14 Haziran 2014 Cumartesi

Kiko 344 "Light Misty Green" Turquoise Renkli Oje


Iki kat Kiko ojeden ve bir kat Essie Good to Go sürdüm daha cabuk kurusun diye, hem parlaklikda katiyor. 
Yeni aldigim deniz yildiz yüzükle kombine ettim, deniz mavisi gibi durdu. Kus motifli bir yüzüklede güzel olur, gökyüzü mavisi olarakda gecer ojenin rengi. 
Zaten isiga göre biraz daha yesil yada biraz daha mavi gibi duruyor.
Cok begendim! 
Gecenlerde ilk kez bir Kiko Quick Dry ojesinin ne rengini kendime yakistirmistim- 804 turuncu rengiydi- nede kalitesi iyiydi, ama Kiko bu normal serisinden olan ojeyle tekrar gönlümü almis oldu, 
harika görünüyor ve sürülüyor, cok tavsiye ederim :) 




6 yorum:

  1. oje bahane yüzük şahane şekerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten yüzügü aldiktan sonra mavi oje bakmistim uysun diye :D sagol :)

      Sil
  2. Renk muhteşem tam yazlık :) yüzük ise sahibi gibi çook güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin güzelligin o, cok tesekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...