15 Haziran 2014 Pazar

Güzellik Tüyolari - Zeytinyagla Bakimli Saclar!

Zeytinyagla sac bakimini düzenli olarak uyguluyorum,
 bence en iyi sac kürü saf zeytinyagi! 

Sac uclarin kirilmasini, sacdaki kurulugu ve matligi önlüyor.
Benim saclarim uzun oldugu icin 6 yemek kasigi zeytinyagi kullaniyorum,
yagi bir kabin icinde mikrodalgada 10´a kadar sayarak IsItIyorum.
Sacima ve kafa derime masaj yaparak sürüyorum
ve topuz yapip plastik bantlarla -Invisible Bobble isimleri, telefon kaplolarina benziyorlar ;) - bagliyorum.
Sonra bir kac saat, en iyisi bir gece bekletiyorum.
Hatta su an bile kafamda, haftasonu oldugu icin yine bakim zamani :)
Haftada bir-iki kere uyguluyorum.
Zeytinyagin tamamen cikmasi icin sampuanla iki-üc kere yikiyorum
bunun icin en iyisi nemlendirici sampuanlar kullanmayin
ve sampuanladiktan sonra sac kremi sürün, yikayin, ve tekrar sampuan kullanin
öyle daha kolay cikiyor yag saclardan
ben sampuan olarak John Frieda Volume Brilliant Brunette kullaniyorum
Sac kremi olarakda John Frieda Hydration Conditioner.
Sonrasindada herzamanki kullandigim sac ürünlerimi kullanip sacimi sekillendiriyorum :)


Sizin favori "ev yapimi" sac kürünüz hangisi?

14 yorum:

  1. Saçların çok sağlıklı görünüyor tatlım.maş.

    YanıtlaSil
  2. Ben zeytinyağına yumurta karıştırarak uyguluyorum. Kokusu kötü oluyor ama bakımlı saçlar için değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iki hafta önce bende yumurtayla bir karisim denedim (bir tane blogda okumustum) ama hem sacimda bir fark görmedim, hemde yikadiktan sonra bile hafif yumurta kokusu geliyordu burnuma - iyi yikadigima eminim, huylanmisim resmen :D

      Sil
  3. sana önerim banyoya girdiğinde saçına ilk önce su değil şampuanı uygula köpürtmeye çalış pek köpürmüyor sonra durula şampuandan önce asla su sürme su sürünce iyice yağ dağılıyor ve o yüzden 3 4 kere şampuanlamak zorunda kalıyor insan ve yinede yağlı görünümden kurtulamıyoruz o yüzden ben öyle yapıyorum 2 kez yıkıyorum eser kalmıyor yağdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oOoO cok güzel bir tüyo bu, mutlaka deniyecegim, cok sagol! :)

      Sil
  4. Ya bende aynı senin gibi düşünüyordum ! En iyi bakım gerçek zeytinyağı diye fakat kuaförüm bana o yağı saçtan arındırmak için daha fazla şampuanlamak gerektiğini bu da saça zarar verdiğini söyleyip öyle yapma dedi :) Sürdüğün yağ yıkama gereksinimi olmayan olmasını önerdi örneğin argan yağları :) Bende sizinle paylaşmak istedim çünkü aynen benimde bu şekilde bir postum var bloğumda en iyi bakım zeytinyağı diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantikli aslinda, eger sampuandada zararli maddeler coksa saclari yipratabilir. Ben her yikamadan sonra sacda kalan Kerastase Oleo-Relax´ide kullaniyorum, oda düzenli kullandigim birsey zaten. Arganyagi cok kullanmak istiyorum, ama hangisi iyi olur bilemiyorum, simdiye kadar türkiyeden watsonsden almistim bir tane güzeldi ama markasini hatirlamiyorum ve moroccanoil original olanini kullandim, oda uzun süre kullaninca saclarimda ayni etkiyi yapmiyor ve daha kötü duruyorlar nedense :)

      Sil
  5. Ben normalde badem yağı+zeytinyağı ve birkaç damla limon ile bu bakımı yapıyorum gerçekten çok güzel oluyor ama bu aralar saçlarım çok dökülüyor bildiğin birşey varmı önce önemsemedim ama seyrelmeler başladı gibi malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim Priorin sac icin olan haplarini duydunmu? Türkiyede satiliyorsa onlari deneyebilirsin, bir cok kisi cok memnun kalmis, ama üc ay kullanman gerekiyor, ben kendim denemedim henüz, ama aklimda var almak istiyorum, bende pek dökülme olmuyor ama yas ilerledikce saclar eskisi gibi gür degil ve daha cok olmalarini isterdim bu yüzden :)

      Sil
    2. Sağol canım ben ilaç kullanmaya biraz karşıyım desem :) ağrı kesici bile zor içiyorum mecbur olmadıkça bitkisel yöntemler bakımlar deneyeyim sanırım yaşında etkisi var malesef yapcak birşey yok :)

      Sil
  6. Ayy maşallah ne güzel saçlarınnnnnn. Yağları dibine sürünce resmen 1 hafta arınmıyor benim saçımdan:( O yüzden anca uçlara uygulayabiliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler! Sampuana bagli iyi cikip cikmadigi, nemlendirici bir sampuan kullaniyorsan onlar iyi cikartmiyor, benimki Volume Shampoo, sirf onun yüzünden aliyorum zaten yagi iyi cikartiyor diye yada Head&Shoulders´de bu konuda cok basarili :) Dipe sürüp masaj yapinca güzel oluyor, ertesi günde evde duracagini bildigin zaman bir dene istersen :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...