1 Haziran 2014 Pazar

Mayis Favorilerim!


Benefit Coralista
Hava bu ay genelde günesliydi ve bu coral renkli alligi cok begenerek kullandim, cok güzel parliyor ve kokusu muhtesem.

Benefit "Hoola" Bronzer
Havalarin isinmasiyla Nyx Taupe´den cok Hoolayi kullanmaya basladim, daha sicak bir görüntü veriyor, kontür icin kullandim cogunlukla.

Becca Highlighter
Bu ay elim bu ürünede daha cok gitmeye basladi, cilde cok dogal bir paralti veriyor, ya highlighter gibi yada krem veya fondötenle karistirip sürmek cilde güzel bir görüntü veriyor.

Mac "Vegas Volt" Ruj
Rengi cok hos, ama sadece sürüp cikamiyorum maalesef, mutlaka parmaklarimla yedirmem gerekiyor, yoksa cok belli oluyor ruj, dudaktaki aralarin icine giriyor.

Artdeco Gloss 52
Cok begendim bu ürünü, hem dudak kremi gibi yumsacik hemde güzel bir rengi ve pariltisi var, maalesef kaliciligi cok az, bu yüzden yanimda tasiyip sürekli yenilemem gerekiyor.

Labello Lip Butter Vanilla&Macadamia
Geceleri normalde Bepanthen kremi sürüp yatardim ama artik buna gerek kalmiyor, bu üründe cok güzel nemlediriyor dudaklarimi, ayrica cok güzel kokusu var. Ve cabuk biter sanmistim ilk basta, ama bayagi uzun ömürlü olacak gibi gözüküyor.

Avène Couvrance Fluid "Porcelain"
Bu ay cogunlukla acelem vardi ve makyajimi cabuk yapmam gerekti, bu yüzden bu kremi cok sevdim, hafif turuncu gibi dursada, cilde sürüldükten sonra gayet dogal bir ten rengi aliyor ve hemen elimle uyguluyabiliyorum. Bunu ikinci kez aldim, cok sevdigim bir ürün.

Mac Farlar "Brulé" ve "Wedge"
Dedigim gibi makyaja cok fazla zamanim yoktu bu ay, bu yüzden genelde "dogal" ciktim evden, gözlerimin etrafi cildime bakarak daha koyu renkli oldugu icin bu iki farla normal bir görünüm elde edebildim. Önce Brule´yi tüm göz kapaklarima, sonra Wedge´i sadece gölgelendirmek icin Crease´de kullandim. Düzenli Favorilerimden bu ürünler.


Sizin bu ayki favorileriniz nelerdi?

11 yorum:

  1. Bu ay bende çok doğaldım :) doğum günleri haricinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dogumgünleri vs gidince arkadaslar "oooo süslenmisin" diyorlar, bende "sizin icin süslendim" diyorum ahaha :D
      Bazen biraz boya kutusuna düsmüs gibi olmakta iyi oluyor ;)

      Sil
  2. Hepsi çok güzeller :) yazılarınızı takip ettiğime göre Avene ürünlerini severek kullanıyorsunuz :) Ben de Avene markasını çok seviyorum neyini kullansam cildime çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok severim Avene markasini, bir ara nerdeyse tüm ürünlerini almistim denemistim :D icinde termalsuyu oldugu icin benim cildimede cok iyi geliyor, var bir hikmeti ;)

      Sil
  3. çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Coralista benim de aklimda bi gun dayanamayip onca alligim olmasina ragmen alicsm galiba:)

    YanıtlaSil
  5. Rujun rengi çok güzel ki ama :))
    Güle güle kullan canım benim ;)

    YanıtlaSil
  6. Coralista çok hoşuma gidiyoor :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...