19 Haziran 2014 Perşembe

FOTD- Soft Rose


Gözler...

Rival de Loop Young far bazi 
Kiko "sensuous burgundy" paletindeki pembe fari gözlerin üstüne
P2 Intensive Khol eyeliner "131 endless argentina" göz altina
Mac "Wedge" ve biraz Kiko paletindeki koyu eflatun fari Crease olarak göz kapaklarina
Alverde "elegant beige" fari highlighter olarak kas altina ve göz pinarlarina
Benefit They´re Real Mascara

Kaslar...

Mac Espresso kaslarin uzunluklarina biraz (fotografda yok)
Benefit Gimme Brow "Medium/Deep" (fotografda yok)

Cilt...

Benefit Porefessional bazi
Clinique Even Better fondöten "Alabaster" kapaticimi bulamayinca göz altimada sürdüm
Mac "Pink Swoon" allik
Catrice Prime and Fine Pudra anlima ve ceneme

Dudaklar...

Manhattan Lips2Last "46T" - kozmetik mendiligiyle parlakligini aldim




Kizlar kaslarimi uzatmak istiyorum kusuruma bakmayin, bu yüzden almiyorum kaslarimi bu aralar :)


23 yorum:

  1. Pink swoon cok canli gozukuyor ama yanaginda cok dogal durmus! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok haklisin, rengi cok yaniltiyor! Bu Sheertone Blushlarin pigmentleri kutusunda cok yogun duruyorlar ama ciltde cok dogal. Yine alirsam yine Sheertone alacagim bu yüzden :) En sevdigim ve ilk allligimdi bu galiba Mac´den :)

      Sil
  2. Manhattan Lips2Last "46T" çok yakışmış:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar harika, yemek yedigin zaman bile cikmiyorlar :)

      Sil
  3. Dudaklarına bayıldım! Ne tatlı bir renk o öyle :)
    Makyajın da çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim tonlar sana da çoook yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol tatlim, sevindim renkleri begendigine :)

      Sil
  5. Göz makyajını çok beğendiiim! Allığın rengi ne kadar tatlı durmuuş!:-*

    YanıtlaSil
  6. Cildin ne kadar duru görunuyor.Güneş kremi sürekli kullanmama rağmen güneş lekeri oluşuyor.Avene güneş kremi kullanıyordum bu sefer daylong extreme aldım ama çok yağlı gibi durdu fazla mı kullandım bilmiyorum😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Daylong Extreme 50 kullaniyorum, sen 30 kullaniyorsun belki 50 denesen daha faydali olur? Tekrar alacagim hatta, cok memnun kaldim. Biraz yagli gibi oluyor bendede ama sonra cekiyor, pudra yada pudra kagitleri kullaniyorum cok parlarsam :)

      Sil
  7. PEMBE sana yakışıyor dadlum ,yine çok hoşsun ! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler, asil tatli olan sensiiiin :)

      Sil
  8. bayılıyorum bu tonlara sana da çok yakışmış :)
    even better nasıl merak ediyorum , bu aralar aklımda almak memnun musun nasıl sence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok iyi bir fondöten, kapaticiligi var ama yinede dogal duruyor, ben dört kere aldim bunu :) Sadece renklere dikkat etmen gerekiyor, ben acik tenliyim ve Alabaster kullaniyorum, bir ara ivory almistim ama yüzümde cok kirmizi durmustu :)

      Sil
    2. Tsk canim bakayim ben buna o zaman:)

      Sil
  9. çok hoş olmuş ellerinize sağlık, takipteyim bana da beklerim
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. çok hoş olmuş makyajın. cok beğendim. sanada çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  11. süper olmuş :)
    blogunu yeni gördüm hemen takibe aldım :)
    bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...