14 Haziran 2014 Cumartesi

Rossmann - Kiko - Müller - dm Alisveris




Bugün iki tane alisveris merkezine ugradim. 
Kuaföre gittim, esimde kendi berberine gitmek istedi. Benim kuaför bir alisveris merkezinde, onun berberi baska bir AVM´de, bu yüzden tüm drugstore marketlere girme imkani buldum, cennet gibiydi ;)

Ilk önce Müller´le baslamak istiyorum: Cok sevindim, favori sac boyami buldum orada! 
Diger marketlerde nedense L´Oreal "415 Soguk Kestane" Casting Creme Gloss rengi artik satilmiyor.
Venus´tiras bicaklarinida ordan aldim, en az 15 senedir kullandigim bir ürün zaten, düzenli alirim. Ve tabii Cadeavera Deniz Tuzu ve Kaolin Maskelerimide stokladim.
Birde tekli sabun aldim (online isime baktim ve marsilya sabunu diye tercüme etti) fircalarimi temizlemek icin.

Dm´den Merz Hyaluron Göz maskesini aldim, bir kac övgüler okudum hakkinda, bende denemek istedim. 
Tirnaklarima Miracle Nails Kürünü uyguluyorum iki haftadir, bu yüzden kenarlari cok kurudu, dm´in kendi markasi P2´den pembe olan tirnak kenari ipek bakimini aldim. Cantamda tasirim ve firsat buldukca sürerim daha pratik olur diye düsündüm, bakalim begenecekmiyim. 
Yine dm markasi ebelin´den favori aseton´umuda tekrar aldim, benimki bitmek üzereydi. 
Balea´danda Deniz tuzu ve lemongras dusjeli ve almanyada kolonyali mendil türkiyedeki gibi satilmadigi icin maalesef, Baleanin yüz temizleme mendillerininden aldim, onlari kolonyali mendil niyetine senelerdir cantamda tasirim.

Kiko´dada ojeler indirimdeydi 1,90 Euroya, bende beyaz "204 French Manicure" rengi ve mavi "344" ojeleri sectim.


Ürünleri fotograflarken pudrayi unutmusum :) 
Son senelerde Chanel Universelle Libre pudrasini kullanmistim, ama cok etkili bir pudra degildi maalesef. 
Bu sefer uygun fiyatli bir ürün secmek istedim ve Catrice´in "Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof" "010 Translucent" pudrasini aldim.
Kutunun sade sIklIgI cok hosuma gitti.
Hakkinda simdiye kadar hicbirsey okumadim, tamamen önyargisiz deneyecegim artik, kabi cok saglam duruyor, icinde aynasi var ve pudrada hem renksiz, hemde suya dayanikliymis, bu sicak günlerde iyi olur diye düsündüm. 9 g ve fiyati 4,95.

Hepsinin fiyatlarini yazmadim, dm, Müller ve Kiko markalari bildigim kadar zaten türkiyede satilmiyor, ama merak eden olursa cevaplarim tabii. 
Sonucta yaz geliyor, belki alamanci ;) hihi akrabalardan siparis verirsiniz.



18 yorum:

  1. Maskeler nereden tatlım rossmansa bende bakıcam merak ettim.
    güzel günlerde kullanmalar, tweetırr açsana sende yaa takipleşelim oradanda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müllerin kendi markasi maalesef :( Almanyadada pek yaygin bir market degil, sirf maskeleri almak icin gidiyorum bende cogu zaman. Sagol ilgin icin canim, ama bloga zor yetisiyorum :)

      Sil
  2. Kiko markasini bende italyada gorup almistim. Ozellikle farlarndn memnun kalmistim. Gule gule kullan aldklarini :) bu arada beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Günaydın canım benim ;))
    Güle güle kullan :))
    Hepsinden memnun lalırsın umarım öpüyorum seni çok :*

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini, iyi günlerde:)

    YanıtlaSil
  5. hii ne güzel şeyler almışsın cnm öyle,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Catrice pudrayı ben de kullanıyorum, simdilik fena degil gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa iyi ozaman, henüz denemedim bende :)

