15 Temmuz 2014 Salı

FOTD - Gri Simli Far!


Gözler...

Rival de Loop far bazi 
Alverde "01 elegant beige" parlatici fari kas altinda ve göz pinarina
Agnés b. simli gri far gözlere ve göz altina (bu marka artik satilmiyor)
Nyx "Taupe" alligi far gibi Crease olarak göz kapaklarina
Benefit They´re Real Mascara


Kaslar...

Mac Espresso (fotografta yok)
Benefit Gimme Brow kas jeli "02"



Cilt...

Clinique Even Better fondöten "Alabaster"
Helena Rubinstein Magic Concealer 02 - kapatici göz altina 
Mac "Harmony" allik
Catrice Prime and Fine Pudra anlima ve ceneme
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" Highlighter yanaklarimin üstüne


Dudaklar...


Mac "High Tea" Ruj (Fotografta yok)



Iftara davetliydik ve biraz aksam belli olan ama yinede sade bir makyaj istedim,
 bu makyaji esimde cok begendi.

Kaslarimi lütfen hic dikkate almayin, hala uzatiyorum ve artik bayagi bir belli oluyorlar, 
kusuruma bakmayin artik :)

Kaslar kalin ve Benefit Gimme Brow kas jelide cok koyu renkte olunca, 
sürdükten sonra tekrar pamukla üstünden gecmek zorunda kaliyorum.
Bu yüzden almak isterseniz mutlaka ilk önce "01" rengine bakin derim, "02" bayagi bir siyah yapiyor.
Aksam makyaji icin okay, ama gündüz hic olmuyor.

Birde Mac´e hic ulasamadim sekli bozulan rujum hakkinda, sanki hic servisleri yok gibi. 
Buldugum alman mail adreslerine haber gönderdim ama öyle adres yok diye geri geldiler. 
Mac "High Tea" ruju da bana cok yakisan ve sevdigim bir ruj, 
bu yüzden bozulmasina ragmen tekrar alacagim gibi gözüküyor.




29 yorum:

  1. Çook hoş olmuş bayıldıım :)

    YanıtlaSil
  2. Napsan Yakışırr ama kiii parlak abartıda durmuyor canım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen fazla kacirdigim zaman üstünden transparan pudrayla geciyorum biraz isiltisini aliyor ozaman, ama genelde insanlar yüzünde bir degisiklik görüyor ama ne oldugunu anlamiyorlar :)

      Sil
  3. Makyajların hiç abartı rengarenk olmuyo hep sade oluyo ve sana çoook yakışıyo :))
    Öpüyorum ki kocaman ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cooooook tesekkür ederim tatlim, senin begenmen beni cok sevindiriyor, blog aleminde bir baskasin sen biliyorsun :D bende öptüm

      Sil
  4. gri göz farlarında en az sevdiğim renk ama sana çok yakışmış makyajın güzelliğine özenip gidip gri farla makyaj yapicam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yapsana bir FOTD gri farla :) Bencede cok az kullanilan bir renk aslinda, cok nadir görüyorum makyajlarda :)

      Sil
  5. yne şahane olmuş canım. özellikle yüzündeki ışıltıyı sana çok yakıştırıorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol, Highlighteri sürdükten sonra bende hep büyük bir degisiklik görüyorum, cilt daha bir isil isil oluyor :)

      Sil
  6. çok hos olmus canım benım kas sorunu bendede varrr :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha dayanayim aldirmaya gidecegim, ama harbice kas cok degistiriyor yüzü, benimkini cok sert gösteriyor kalin kas :D

      Sil
  7. maşallah cildine hayranım :) çok güzelsin her şey yakışır sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, o senin güzelligin :)

      Sil
  8. canım mimledim seni:)
    http://makyajdenizi.blogspot.com.tr/2014/07/mimlendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim, mutlaka yapacagim :)

      Sil
  9. Merhaba Mimledim sizi merak ediyorum :)
    Buyrun: http://sensubatintamamisin.blogspot.com.tr/2014/07/sey-ben-azck-mimlendim-de-pek.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimleri cok severim, cok tesekkür ederim! :)

      Sil
  10. Canım her zamanki gibi çok hoş olmuşsun bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begendigine cok sevindim canim, tesekkürler :)

      Sil
  11. Tam dewy makyaj yalnız, bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Highlighteri tek yanaklarimin üstüne kullaniyorum ve pudrayi sadece anlimda ve cenemde, böylece dewy oluyor, cok tavsiye ederim :)

      Sil
  12. Kaşların gayet güzel görünüyor bence :) Kaş altına ve crease bölgesine sürdüğün farların rengi çok hoşmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sagol canim, cok naziksin, kaslarimdan dolayi iyice huylandim artik, aynaya baktigimda bana benzeyen biri geri bakiyor haha :D Kas altindaki renk alman markasi alverde dm marketlerde cok uygun bir fiyata satiliyor, galiba 2-3 Euro, bende cok begendim, Mac farlarim kadar sIk kullaniyorum.
      Crease icinde Nyx markasinin normalde kontür/allik icin kullanilan "Taupe" rengini kullaniyorum, harika oluyor cok tavsiye ederim eger nyx türkiyede satiliyorsa, bende yurtdisindan siparis etmistim almanyada heryerde bulunamiyor maalesef :)

      Sil
  13. Canimm sana boyle shimmer makyajlari cok yakistiriyorum. Masallah yuz hatlarinda cok güzel :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...