Gloss insani olmadigim icin benim icin ama genelde mini glosslar ideal
orjinal boylarini bozulmadan zaten hic bitiremiyorum.



15 yorum:

  1. Gloss'un rengine bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok güzel gercekten bende cok begendim, keske aplikatörüde güzel olsaydi, plastik ve uzun kullanmasi tuhaf oluyor :)

      Sil
  2. Duo yu bir süre kullandım ama daha çok sivilce çıkardı gibime geldi daha fazla kullanamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk basta begenmemistim, sanki sivilceli yerlerimi cok kurutuyor gibi geldi, hatta bir ara elimden geri cikartmayi düsünüyordum, ama bu ay nedense kullandigimda cok iyi geldi. Ciltden cilde cok fark var gercekten, birde insanin cildinin yapisida degisiyor sanki, örnegin eskiden bana iyi gelen seyleri simdi kullandigim zaman iyi gelmiyor, zaten öncekilerine bakarak daha kuru cildimde oldu, yaslaniyoruz iste ;)

      Sil
  3. Gimme Brow'ı hep denemek istedim ama fiyatı yüzünden sürekli uzak durduğum bir ürün. En başta bahsetiğin Miracle tırnak sertleştirici ürünü nereden bulabiliriz acaba? Benimde çok ihtiyacım var. Şimdi Rimmel London'ın Nail Stronger adlı ürününü aldım onu kullanıyorum yeni başladım. İnşallah faydalı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acikcasi türkiyedeki fiyatlarini bende vermem, cok asiri pahali Benefit türkiyede. Miracle Nails almanyada online eczanede ismarladim, bu yoksa bile belki ayni icerekli bir ürün vardir türkiyede eczanelere danis istersen. Umarim Rimmel faydali olur ve gerek kalmaz:)

      Sil
  4. Gule gule kullan canım hepdini glossun rengini bende cok begendim

    YanıtlaSil
  5. gimme brow ın küçük fırasını daha sonra alt kirpiklerine rimel sürmek içinde kullanabilirsin aklında olsun:)
    bana da beklerimm http://coffeecatsmakeup.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Annayake'yi o kadar merak ettim ki ama şimdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevdim ben sürekli kullaniyorum, keske okadar pahali olmasa :)

      Sil
  7. Bir çoğu Türkiye'de satılmıyor ve ben çok merak ettim :) Tırnak bakımı için kalem şeklinde olan ürünleri seviyorum, Effactlar Duoyu ben de pek sevmemiştim, tekrar denesem mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger zaten evde duruyorsa dene mutlaka, ben iki ay boyunca dogrudürüst yüzüne bile bakmadim begenmedigim icin, simdi nezaman sivilcem ciksa yada cikacak gibi olsa sürüyorum krem gibi, inanilmaz etkili, baslangictaki gibide kurutmuyor, demek cildim ozaman biraz daha farkli performans veriyordu, sanirim su an cok sicak oldugu icin daha yagli belki ondan :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...