11 Haziran 2014 Çarşamba

NEW IN: Isadora Precision Mascara "Deep Black" ve Artdeco Oil Blotting Paper




Isadora Almanyada Douglasda satilan bir marka. Hic ürünlerini denememistim, hem marka hic ilgimi cekmemisti, hemde fiyatlari drugstore ürünlerine bakarak oldukca pahaliydi.
Annem bu senin baslangicinda bana bir Isadora Rimel hediye edince fazla begenmeyecegimi düsünmüstüm, ama beni cok yaniltti.
Hic akmiyor, göz altlarimi Panda ayisi gibi boyamiyor, uzunluk ve siyahlik veriyordu. Daha önce Benefit They´re Real rimelini kullanmis ve begenmistim ama fircasi cok büyük oldugu icin sürerken sürekli bulastiriyordum etrafa, Isadorada öyle bir sorun yasamadim. 
Simdi rimelim bitmek üzere ve Douglas´dan baska bir Isadora rimeli daha denemek istedim, ama fircasini dahada ince olmasi sartiyla.
"Precision" hakkinda güzel yorumlar okudugum icin onda karar kildim. Fircasinin kücük olmasi hic alisik degil benim icin, kirpiklere sürerken ama sanki daha kolay oluyor. Almanya son günlerde sicaklarla yaniyordu (35-38 derece) ve maalesef bu rimel okadar sicakli nem´e dayanamayip beni biraz panda gibi yapti. Ama sanirim baska bir rimelde yapardi, bu yüzden sadece yukari kirpiklerimi boyadim ve birdaha öyle bir sorun olmadi. Asagi kirpikler icin bu sicaklarda suya dayanikli bir rimel lazim sanirim, yada genelde bir Waterproof rimeli alsam iyi olur yaz icin.
Ama dün arkadasim kirpiklerimin daha uzun gözüktügünü ve yeni bir kirpik serumu kullanip kullanmadigimi sordu :)
Fiyati Douglas´da 14,99 Euro.



Sicaklarla yaniyoruz dedim. Almanyada her yer orman oldugu icin, sanki Antalyada denize yakin gibi bir nem var havada, makyaj ciltten kayboluyor resmen. Cantamda Artdeco Pudra kagitlerini tasiyorum, normalde bir tane kullanmam yetiyor, ama bu sicaklarda cildime en az üc tane kullanmam gerekiyor terimi, aslinda kagitlerde hic pudra yok, sadece mat bir görünüm birakiyor parlakligi alarak. Hem Cantamda hemde evde bir tane olsun diye tekrar bir tane aldim.
100 tanesi 7,50 Euro.


9 yorum:

  1. Alt kirpiklerin için Clinique'in sadece alt kirpiklerde kullanılan bir rimeli var, bottom lash adında, okuduğum kadarıyla kullananlar çok memnun Vivacım. Belki denemek istersin..

    Bir de bloğunun kapalı olduğu uzuuuuuuun zaman içinde parfümlerinde değişikliler, yenilikler var mı merak ettim bir parfüm delisi olarak, bir yazı bekliyorum senden :)) Zahmet olmazsa tabi..

    Sevgiler bugün ısınan Eskişehir'den :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok güzel fikir Clinique fircasi, ona bir bakayim :) Ama keske bir tane rimelle halledebilecegim birsey bulabilsem, pratik olur :)Tamam parfümler hakkinda yazayim ;)

      Sil
  2. Benzetmene bayıldım ya :))
    Rimel arada kullanırım ama mavi olmasını da çok seviyorum :))
    Teşekkürler öneri için canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandayimii :D cok sagol, bende mavi rimel hic denemedim, ama bloglarda gördüm yaz icin cok hos durur bencede :)

      Sil
  3. İsa doranın pudraları ve eyeliner ları başarılıdır, bu rimel hacim veriyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha hic diger ürünlerini denemedim, simdi pudralarini merak ettim, benimde iyi bir pudraya ihtiyacim var :)
      Maalesef tatlim bana göre hacim vermiyor hic, ben zaten genelde uzunluga dikkat ederim,hic bilmiyorum hangi rimel iyi bir hacim verirki... - bu arada hacim nedir googleden arastirdim önce haha :D

      Sil
    2. Ahahaaha:))) volume mu deseydim acaba:) ama makyajında kullanmışsın rimeli gayet beğendim,:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...