16 Haziran 2014 Pazartesi

Label.m "Sleek Blow Out Cream" Sac Kremi


Gecen sene evde düz fön cektigim zamanlar saclarimin elektriklenmesini önleyen bir ürün ariyordum, cok ürünler deneyip hicbirinden memnun kalmamistim. 
Ancak fönden sonra birde düzlestirici kullandigim zamanlar saclarim güzel duruyordu ama ozamanda sönük kaliyorlardi, fön´ün verdigi hacim gidiyordu.
Sonra tavsiye üzerine label.m markasindan ve özellikle bu üründen ögrendim. 
Daha önce hic duymadigim ve almanyadada hic yaygin olmayan bir marka, internet üzere siparis vermistim.

Ilk fark ettigim sey kokusuydu- maalesef hic begenmemistim.
Bu post´u yazmadan önce bayagi bir kokladim siseyi, nasil tarif etsem diye. Bir türlü anlayamadim ve esime koklattim, bunun kokusunu bana tarif edermisin blog icin yazacagim dedim.
Kokladi kokladi ve "Ne zor islerle ugrasiyorsun, hic bilemedim" diye geri verdi :)

Size nasil koktugunu anlatamiyorum, bari nasil kokmadigini söyleyim: Tatli bir koku degil, erkeksi bir koku degil, cok rahatsiz edici bir koku degil, alisik bir koku degil, hatta kokladikca begenebileceginiz bir koku, demek kafada yapiyor ;)
Kusuruma bakmayin artik :)

Gelelim icerigine: Avocadoyagi, Zeytin özü ve Acerola "Barbados kirazinin" özü varmis. 
Beyaz bir krem seklinde ve nemli saclara kolayca sürülüyor, cok az bir miktari yetiyor.

Anti-Frizz etkisi cok yüksek ve sirf bu yüzden kokusuna aldirmadan kullanmaya devam ettim :)
Bittigi zaman ayni markadan benzer bir ürün varsa onu almayi düsünüyorum, daha iyi bir kokusu olmasi ümidiyle insallah ;)
Ama yoksa yine alirim sanirim bunu, gercekten iyi is cikartiyor saclarda.

Icinde saclari sicakliktan koruma etkisi varmis, hem föne karsi hemde günese karsi.
Düzlestirince gün boyu düz kaliyor saclar, parlaklik veriyor ve hafif nemlendiriyorda saclari.
Su kücük, havada ucusan saclardan kurtulmus oluyorsunuz, ayni profesyonel bir kuaför cekmis gibi fönlü saclariniz oluyor.

Fiyati 150 ml icin normalde 27 Euro, ben indirimde almistim cok daha ucuza ama nekadar ödemistim hatirliyamiyorum.
Sprey seklindede var ayni ürün, onu hic denemedim.


Siz sacinizi düzlestirmek icin hangi ürünü seviyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...