28 Haziran 2014 Cumartesi

P2 Hands&Nails Silk Serum Pen - Tirnak Eti Krem Kalemi


Sizi yeni favorimle tanistirayim! :)
Seneler boyunca bu tür kalemlerin hic ise yaramadigini düsünürdüm
ve alanlar nasil bir akla hizmet aliyorlar derdim kendi kendime
daha öncede bir tane buna benzer bir kalem almistim,
ama begenmemistim.
Ama bu kalemi coooook sevdim ve önüme gelen herkese tavsiye ediyorum ve hemen cantamdan cikartip onlarada sürerek gösteriyorum hatta.


Aksamlari yatmadan önce el kremi kullaniyorum ama bu bende maalesef yeterli olmuyor.
Bu kalemi aldigimda tirnak kenarlarimda resmen kücük yaralar vardi, görünmeseler bile yemek yaparken biraz asitli birsey degsin,
örnegin domates keserken, limon sikarken
hemen yanmaya basliyordu.
Artik bunu cantamda tasidigim icin aklima geldikce gün boyu sürüyorum,
yaralarimi bir gün icinde iyilestirdi,
kokusuda cok güzel!
Cok hafif temiz bir kokusu var, ipek kokusu gibi, bu yüzden "silk" ismide cok yerinde olmus.
Herzaman yanimda bir tane olsun diye hatta bir tane daha aldim diger kullandigim cantamada koydum :)

Fiyati 2,65 Euro, almanyada dm marketlerinde satiliyor.

1 yorum:

  1. Tırnak için kalem şeklinde bakım ürünlerini çok seviyorum, çok pratik oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...