11 Haziran 2014 Çarşamba

Parfümlerim!


Sevgili kybeleninrenkleri parfümlerim hakkinda bir post istedi, bende seve seve yaptim tabii, cok sagol tatlim ilgin icin :)

Marc Jacobs "Daisy Eau So Fresh" parfümüne yillardir sadik kaldim, her bahar ve yaz kesinlikle favorim, normal Daisy parfümünden cok daha güzel kokuyor bence. 
Ciceksi-Meyvemsi bir kokusu var. 
Üst notalarda greyfurt, ahududu, armut, orta notalarda yasemin, gül menekse, lici, elma cicegi ve alt notalarda misk, virjinya, erik ve sedir varmis.
Kullandigim zaman genelde iltifatlar alirim güzel kokusu icin :)

Lancome "Trésor in Love" parfümünü bana ilk kez erkek kardesim 4-5 sene önce dogumgünüme hediye etmisti. 
Parfümlerin iceriklerine bakinca nekadar birbirlerine benzediklerini anladim simdi :) Bununda Ciceksi-Meyvemsi bir kokusu var. 
Üst notalarda seftali, nektar, bergamot, armut ve orta notalarda türk gülü ve yasemin, alt notalardada sedir varmis :)
Bittikce tekrar aldigim bir parfüm, özellikle aksamlari kullanmayi seviyorum.

Yves Rocher "Vanille Noire" Parfüm benim icin büyük bir süpriz olmustu, cünki normalde bu yasima kadar hic vanilya kokularini sevmemisimdir. Ama buna bayiliyorum! Soguk günlerde favori parfümümdü.Odunsu ve Ciceksi bir kokusu var, iceriginde Bourbon-Tahiti ve Uganda Vanilyasi ve Mandalina varmis. Yves Rocher marketine ugrayinca mutlaka deneyin!

Yves Rocher "So Elixir" Parfüm aslinda hic tarzim degil, ama bunuda esim cok begendigi icin kullaniyorum. Nezaman bunu kullansam bana iltifatlar yagdiriyor. Tekrar almam bunu, ama bu tarzda yine bir parfüm almak isterim, diger kullandiklarimdan cünki daha cok "ben burdayim" diyen agir bir koku. Odunsu ve Sekerli bir koku, Yasemin, Paculi ve Tonka Fasülyesi iceriyormus. 

Sizin favori parfümleriniz hangileri?


12 yorum:

  1. Lancome tresor in love benimde favorilerimden biri, parfum hastasi olarak bayiliyorum boyle yazilara. :)
    Blogunu da bu kadar gec bulduguma uzuldum, hemen takibe aldim ^^
    Sevgiler
    stylebat.com

    YanıtlaSil
  2. Sizde bir parfümle yetinemeyenlerden misiniz :) eşinizin sevdiği kokuyu sırf onun için sıkmanız çok romantik :))) Peki merak ediyorum saklıyor musunuz farklı şişeleri ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitincemi diyorsun? birseyi biriktirmeyi hic sevmem, atarim bittiginde :)

      Sil
  3. Tresor şahanedir gerçekten ama ben Jadore'dan vazgeçemiyorum yıllar oldu piyasaya çıktığı ilk dönemden bu yana tek geçerim..şişeleri üzülerek atıyorum nedense ne yapılabilir ki parfüm şiieleriyle..belki farklı renklerde boyamak,ama belki ya da o kokunun anılarını hatırlatmak için öylece tutmak bir yerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazo olarak kullaniyorlar bazileri, ama hic denemedim :)

      Sil
  4. Tresor in love yeni bitti bende, daisy nin bu versiyonunu çok merak ediyordum ve vanilla noire mutlaka denenmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daisy ve vanille noir´ida begenirsen parfüm kardesi oluruz :D

      Sil
  5. Parfüm köşene bayıldımmm!!!

    Çok teşekkür ederim Vivacığım, çok zarifsin.. Lancome kokularını çok severim çok asil çok zarif kokular çıkar hep Lamcome'dan.. Yves Rocher 'den arasıra alışveriş yapmama rağmen hiç parfüm almadım nedense.. Doğum günümde bir jest yaparlarsa parfüm alarak değerlendirebilirim :)))

    Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk parfümümde Yves Rocher´dendi, almanyada cok satiliyor ve türkiyedeki kadar pahalida degil, bu yüzden nerdeyse herkesin evinde bulabilirsin markayi :)

      Sil
  6. daisy'i merak ettim çünkü bahsettiğine göre tam benim zevkime uyuyo :) calvin klein beauty de gerçekten harika tertemiz yasemin kokan ve benim favori parfümümdür denemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Douglas´a gidince koklayayim Calvin Klein Beauty´i, sagol tavsiyen icin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...