30 Haziran 2014 Pazartesi

Tirnaklarimin Kurtaricisi: Miracle Nails Super Nail Hardener with Diamond Powder!


Nerdeyse bir ay olacak bu ürünü kullanmaya baslayali.
Tirnaklarim maalesef cok kiriliyor ve soyuluyorlardi. Özellikle sag elimdeki isaret parmagim sürekli soyuluyor ve cok cirkin duruyordu, öyleki, kimse fark etmesin diye elimi bile sakladigim oluyordu yada önemli bir randevum varsa oje sürmeden cikmiyordum, ozaman okadar belli olmuyordu cünki.
Bir gün bloglarda tirnak bakimi hakkinda arama yaptim ve bu ürün cok tavsiye ediliyordu. 
Ilk önce ise yaramaz diye düsündüm, cünki aynen böyle bir ürünü daha önce alip denemistim, Microcell 2000 diye bir üründü, 12-13 Euro para vermistim ve hic bir ise yaramamisti.
Oda Miracle Nails gibi kullaniliyordu: Ilk gün sürüyorsunuz tirnaklariniza oje gibi, ikinci gün yine üstünden, ücüncü gün siliyorsunuz asetonla ve yeniden basliyorsunuz prosedüre, bunu en az iki hafta yapiyorsunuz. Sonrasinda ojelerin altina koruma amacli kullanabilirsiniz.
Tirnaklarim cok kötü durumdaydi ve aklima gelen diger herseyi denedigim icin (icten mineraller almak, yag bakimi yapmak vs), bunada bir sans vereyim dedim ve eczaneden aldim, galiba fiyati 8-9 Euro civariydi.
Iyiki almisim!




Yeni kullanmaya basladigimda tirnaklarimi tamamen kestim ve törpüledim. Biraktigi hafif oje-parlakligini göstermek icin fotografini cekmistim.

Aradan iki hafta gectikten sonra tekrardan tirnaklarimi kestim, cünki düzeldiginin farkindaydim ve "kötü" hali uzadikca cikiyordu artik.

Su an tirnaklarim hic olmadigi kadar sertler, hala uzatiyorum cünki hepsini ayni sekilde törpülemek istiyorum. Ne soyulma, ne kirilma oluyor. Kesinlikle favorim oldu bu oje ve bundan sonrada renkli oje sürmeden önce bunu kullanacagim, evden eksik etmeyi düsünmüyorum.
Kesinlikle cok ise yarayan, sihirli bir ürün, cok tavsiye ederim! :)




Ay birde nerdeyse en güzel ayrintilarindan birtanesini unutuyordum:
bu ürünü kullandikca, tirnaklariniz cok dogal beyazliyor!
Okadar temiz bir görüntü veriyorki,
ojeyi sürmemis bile olsaniz cok temiz ve sIk duruyor,
ben acik tenli oldugum halde cok belli,
demek esmerlerde dahada mükemmel durur.
Benim ayak tirnaklarimda hep ojelerden kalma hafif bir sarilik vardi,
artik ayak tirnaklarimada kullanmaya basladim ve iki kere sürdükten sonra tamamen dogal beyaz oldu tirnaklar!


Sizin tirnak bakiminiz icin olmazsa olmazi neler?

6 yorum:

  1. süpermiş cnm :) ojelerle pek işim yok benim ama tırnaklarım yine de çabuk kırılır, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok dogal duruyor, oje sürmesende rahat kullanabilecegin birsey :)

      Sil
  2. Ne kadar güzelmiş :) Benim durup dururp kırılan, soyulan gariban tırnaklarıma da böyle bir şey lazım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir cok sey denemistim, artik tirnaklarimi göstermeye utaniyordum resmen. Belki online eczanelerde vardir buna benzer birsey türkiye icin? :)

      Sil
  3. kesinlikle almalıyım acaba Türkiye'de varmıdır kaç ürün denedim yok tırnaklarım biraz uzayınca hem soyuluyor hem kırılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bendede öyle oluyordu, türkiyede bu ürün yoksada belki benzeri vardir, eczanede belki yardimci olurlar, bende bunu eczaneden ismarlamistim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...