      Sil
  7. Güle güle kullan tatlım :) kaolin maskesini merak ettim kıl maskesi gibi birsey mi? Birde deniz tuzunu ne amaçla kullanıyorsun acaba? Cok cahil mı kaldık ne?? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskenin icinde deniz tuzu var tatlim, hem deniz tuzu hemde kil, cildime cok iyi geliyor, söyleki siyah noktalar olusmuyor, daha berrak duruyor, temizliyor, sivilceler varsa kücük kaliyorlar yada daha cabuk iyilesiyorlar, tabii sadece düzenli kullandigim zaman. Diyelimki bes gün sonra bir yere davetliyim ve o gün cildimin cok güzel olmasini istiyorum, ozaman her gün bu maskeyi yapiyorum ve cildim süper oluyor. Sürekli her gün kullanmadim cildimi kurutur diye :) Genelde haftada 2 kere uyguluyorum, bazen daha fazla.

      Sil
  8. Aaaa ıslak mendil yok mu Almanya'da, en dikkatimi çeken bu oldu >.<
    Hepsini güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ne tuhaf degilmi :) Türkiyede cesit cesit heryerde satin alabiliyorsun ve lokantalardada mutlaka kücük posetlerde veriyorlar tek kullanimlik, almanyada hic yok :D

      Sil
  9. Merhaba canım Rossman'a yolum düşecek pazartesi günü burada Rossmandan ne almamı önerirsin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur bir düsüneyiiiimmm :D

      -Rival de Loop Young far bazi
      -Rival de Loop beyaz kapli rujlardan 207 (cilek rengi gibi)
      -Rival de Loop farlarin bazileri güzel, ben Saturday Night almistim, ama mat olanlarda güzel, evde cok mat farim oldugu icin almamistim
      -Rival de Loop Moondust Highlighter cok satiliyor almanyada, benim highlighter oldugu icin almamistim ama herkes cok memnun
      - Rival de Loop Natural Touch Concealer, üc rengi var eger sana uyarsa tavsiye ederim, bendeki en acik renk defalarca aldim, kisin cok acik tenli oldugum icin tam oluyor, kokusuda cok güzel
      -Ayak bakimi icin su renkli yumsak taslardan, Güzellik Tüyolarinda (sagdaki Tag lere tiklarsan bulursun) bir post yapmistim hakkinda
      -Rexona Maximum Protection Deodorant terlemeyi öneriyor (alüminyum var ama icinde, dikkat ediyorsan eger)
      - Wellness&Beauty ürünlerini mutlaka bir kokla, benim hosuma vanilya kokulu olan gitmisti ve bodybutter almistim
      - essence satiliyorsa Rossmannda ozaman SunClubBronzer cok harika kokuyor, bronzlastirici olarak degilde allik gibi kullaniyorum For Blondes icin olani
      -Essence Longlasting Rujlar "On the Catwalk" veya "Natural Beauty" harika
      - Essence Gel Eyeliner de cok iyi, bendeki siyah olan
      -Isana Dusjel ve Duskremlerden kokusunu begendigin olursa alabilirsin, ben kokuya göre aliyorum, dusjelden cok bir beklentim olmadigi icin :) gayet iyi ürünler
      - Cilt ürünleride iyi diyorlar, özellikle Sensitiv olanlar (Parabensiz, Parfümsüz vs), hic denemedim, problemli cildim oldugu icin degistirmiyorum fazla, ama yillar önce sürekli bir cilt maskesini ve pembe bir sisede temizleme losyonunu alirdim Rossmanndan cok cok iyiydi maalesef sonra satmadiklari icin alamadim, yani tecrübe ettigim kadar iyi ürünler

      Keske Post yapsaydim nekadar uzun oldu haha :D

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :) Post olsa çok faydalı bir yazı olurdu eminim :)

      Sil
  10. Sırf kozmetik ürünleri almaya Almanya'ya gelicem bi gün :)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...