23 Haziran 2014 Pazartesi

Merz Spezial Göz Maskesi - Önceki ve Sonraki Fotograflarla!


Gecenlerde Rossmann alisverisimde bu maskeyi denemek icin almistim
aslinda begenmem ve ise yaramaz sanmistim 
ama internetde iyi oldugunu okudugum icin merak ettim
ve gercekten: ise yariyor!
Beyaz bir krem ve göz cevresine ve üstünede sürülüyor
sonra 10 dakika bekleyip siliyorsun bir mendille
gözlerimde hafif yanma oluyor maalesef dikkat etmeyip cok yakin sürersem
ama etkisi cok güzel!


Soldaki fotograf sabah kalktigimdaki göz alti kirisiklarim belli oluyor, sag tarafta sanki kirisiklar "dolmus" gibi duruyor.
Ayrica göz alti morlugada iyi geldigi yaziyor ambalajinda
ve sanki gercekten ten rengi biraz daha uyumlu gibi,
daha uyanik gözükmek icin güzel birsey.
Ben tekrardan aldim maskeyi, buda bence bir ürün icin en güzel iltifat,
tavsiye ederim :)


6 yorum:

  1. Vay be iyi günlerde kullan:-D bugün kendimi kaybettim 20 parçalık bir alışveriş yaptım akşam yazısını yazacağım

    YanıtlaSil
  2. Ay göz altlarım çok yorgun olduğumda yada üzüldüğümde direk dayak yemiş gibi oluyo :D
    Denesem mi ki ;)
    Uyarı iyi olmuş ben gözümü yakabilirdim biliyosun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede aynen öyle, maske iyi geliyor bu yüzden :)

      Sil
  3. ayy bende merak ettım sımdı :(

    YanıtlaSil
  4. göz güzel olunca yakışıyo demek kiii her şeey :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...