20 Haziran 2014 Cuma

Mac Rujlara neler oluyor?


Daha öncede bir Mac rujum erimisti, ama belki dikkat etmemisimdir sicakta kalmistir diye düsünmüstüm.
Bugüne kadar hic bir rujum, drugstore veya highend, böyle olmadi, sadece ikinci kez yine ayni marka Mac´ten görüyorum böyle kirilmasini.
Ama bu ruj, Mac´den "High Tea", en sevdigim rujlarimdan oldugu icin cok dikkatli kullandim ve yinede kabinin icinde kirilmis.
Bu sekilde süremiyorumda, dagiliyor resmen.

Sizin Mac rujlarida hic böyle oldumu? :(



25 yorum:

  1. Canım çok üzüldüm :( Benim olmadı (5 mac rujumda da) fakat bazı ürünlerin sadece renginden bile farklılık gösterebiliyor örneğin göz kalemlerinde bile birisi yumuşacık ve dayanıklı olurken bir tanesi sert ve hemencecik geçebiliyor...

    Crocus xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bak o olabilir, Mac´den elimde olan diger rujlarim böyle olmadi.

      Sil
  2. ayy çok kötü olmuş canım geçmiş olsun =/ benim mac rujlarımda hiç böyle bir sorun olmadı ama Antalya' nın bu sıcağına ne kadar dayanırlar bilemiyorum =/ En iyisi dolapta saklamak sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende düsündüm bunu :) Esimin buz dolabini acipta rujlarimi görmesi göz önüme geliyorda su an cok komik :D

      Sil
  3. ayy bende almıştım inşalah böyle bişi olmaz :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah sana olmaz, cok sinir bozucu :)

      Sil
  4. Hımm kötü olmuş ya.s ben rumların böyle olunca eritiyorum. Bi kaba koyup hemen buzluğa atiyom. Yoksa kap eriyo:-) sonra fırça yardımıyla kullanıyorum. Bence sende öyle yapmayı dene:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikirmis, benim ruj sürmek icin hic fircam yok, gerci parmaklarlada olur artik. Eritecek kabimda yok...ruju kullanabilmek icin ilk önce bir alisveris yapmam gerekecek sanirim :)

      Sil
    2. Sanırım. Ama öyle gerçekten iyi oluyor ben böyle küçük seyahat boy kutulardan aldım. Geçen gün göz farım kırıldı onu krem far yaptım mesela:)

      Sil
    3. cok sagol tavsiyen icin, kutulara bakacagim bugün alisverise cikacaktim zaten :)

      Sil
  5. Bence boyle erimis haldeyken parmaginla biraz pressle ruju sonra da dolaba at. Benim baska bi rujuma boyle olmustu en azindan bi sure daha idare ettiriyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buda güzel fikirmis, en azindan kabinda durur. Mac´den cevap gelecekmi sikayetime bir bekleyim biraz olmazsa yaparim :)

      Sil
  6. Âaa. Ama bazı serileri böyle oluyor ya, benimde böyle tipi kayan rujlarım oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya 2 Euroya aldigim essence rujlarim bile böyle olmuyor :(

      Sil
  7. MAC'in kendi magazasinda havalar isindi mi tester rujlari kisacik kesiyorlar ust kismini cunku orda bile eriyor magazanin spot isiklarindan.Boyle oldu bana da denk geldi .Kisin daha kullanisli MAC rujlar.uzulmee :) optm c cokk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bunu yazdigin iyi oldu, demek formüllerinde böyle bir problem varmis :)

      Sil
  8. Ruj vazgecilmezimdir ve bu durum gercekten uzucu bir durum. Dolabin kiyti koselerine sakla bence tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öyle acikta birakan birisi olsam hadi neyse kendi sucum diyecegim, ama cok düzenli tutarim ürünleri, ya dolapdalardir yada cantamda o gün kullandiysam :)

      Sil
  9. Canım Mac ruj hiç kullanmadım ama Estee Lauder rujumda oldu benim de. Daha 1-2 sefer kullanmıştım ki hemen kırıldı eridi. Ben de ilk defa karşılaşmıştım çokta üzülmüştüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikimizede gecmis olsun canim ya :( Sonucta tamam sadece bir ruj ama okadar hevesle gidip bir ton para verip aliyoruz sonrada kullanamayinca kendimi kandirilmis gibi hissediyorum :(

      Sil
  10. Canım geçmiş olsun çok üzüldüm umarım bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim güzel dilegin icin :)

      Sil
  11. Ben bunu birkaç kişide daha görmüştüm benim de Mac rujlarım olmadı çekmecede tutarım hep rujlarımı,serin serin:p Bi süre buzdolabında tut bence

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...