12 Haziran 2014 Perşembe

Hakkimda 50 Gercek!

Bu güzel MIM´i ozininmakyajbocesi´nde gördüm :)

1. Saclarimi hic farkli renklere boyatmadim
2. Almanya dogumluyum
3. Kardeslerim arasinda en büyügü benim
4. Altin, gümüs yada paslanmaz celik olan takilari severim
5. Birinci sinifi türkiyede okudum
6. Zeytin sevmem
7. Whatsapp kullanmiyorum
8. Aslan burcuyum, yükselenimde Basak
9. Cocukken kitap okumaktan disari cikmazdim
10. Paris Disneyland´e tek kelimeyle bayildim ve mutlaka yine gitmek istiyorum
11. Tarihi yerleri gezmeyi cok severim
12. Tatillerdede müzeye gitmeyi sevenlerdenim
13. Tarihle alakali herseyi cok severim
14. Almancam türkcemden iyidir
15. Okuldayken en basarili dersim almancaydi, en yüksek notu alirdim
16. Rüyalarimdaki insanlar hep almanca konusurlar
16. Ucaklardan hicbirzaman korkmadim
17. En sevdigim sebze Patlican
18. Kendi basima kalmayida cok severim
19. Kahveyi hic sevmem, Tiramisu´yu bile kakaolu yaparim
20. Hafif bir makyaj yapmadan disari cikmam
21. Hayvanlari severim
22. "Game of Thrones" dizisini cok begeniyorum
23.  Genelde Amerikan/Ingiliz dizilerden bir kac tanesini takip ediyorum.
24. Cocuklugumda "Gülen Gözler" filmini tamamen ezberleyip,
 Sener Sen, Adile Nasit vs tüm oyuncularin konusmasini bire bir taklit ederdim :)
25. Ritter Sport Joghurt, Kinder Riegel ve 85% Lindt Zartbitter ´den haric cikolata sevmem
26. Favori cizgi filmim Disney´in "The Sword in the Stone"
27. Bilgisayar oyunlarla hic aram olmadi
28. Ama Gameboy´u hatirlayan varmi? Tetris oynamaya bayilirdim, rüyalarimda bile tas yerlestirirdim 
29. Deli gibi su icerim, sirf bu normal´mi diye kac kere doktora gitmisligim var
30. Ben ziyarete gelecegim zaman akrabalar ve arkadaslar evdeki su stoklarini arttiriyorlarmis
31. Maalesef hic cizgi yetenegim yok
32. Cep telefonumu yillarca kullanmadan yada calinana kadar (iki kere calindi) hic degistirmem
33. Esimle 18´inci yas günümden bir kac gün önce tanistim
34. Evde ivir zivir hic sevmem, hicbirseyi biriktirmem ve acimadan atarim
35. Insanlarla muhabbet etmeyi cok severim
36. Arkadaslarim hic ders calismam sanarlardi, ama ben gece 3-4´de kalkip ders calisirdim
37. Gündüzleri hem okul, hem is ve evde kücük kardeslerim olunca tek sakin calisabilecegim zaman geceydi, arkadaslarimada cok hirsliyim diye dalga gecerler diye anlatmadim
38. Esim agir bir trafik kazasi gecirdiginde cok uzun süre yalniz kaldim, hayatta mücadele etmenin ne demek oldugunu bu yüzden iyi bilirim
39. Mizmiz degilimdir
40. Hayatim boyunca oje sürmeyi bir türlü basaramadim, ama en sonunda Youtube sayesinde ögrendim ve simdi cok seviyorum
41. Okuldayken tiyatroda basrol oynadim
42. Ezberim cok iyidir
45. Kendimi cok severim
46. Biri aglarsa, bende aglarim
47. Genelde tarafsiz ve anlayisli olan herzaman benimdir
48. Cok hizli yemek yaparim
49. Kriminal olaylara cok merakliyimdir, seri katiller hakkinda sayisiz kitap, film ve belgeseller izlemisligim vardir
50. Yasimdan daha kücük gösterdigimi söylerler

Yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)



19 yorum:

  1. Wuwww!! :P video çekiyor olsam kesin yapardım ama bu beni aşar tatlı m :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha bende yaparken cok zorlandim :D Yaparsan sevinirim ama, senide daha yakindan tanimis olurum güzel olur :D

      Sil
    2. (: zor canım genede çok sağol benı yakından tanıyacağın mim var aslında hemen
      gönderiyorum .. senın mımıde yaptım hoşuna gitmiştir umuyorumki (:
      http://kzmtkkokos.blogspot.com.tr/2013/07/mimmmm-ben-kimim-kimim-bennn-ha.html

