1 Temmuz 2014 Salı

FOTD - Nude&Coral!


Kaslarimi uzatiyorum, lütfen dikkate almayin :)

Gözler...

Urban Decay far bazi 
Mac "Brule" fari gözlerin üstüne kaslara kadar ve göz pinarina
Koyu kahverengi fari göz altina
Mac "Wedge" Crease olarak göz kapaklarina
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...

Mac Espresso 
Alverde kahverengi kas jeli

Cilt...

Avène Couvrance Make up Fluid "01 Porcelain"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 
Mac "Peaches" allik
Catrice Prime and Fine Pudra anlima ve ceneme

Dudaklar...

Isadora Moisturizing Lip Gloss "14 Coral Glow"



18 yorum:

  1. Canim cok hos gozukuyor cok fresh olmus :)

    YanıtlaSil
  2. Makyajın çok sade ve ilfi çekici olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatlisin canim, tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben hiç farketmemiştim fotoğraf altındaki yazıya kadar :D
    Çok mu güzel olmuşsun ki sen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin güzelligin kii ;) cok seviyorum senin yazis seklini, hic kimseninkine benzemiyor cok tatli yaziyorsun masallah :)

      Sil
  4. Canım çok doğal bir makyaj olmuş bayıldım :) Kaşların kalınlaşınca daha güzel olacak bence şimdiden belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah tatlim, cok tesekkür ederim! :)

      Sil
  5. Tam yaz makyajı olmuş. Sade ve hoş bir makyaj :) Güzelliğin de ekstrası tabi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tatlisin, tesekkürler sevindim begendigine :)

      Sil
  6. günlük kullanılabilecek güzel bir renkli makyaj örneği. Bende makyaj postu yapmayı istiyorum ama özellikle göz makyajımı fotoğraflamayı başaramıyorum nedense.

    YanıtlaSil
  7. Çok doğal çok soft bir makyaj olmuş. Tabi makyaja güzellik katan birde senin yüzün var. Maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel olmuş tabi, gözlerine mavi dudaklarına yeşil de sürsen güzel olurdu---ben güzel kadına inanıyorum:) ya ben brule olayını merak ediyorum wet and wild'daki brule ile mac benzer mi? (Neden diyceksin, benzerse w&w ucuz onu alayım yarın, düğün için malzeme biriktiriyom)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WetnWild deneme firsatim yok maalesef benim yakinlarda satilmiyor, ama ayni diyorlar, denemeye deger ve genelde farlari iyiymis duydugum kadariyla, altina göz bazi sürersen neden olmasin :)

      Sil
  9. O paletin hepsini bağrıma basabilirim :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...