2 Temmuz 2014 Çarşamba

Güzellik Tüyolari - Caudalie Puanlarla Bedava Ürün Hediye!


Yeni Vinoperfect Serumumu internet üzeri siparis verdim
bu sekilde cok daha fiyati uygun oluyor.


Yaninda kücük deneme boylarida hediye geldi,
göz kremini denedim, nemlendirdi ama acikcasi pek bir fark göremedim
birde kokusu maya gibiydi hosuma gitmedi.


Gelelim Tüyo´ya,
bir cok kisi bilmiyor ama Caudalie´nin ana sayfasinda ücretsiz üye olabiliyorsun markaya
ve sonra profilinde markadan ürün aldikca puan topluyabiliyorsun.


Cok sakli gizli yapiyorlar, 
ancak kartonu tamamen acarsaniz icinden Code- Numerasi cikiyor
bunu Profilinizde giriyorsunuz ve
her ürün icin ayri bir puan aliyorsunuz.
Serum icin 40 Puan aldim
su an 140 Puanim var ve 
120 Puanlik olan Caudalie ürünler arasindan istersem secebilirim
cilt temizleme ürünleri var mesela, 
normalde fiyatlari ~15-20 Euro olan.



Iclerinden bir tane secersem bedava gönderirler evime.
Ben henüz hicbirsey ismarlamadim,
200 küsür puana Caudalie Huile Divine yagi vs´de var,
yagi daha önce kullanmis ve cok begenmemistim
ama su an ürüne ihtiyacim olmadigi icin bekliyorum
elimdekiler bitince tabiiki puanlarimi kullanacagim :)

Tabiiki bu sistem türkiyede varmi hic fikrim yok
eger aranizdan Caudalie ürünü alan olursa paketin icine bakip yazarsa Code varmi yokmu diye cok sevinirim,
aranizda almanyada yasayan varsa mutlaka degerlendirsin derim :)



8 yorum:

  1. pazar günü sana bi ödül verdim gördün müüü :)

    YanıtlaSil
  2. Eminim Türkiye'de yoktur :D
    Olsun sen güle güle kullan ;*

    YanıtlaSil
  3. Vino'yu denemek istiyorum ama önce bi derinlemesine analiz yazısı bekliyom senden:) neostrata'da yaptığın gibi:) ya da dur bi bakıym belki çoktan yazdın ben kaçırdım

    YanıtlaSil
  4. aiy bu süpermiş! ben bir internet sitesinden tonik almıştım ama kutusuz geldi, tek şişe.. o yüzden kod falan da görememiştim.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki bazi ürünlerde yoktur, tek kutulu olanlarda vardir? Tonik hic denemedim Caudalie den :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...