11 Haziran 2014 Çarşamba

Nyx "Taupe" Powder Blush

 Almanyada Douglas´da satiliyor Nxy markasi, ama nezaman sorduysam satilmis bitmis oluyordu bu allik. Kontürlemek icin cok iyi oldugu söyleniyordu, bende en sonunda Cherryculture sayfasindan ismarladim. Uzun zamandir kullaniyorum, nerdeyse her makyajda. 
Cok acik tenli olmama ragmen nerdeyse hic kendini belli etmeyen bir kontür pudrasi oluyor. Bunun iyi ve kötü yönleri var: Az birsey bronzlasinca hic belli olmuyor ve fircayi icinde bir cok kez gezdirdigim halde nerdeyse hic renk vermiyor.

Gecenlerde bunun yerine Mac Harmony´i kullanmak istedim kontür icin ve fircayi cok gezindirmeye okadar alismisimki, Harmony´i yüzüme sürdügümde Apacilere benzedim resmen :) Mac ürünlerinin nekadar pigmentli oldugunu bir kez daha anladim. Harmony bunun yaninda ama cok daha kirmizi kaliyor,aslinda Taupe rengi kontür icin ideal, keske biraz daha pigmentli olsa.


Bitse tekrar almam ve baska bir kontür pudrasi denerim saniyorum.
Göz kapaklarim düsük oldugu icin bu rengi göz kapaklarima "Crease" olarak sürmeyi seviyorum ama, dogal duruyor. 
Mac´in 217 fircasiyla dagitiyorum, hic far sürmesem bile, gözlerimi "aciyor".
Acikcasi cok tavsiye edecegim bir ürün degil, ama cok begenen oldugu icin deneyin belki siz daha memnun kalirsiniz derim, sonucta fiyati sadece ~6-7 Euro arasinda gayet uygun :)


Sizin favori kontür pudraniz hangisi?



2 yorum:

  1. Bu urunde cok gozum var ama Istanbuldaki Douglaslarda cok cok az urun var ne yazikki hic bi zaman goremedim bu urunu de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdaki Douglaslardada bulamadim ben hic, en son siparis vermistim, hep satildi diyorlardi ama bence yeteri sayida üretmiyorlar/getirmiyorlar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...