28 Haziran 2014 Cumartesi

Haziran Bitenler!


Caudalie Vinoperfect Serum
Yillardir cok sevdigim bir Serum, kokusu cok güzel ve nemlendirmesi baharlari ve yazlari tamamen yetiyor, cilde parlaklik getiriyor. Yenisinide aldim.

Dermalogica Ultra Calming-Ultra Smoothing-Eye Serum
Kücük deneme boyuydu ve hic begenmedim. Asiri sulu, insan nasil sürecegini sasiriyor. Kokusu berbat ötesi, bitkisel bir karisim gibi ama cok felaket. Ve etkisinide görmedim, göz cevremde sürdügüm anda kayboluyordu resmen, ne bir nemlendirme ne baska birsey.

Annayake Extreme Radiance Mask
Buda deneme boyu 15 ml cilt temizleme ve cilde canlilik katmak icin bir maske. Cok begendim, hakkinda post bile yazdim! Cok asiri pahali oldugu icin ebayden su ana kadar tam 7 tane deneme boylari satin aldim ve stokladim. Kokusu nerdeyse yok gibi hafif, cilde parlaklik getiriyor, ciltdeki lekelerin rengini aciyor ve peeling etkiside yapiyor.

P2 Silk Peeling Pen Tirnak eti peeling´i
Bu ürünü tamamen yanlis almisim! Aslinda gecenlerde aldigim Silk Serum Pen´den alacaktim, bir tane alip cok begenmistim cantamda tasiyip duruyordum ve her firsatda tirnak etlerime sürüyordum, kalem seklindede oldugu icin cok pratik oluyordu. Evde unutmamak icin bir baska cantamin icine koymak icinde bir tane daha alayim dedim ve marketde görünce hemen bunu kaptim. Hatta eve gelince renkleri farkliymis, biri daha acik pembe, biri daha koyu pembe dedim, ama kapagini acana kadar yanlis ürünü aldigimin farkina varmadim. Maalesef Peeling hic bir ise yaramiyor, cok gereksiz bir ürün benim icin.


Loreal EverRich Sac Maskesi
Defalarca aldigim favori sac maskem. Simdilik degisiklik olsun ve baska seyler denemek istedigim icin baska bir ürün aldim, ama ilerde yine bunu alabilirim. Kokusu güzel, saclari yumsak yapiyor, tavsiye ederim.

Dove Sunshine Bronzlastirici Losyon
Bu ürün benim icin süpriz oldu, cünki teknik olarak cok begendim! Teknik olarak diyorum, cünki rengiyle yüzde yüz memnun degildim ve bacaklarimda cizgi gibi izler kaldi iyi süremedigim icin sanirim, ama biraz kese yaptiktan sonra gidiyorlar zaten bir iki gün icinde. Cok acik tenli oldugum icin bende ürün bayagi fark yaratti, artik bronzlastiricilardan uzak durmayi düsünmüyorum. Kokusuda güzeldi. Bronzlastirici kokuya karsida, önce sürüyordum vücuduma, iki üc saat dolaniyordum evde ve sonra dus yapiyordum. Bir gece öncedende sürüp sabah dus yaparsaniz koku gitmis olur, ama benim yatak carsaflarim beyaz oldugu icin riske girmek istemedim.
Bu üründe hafif bir turunculukda vardi benim cildimde, bu yüzden bundan tekrar almam ama baska bir bronzlastirici denemek istiyorum.


Isadora Lash Booster Mascara
Cok severek kullandigim bir rimeldi. Bunun kahverengisini ilk önce annem hediye etmisti bana, siyahini kendim gidip almistim, hatta Isadora markasindan ilk ürünümdü. Daha uzun/dolgun/siyah kirpikler istedigim icin favori rimelim olamadi, ama hicbir rimel olamadi hala, arayis icindeyim. Yaptigi uzunlugu ve akmamasini cok sevdim ama, bu yüzden tekrar almamda diyemem, baktimki ortada kaldim rimellerin hepsi beni panda gibi yapiyor bu rimeli kesinlikle tekrar alirim.




9 yorum:

  1. Dove'un böyle bir ürününün türkiyede satışı olup olmadığını bilmiyorum ama merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  2. Dove u merak ettim bende :) Antalya da yaşamama rağmen beyaz kalabilen tek insanım =D ihihih

    YanıtlaSil
  3. Caudalienin her urunune bayiliyorum cnm

    YanıtlaSil
  4. Caudelie serumu merak ettim ^^

    YanıtlaSil
  5. Loreal saç maskesi ülkemizde var mı acaba.Varsa alayım.

    YanıtlaSil
  6. Bir sürü şey bitirmişsin. Annayake maskeyi merak ettim. Loreal saç maskesi çok mu büyük bana mı öyle geldi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal boyu aslinda digerlerin yaninda büyük duruyor :)

      Sil
  7. Uyyy loreal saç maskesi gliss falangiller hep güzeldir tatlım.Darısı diğer aya

    YanıtlaSil
  8. maskesyı cok merak ettım bu aralar sac bakımına takmıs durumdayımda :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...