2 Haziran 2014 Pazartesi

MIM- Seni Sen Yapan


Tek Ask A* beni mimlemis, cok tesekkür ederim! :)





1. Seni sen yapan renk/renkler nedir?

Siyah, Mavi, Kirmizi ilk aklima gelenler.


2-Seni sen yapan düşünce nedir?

Korkarak hic bir yere varamazsin.


3-Seni sen yapan giyim tarzı nedir?

Klasik ama rahat, topuklu ayakkabi giyerim genelde.


4-Seni sen yapan saç stili nedir?

Uzun saclar, bazen düz, bazen dalgali yada kivircik..degisir :)


5-Seni sen yapan parfüm koku nedir?

Marc Jacobs "Daisy Eau so Fresh" ve Lancome "Tresor in Love"


6-Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?


Rimel, göz alti kapatici, ruj :)


7-Seni sen yapan mevsim/ay nedir?

Yaz ve Augustos.


8-Seni sen yapan müzik türü/şarkı nedir?

Cok cesitli tarzlar dinlerim, ama favorim rock müzigi.


9-Seni sen yapan kitap türü/yazar nedir?

Leo Buscaglia´nin "Yasamak, Sevmek, Ögrenmek".
En cok okuduklarim danisman kitaplar, kriminal romanlar, tarihi kitaplar.


10-Seni sen yapan tavırların nelerdir?


Insanlara faydam dokunsun isterim ve sicak yaklasirim, 
baskalarinin hayat hikayelerini dinlemeyi severim :) 


Bende yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)


8 yorum:

  1. Marc Jacobs parfümleri çok merak ediyoruum :)
    Yaptığın için çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. İçimden bi his sana dalgalı bi saç daha çok yakışır diyo :))

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli bir mim Tek aşk a beni de mimlemiş hemen cevapladım :)

    YanıtlaSil
  4. Marc Jacobs <3 Yaa Almanya'a bde Bruno Banani parfümleri varmış yıllaaaaardır merak ediyorum ama ne oraya gidenim ne gelenim olduğu için hiç sipariş edemedim:( İlk çıkanı nasıııl?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esim kullanmisti erkek icin olanlari, güzel aslinda parfümler, bende seneler önce pembe olanini kullandigimi hatirliyorum, fiyatlarina göre gayet güzeldi. Ilk cikani hangisi hic hatirlamiyorum:)

      Sil
    2. Aaay bu o mim! Cevap bilem vermişim, pardon güzelcim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...