6 Haziran 2014 Cuma

Rossmann + Eczane Alisveris!



Günler yogun gecince Rossmann´i gezmek bana mini tatil gibi geliyor :) 

Wellness&Beauty Vanilyali Bodybutter
Rossmann´in kendi markasindan. Bunu uzun zamandir istiyordum ama evdeki Balea vücud kremimin bitmesini bekliyordum, az vanilya kokuyor, yapisi Baleaninkinden daha hafif :)

Dove Compressed Invisible Deo
Bunun büyük boyunu yillardir kullaniyorum, artik sadece kücük boylar satiliyor, bir tane cantam icin bir tanede evde durmasi icin aldim, bakalim büyükleri kadar uzun dayaniyorlarmir gercekten :)

Dove Original Sabun
Bu üründe uzun yillardir favorim, hem el yikamada, hem arada bir cilt temizlemede, sürekli alinir.

Rexona Maximum Protection Deo
Bundanda aslinda iki tane aldim, benimki bitmek üzere ve esime hic terlemiyorum bu deoyu kullaninca dedigimde onada almami istedi. Ayrica bu deoyla ilgili kilolu bayanlara bir tüyom var, birdahaki postda yazacagim insallah :)

John Frieda Brilliant Brunette Volume Shampoo
Brilliant Brunette seriside yillardir kullandigim ürünler, ama normalde Hydration alirdim. Sacima zeytinyagla bakim yaptigimda ama bu sampuan cok güzel cikartiyor, digerleriyle okadar kolay olmuyor.

Dove Sunshine Bronzlastirici Krem
Havalar isiniyor ve kisa giyindigimde nekadar beyaz gözüktügümün farkina vardim. Bu ürüne benzer bir ürün seneler önce kullanmistim Dove´dan, deneyim dedim. Benden tavsiye: Aksam yatmadan bir kac saat önce sürüp, sabah dus aliyorum, böylelikle o kötü bronzlastirici kokusuyla gezmek zorunda kalmiyorum.

Casting Creme Gloss "4012" Brown Muffin
Sacimi daima Casting Creme Glosslarla boyuyorum, cünki bende cok dogal gözüküyor, sacima ayni zamanda bakim yapmis gibi oluyorum. Üc ayda bir kullaniyorum yaklasik, ama maalesef artik senelerdir aldigim rengi bulamiyorum. Bu yüzden her aldigimda baska bir renk deniyorum, bu seferde bunu aldim, insallah begenirim.

Nivea Klassik Creme
Bunuda sacimi boyayacagim icin aldim, boyamadan önce sac kenarlarima ve kullaklarima sürüyorum renkten korumasi icin, cok iyi oluyor. Ayrica esimde seviyor, evde Nivea kremi olmayinca hic drugstorelarla arasi olmadigi halde solugu orda aliyor :)

Eczanedende online siparis verdim, demir haplarimi tekrar aldim, cünki daha üc ayim dolmadi - 3 ay kullanip, 3 ay ara veriyorum - ve tirnaklarim cok  kirildigi icin cok iyi oldugunu okudugum tirnak bakim ojesini ismarladim. 

Miracle Nails
Iki haftada sert ve bakimli tirnaklar elde ediniyormus bunu düzenli kullaninca, umarim gercekten faydali olur :)





15 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benim tırnaklarımla ilgili problemim var.Kırılmıyor ama küçükken derinden kesildiği için bazıları yamuklar nasıl düzeltebilirim? Fikriniz var mı?Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bir tirnagim digerleri gibi düz uzamiyor, ama genetik olarak tahmin etmistim hep. Eger Miracle Nails isenyararsa yazarim mutlaka, alman bloglarda cok övülüyor, ama daha cok kirilan soyulan tirnaklar icin :)

      Sil
  3. güle güle kullan yorumlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. sen yurtdışında mı yaşıyorsun canım? :) ürünler hep ingilizce yazdığı için sormak istedim:)

    YanıtlaSil
  5. miracle nails'i merak ettim, işe yararsa bizimle de paylaş mutlakaa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, tirnaklarima daha öncede neler denedim ama fayda etmedi, insallah ise yararda mutlu haber veririm ;)

      Sil
  6. Keyifle kullan aldıklarını:)

    YanıtlaSil
  7. Hepside cok guzel urunler gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun tatlım, benim tırnaklardada sorun var malesef hala soyuluyorlar :( Tırnak yüzeyi düzleştirici kullandığım için çok zarar verdim sonradan farkına vardım .Geçmesini bekliyorum kremler yağlar sürerek

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan :* Miracle nails ilgimi çekti, tırnaklarım o kadar kötü ki şu aralar :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...