22 Haziran 2014 Pazar

Pencere MIMI :)

loverk beni mimlemis, cok tesekkür ederim!

Önce mimi anlatayım;
Pencereye ya da balkona falan çıkıyoruz. Gözümüze çarpan ilk kişiyi inceliyoruz. Cinsiyetini, ne giydiğini, ne yaptığını falan gözlemleyip yazıyoruz :)


Almanyanin sakin yerlerinde yasayanlar bu MIM´in benim icin nekadar zor oldugunu anlarlar :D
Cünki almanyada yasadigim sehir büyük sehirlerden uzak ve zaten normal günlerdede sokaklarda zor insan görüyorum, hatta in cin top oynuyordur resmen :)

Bugün Pazar ve aksam 21:09 da pencereden disari bakmaya basladim. Kimsecikler yok :D 
Dakikalar gectikce normalde fark etmedigim seyler dikkatimi cekti, örnegin futbol olaylarindan dolayi alti tane büyük kücük alman bayragi saydim etrafta :)
Sonra siyah bir kedi gecti ve saat 22:04´de yavas yavas tüm evlerde kepenkler inmeye basladi. 
Tamam artik sabaha kadar burda dikilecegim dedim kendi kendime :D 
Bari bir fotograf cekeyim ispatim olsun baktigima ama kimsecikleri görmedigime dedim. 
Bir iki fotograf cektim ama bayagi karanlik tabii hava :) 



Birde ne göreyim birden: Bir insan! :D
Acele acele genc bir delikanli sokakta yürüyordu ve hemen kayboldu geri, saniyeler gördüm kendisini sadece. 
Ama ben tabii hemen üstüne basina dikkat ettim: 
Kisa koyu mavi bir short ve acik mavi bir tshirt ve koyu renkte spor ayakkabilari vardi, biriyle konusuyordu cep telefonuyla ve almanada benzemiyordu, türk bir genc olabilir belki. 
Kisa siyah sacli, belki 16-17 yaslarinda :)

Bende Aslihan MuratBebeKozmetik Asigi ve Ceyda byjade yi mimliyorum, yaparsaniz sevinirim kizlar! :)


21 yorum:

  1. bir saat bekledin mi yani O_o
    Ben bi kaç dakika bakar çıkardım :) Zaten bizim mahallede gece bile çıksan 1 saatte 5-10 kişi görürsün :)
    Haha ''Bir insan'' buradan hissettim o anki heyecanı :D
    Çok teşekkür ederim hemen yapmışsın ve zahmet de vermişim baya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D Cok sagol MIM icin cok güzeldi :D Sagolsun oglan geldi imdadima, 10 dakika falan beklemis oldum, ama ümidimi kaybetmek üzereydim :D

      Sil
  2. Ne zorluklar çektin yine de vazgeçmedin :D
    Ama ne güzel anlatmışsın bir kedi gördüm sanki ;)
    Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabirla bekledim muradima erdim :D Bir kedi gördüm, hemde kara kedi haha :D Bende öptümmm :)

      Sil
  3. Ayy ne güzelmiş sokağınıııız! Ama ben hiç pencereden balkondan çıkıp bakmam çünkü dort bi yanımız apartmanlarla çevrili ne yazık ki:( Kimseyi göremem yani. Sapık konumuna düşebilirim biri pencereye çıksın diye beklersem:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben onu biliyorum, türkiyedeki teyzemlerde öyle, hatta komsular dikkatli olup perdeleri iyi cekmezlerse resmen onlarin ev hayatini görebiliyorsun :D Ve dedigin gibi ciktigin zamanda sanki sen birini gözetliyor gibi oluyorsun :D

      Sil
  4. sıkılmıyor musun cnm? Eğer hareket ses olmazsa yaşayamam, ille arabada son ses müzik açan biri, bir kavga, düğün sesi gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim hersey aliskanlik, ben buralarda dogdum büyüdügüm icin bana normal geliyor, büyük sehirde calisiyorum ve oraya gittigim zaman bazen kalabaligin icinde kendimi baska bir ülkede gibi hissediyorum :D Almanlarin dügünleri zaten özel yerlerde olur, olursada bizimki gibi gümbür gümbür olmaz zaten :D

      Sil
  5. çox maraqlı Mim miş =) şəkil/resim çox gözəldi.. tam da həmin vaxtlarda göy üzünün görünüşünü çox sevirəm.. evin arxasinda səmadakı rənglər eyni hissi verdi sanki ordayammış kimi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim güzel yorumun icin, fotografi koyduguma simdi daha cok sevindim, önce cok karanlik cikmis diye koymasammi diye düsünmüstüm :) Evlerin arkasi hep yesillik yada Orman, günes cikarken veya batarken Ceylan, tavsanlar vs bile görebiliyorsun cikiyorlar o saatlerde ortaya :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Simdi mecbur yapacaksin, yorumunu okuyunca hemen mimledim seni :D

      Sil
    2. Tabii ki bugün yapıyorummmm:)

      Sil
    3. http://kisacasiherseyburada.blogspot.com/2014/07/mim2-mimlendimmmm.html mimi yaptım :))

      Sil
  7. Sen Almanyada mısın? Teyzemlerde orada yaşıyor ama tam olarak neresinde bilmiyorum.

    Senin oturduğun yerde sesiz sakinmiş demek bu mimi ilk yapmak istediğimde bende sokakta kimseleri bulamamıştım :D o yüzden de mimi ertelemiştim sen benden sabırlıymışsın :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlim almanyadayim, sen en iyisi gel buralara gezmeye, madem hazir teyzende varmis, almanyanin her yeri cok güzeldir :) Evet oturdugum yeri cok seviyorum cok sakin buralar, cok sükür :) Sabrettim ama bir ara cok korktum gercektenmi kimseleri göremiyecegim kimseler gecmiyecekmi diye :D

      Sil
  8. Ben 9. katta oturuyorum, ordan baksam da kimseyi seçemem. Bugün spor salonunda yürürken hep yaptığım gibi yine sağımı solumu keseyim. Oradan izlenimlerimi yazarım. Mim için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım ama benimki biraz faklı oldu :D
      http://bakimsalseyler.blogspot.com.tr/2014/07/pencere-mimi-spor-salonu-versiyonu.html

      Sil
  9. MİM için teşekkür ederim canım gerçekten zevkli bir mimmiş =) Hemen şimdi yapıyorum. Gece bu saatte bile kalabalık buralar :)

    YanıtlaSil
  10. aiy çok eğlenceli bi mimmiş :)

    YanıtlaSil
  11. Tanrım unutmuşum;) bugün yapacağım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...