13 Haziran 2014 Cuma

Swiss-o-Par Anatomic Intensiv Sac Kürü



Bastan söyleyim bu ürünü begenmedim.
Rossmannda gezinirken henüz denemedigim ürünlere bakarim herzaman. Bu ürünü gecenlerde gördügümde ilgimi cekti ve cep telefonumdan bloglarda review aradim - umarim bunu yapan tek deli ben degilimdir ;) - ve hicbirsey bulamadim.
Fiyati 1,79 Euro´ya cok uygun oldugu icin yinede deneyim dedim.
Sacimi boyamadan önceydi. Ilk önce icindeki kremi saclara sürüyorsun, sonrada Ampüldeki sIvIyI.
Ben icindekini nedense yag sanmistim, ama bayagi suluydu, hic yag gibi degil. Sacimda üstünde yazdigi gibi beklettim ve sonra sadece suyla yikadim.
Aslinda yikarken anladim pek ise yaramadigini, saclar hala cok sertdi. Kendi halinde kurumaya biraktim ve maalesef bu kürden gözle görülür hic bir sonuc alamadim, hatta saclarim cok kuru ve elektriklenmis gibi gözüküyordu.
D-Panthenol ürünleri genelde saclar icin iyi diyorlar, öyle olmadi maalesef benim saclarda.


Siz hangi sac kürlerini kullaniyorsunuz?



1 yorum:

  1. Yağ karışımı kullanmıştım dökülmeleri için bi de b12 vitamini tüp halindeydi onu da ekliyodum :)
    Sanırım tekrar yapmam lazım yine dökülüyo ama yumuşatmak için hiç bişey yapmadım şimsiye kadar :)
    Öpüyorum seni canım benim :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...