16 Haziran 2014 Pazartesi

Güzellik Tüyolari- Seyrek saclar nasil saklanir?



Özellikle saclarimi at kuyrugu olarak bagladigim zamanlar
yandan cok belli olan seyrek saclarimi kamufle ediyorum,
bunun icin sac renginize uyan dogal bir mat fari gerekiyor
ben fotograflarda Mac "Espresso" rengini kullandim
genelde kaslariniza uyguladiginiz bir far saclarada uyuyor
bunu parmaginizla tam kafa derinizin üstüne sürüyorsunuz
bu uygulamayi senelerdir yapiyorum
ve daha bir kere bile ne kimse fark etti nede bir soran oldu
cok gercekci duruyor gündelik hayatta,
cok tavsiye ederim!


16 yorum:

  1. Günaydın :))
    Ah seyrelmeseler keşke de bizde kamufle etmesek ;)
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  2. :)) hihi süpermişşş bu yöntem, ya genelde herkesin o bölgesi sorunlu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim moral verdin cok tatlisin :)

      Sil
  3. Aaaaaa cidden hiç aklıma gelmezdi!! Kesinlikle ben de uygulicam harika bi fikir, çok teşekkürler :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim begendigine ve uygulayacagina, ben tesekkür ederim :)

      Sil
  4. Cok mantıklı cok sevdım <3:)

    YanıtlaSil
  5. Saçlarımı pek toplamadığım için hiç ihtiyaç duymadım bu zamana kadar ama benimde ön kısımlarım arkaya göre daha az. Güzel fikirmiş lazım olursa bende uygularım :)

    YanıtlaSil
  6. çok yaratıcı olmuş canım benim :) buarada blogumda makyaj malzemesi çekilişime bekliyorum sensiz olmazzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol tatlim :) Sadece yurt ici katilim yazmissin canim gözden kacirdin herhalde ben almanyadan yaziyorum ;)

      Sil
  7. Çok tuttum bu fikri valla tatlım.Yarın ilk iş bunu deniycem ;))

    YanıtlaSil
  8. Çok iyi fikirmişşşş :))) Ama daha kalıcı bir çözüm için Bioblas sarmaşık özlü şampuanı tavsiye ederim kesinlikle.. Ben de zamanında çok çektim bu seyreklikten ama şimdi saçlarımı rahat rahat topluyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu markayi hic duymadim, türkiyeye gidince bir bakayim merak ettim simdi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...