      :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş keyifle okudum, başarılar.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu mimi yaptığımı hatırlıyorum cnm :) bende aslan burcuyum. game of thrones hastasıyım.
    Almanya ile ilgili bir dünya film izlemişimdir. Çoğunluğu 2. dünya savaşı konulu filmler ondan mıdır bilmem ben Almanlar'dan çok korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tarih okudugum icin en ince detaylarina kadar biliyorum hepsinin canim, kendi gitmisligimde cok var, binlerce kisinin öldügü gaz odalarinin icindede durmuslugum, bu yüzden tirsmakta cok haklisin diyorum :) Birdaha olmaz demek isterdim ama maalesef insanlar var oldugu sürece herzaman olabilir, imkanlar müsaaitse oluyor...benim üniverstede yakin arkadasim var dedesi nazi basiymis baktiysan belgesellere bilirsin SS askerlerin komutaniymis, kiz simdi bir yahüdi biriyle evli...bazen kendi bile dalga gecer dedem bilse mezarinda dört döner diye...ah daha bende hikaye cok haha :D

      Sil
  4. Gördüğüm en zor mim :D
    Ama seni tanımak çok güzeldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede :D Sende yap kizzzzz, hem seninkisi cok komikde olur eminim :D

      Sil
    2. Ay benim 50 gerçeğim var mı ondan bile şüpheliyim :D
      50 tane olursa söz yaparım seni mi kıracağım :))
      Öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  5. Çok güzeldii=) Ben de tetris çok severdim ve biri ağlayınca ağlarım:( Çok hızlı yemek yapmak harika bşi olmalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tatlim, duygusal olmak iyidir, buzdolabi olmaktansa :D

      Sil
  6. Cogunu biliyorum ;) ama guzel mim olmuş, su yahudiye evlenen arkadasın benimde ruhuma işlemiş anlattığında cok etkilenmiştim :) ara ara sendeki farklı hikayelerden bahset benimde tarih cok ilgimi çekiyor ,suan devlet sınavı icin mecburen tarih falan çalışıyorum ama tarih zevkle çalışıyorum ,tabi bizde kurtuluş savası ve Osmanlı ağırlıklı anlatılıyor ama ben merakımdan 2. Dunya savaşını da epey okumuştum , nazi ler Avrupa'da Avusturya gibi birçok ülkenin germen ırkı olduğu gerekçesiyle hitler zamanı hepsini katip yahudilere cok cektirmisler, benim dikkatimi çeken Hitler sonuçta seçimle basa gecmis yani demokratik yollarla da totaliter rejimler ortaya çıkabiliyor (bizde suan old gibi dip not;) almanlar 1.dunya savaşında bizimle beraber savaşmış ,nazi lerin yaptıkları insanlık ayıbı cidden ama önemli olan her devletin gecmisinden ders çıkarıp aynı hataları yapmaması. Ben şahsen sıcak savaş dahi pek yapmadan masa basında uyanikliklariyla birsuru sömürü elde eden Ingilizlere daha cok kılım, her yeri sömürmusler, tarihte de hep Yunanlıları tutup bize Lozan'da dahi aleyhimize kararlar almışlar. Ay cok uzattım ara sıra da tarihle ilgili yada farklı hikayelerinden bahset guzel olur :) opuyorum cok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D Genelde tarih insanlari bayiyor, bazi ögrencilerim bile "Nasil tarih okuyabildiniz, cok sIkIcI ders!" diye sikayet ediyorlar :) Sende masallah bayagi haberin var aferim aferim :D Ders calis calis, umarim cok iyi bir puan alirsin ve istedigin gibi bir isin olur canim, senin gibi iyi insanlar hep iyi yerlerde olsunlar, mutlu olsunlar, sirf güzel yüzün ve yüregin icin hak ediyorsun bile :D

      Sil
  7. Çok güzel bir tag olmuş Viva'cım....ben de 24. numarayı aynen Grease filmi için yapardım, arkadaşımla sözleri ezberlemiştik, filmi izlerken tekrar ederdik :)) bir de bu kadar olur 49 numara da aynı! hatta daha geçen Youtube'dan seri katiller hakkında bir belgesel daha izledim :/ neden bilmiyorum ama çok seviyorum kriminal olaylar ben de...
    Çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha ruh esimi buldum demek :D Evet belgesellerin nerdeyse hepsine baktim Youtube´da, su rus seri katilinden cok etkilenmistim, birde yamyam adamlar vardi genc birini yemislerdi oda korkunctu veee asla unutmuyacagim ölüm oteli, serien killer murder hotel cok korkuncc :( Ve dedigin gibi bir tuhaflik var bizde ilgimizi cekiyor :)

      Sil
  8. Cok eglenceli bi mim'mis, keyifle okudum valla:))) ben de yapmak istedim ama 50 tane madde bulmak zor olsa gerek.. Ayrica kocana da gecmis olsun, umarim su an bi sorun yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap yap, aklina geldikce eklersin bende öyle yaptim :D Cok sagol tatlim, halimize sükür, yüzde yüz sakat kalacak veya beyin özürlü kalacak demist doktorlar, yillar sürdü iyilesmesi ama mucize oldu, simdi cektiklerimize bakarak cok daha iyi durumda, cok sükür :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...